Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Garwolińskiego.

Powiat Garwoliński ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Garwoliński
    Mazowiecka 26
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
    REGON: 711586685
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Garwolińskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedsięwzięcia obejmuje: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na dwie następujące części: 1.1. Zadanie I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Garwolińskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 5) Ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów od stłuczeń, 6) Ubezpieczenia urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego od wszystkich ryzyk. 1.2. Zadanie II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez Starostwo Powiatowe i jednostki organizacyjne Powiatu Garwolińskiego. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Ubezpieczenia komunikacyjne. A. Jednostki organizacyjne objęte ubezpieczeniem: 1. Starostwo Powiatowe, ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin 2. Zespół Szkół Nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie, ul. Kościuszki 53, 08-400 Garwolin 3. Zespół Szkół Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Garwolinie, ul. II Armii Wojska Polskiego 20, 08-400 Garwolin 4. I Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Garwolinie, ul. Długa 35, 08-400 Garwolin 5. Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem, ul. Główna 49, Miętne, 08-400 Garwolin 6. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Tadeusza Kościuszki w Sobolewie, ul. Kościuszki 19, 08-460 Sobolew 7. Zespół Szkół Pondgimnazjalnych im. Ignacego Wyssogoty Zakrzewskiego w Żelechowie, ul. Piłsudskiego 45, 08-430 Żelechów 8. Liceum Ogólnokształcące im. Joachima Lelewela w Żelechowie, ul. Szkolna 3, 08-430 Żelechów 9. Zespół Szkół Specjalnych Nr 1 w Garwolinie, ul. Sportowa 5, 08-400 Garwolin 10. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Przyłęku, Przyłęk 25, 08-460 Sobolew 11. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Trzciance, Trzcianka 95, 08-470 Wilga 12. Ośrodek Pomocy Dzieciom – ZIELONE IZDEBNO, Izdebno Kolonia 44, 08-450 Łaskarzew 13. Szkoła Podstawowa Specjalna w Izdebnie, Izdebno 44, 08-450 Łaskarzew 14. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin 15. Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin 16. Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, ul. Warszawska 3, 08-400 Garwolin 17. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin 18. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin 19. Powiatowy Ośrodek Sportu i Zarządzania Lokalami, Miętne, ul. Główna 45, 08-400 Garwolin B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 13 do SIWZ - Program Ubezpieczenia. C. Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki od daty podpisania umowy (tj. możliwie najkrótszy termin umożliwiający podpisanie umowy zgodnie z ustawą Pzp). D. Polisy dla ubezpieczeń wspólnych tj. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia szyb od stłuczenia, wystawione zostaną po jednej polisie z każdego rodzaju ubezpieczenia obejmując ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na okresy od daty podpisania umowy. E. Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okres roczny określony indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazany w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. F. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych w SIWZ, mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i ofercie. G. Przez cały okres wykonywania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 22.05.2003 r o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych (Dz.U.2018.473 t.j.), w zakresie w jakim zmian te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ. 3. Wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące bezpośrednio czynności związane z ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia zatrudnione były przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. 2016.1666). 2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: l) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia; a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak; data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 4, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone §8 ust. 4 istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o której mowa w art. 22b ust.2 ustawy Pzp, Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta oceniona zostanie najwyżej, złożył w określonym w wezwaniu terminie (nie krótszym niż 5 dni - art. 26 ust.2 ustawy Pzp) aktualnych na dzień złożenia dokumentów, udowadniających posiadanie określonego zezwolenia lub status członkowski określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi (prowadzenia działalności ubezpieczeniowej) w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp – określonych w Rozdziale 3 ust. 1 pkt 2) SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, że potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego. 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale 4 ust. 3 pkt 1,3,4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach