Przetargi.pl
Ubezpieczenie Miejskiego Zarządu Oświaty i Placówek Oświatowych

Miejski Zarząd Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 033 4992322
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Oświaty
    ul. Akademii Umiejętności 1a 1a
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, fax. 033 4992322
    REGON: 07081191300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie Miejskiego Zarządu Oświaty i Placówek Oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie majątku oraz ryzyk związanych z działalnością posiadaniem i administrowaniem Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku - Białej, przedszkoli miejskich, szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych- Gminy Bielsko-Biała oraz budynku wynajmowanego przez Szkołę Podstawową nr 4 w Bielsku-Białej przy ul. Sikorskiego 4a,4b
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665151004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 1 SIWZ. b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 3 i 4 SIWZ. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 5 SIWZ. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej Spełnienie warunku - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Części VII punkt II ppkt 5. e) Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, o których mowa w Części VII , punkt.II, ppkt. 6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał oferty przetargowej sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie(spółki cywilne, konsorcja) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 4. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat wykonania. 5. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z pkt 3 usługi zostały wykonane należycie (referencje zamawiających). 6. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) zwanej dalej pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 7. Oświadczenie wykonawcy na formularzu Oferta przetargowa Załącznik Nr 1 do SIWZ, - o związaniu ofertą przez okres 30 dni, - o dokonaniu oględzin szkody nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia szkody, - o dokonaniu zapłaty zaliczki w wysokości 50% bezspornej części odszkodowania na podstawie operatu szkodowego i innych dokumentów uzasadniających roszcze- nie bezpośrednio na konto poszkodowanej jednostki do dni 6, - o zdobyciu informacji koniecznej do sporządzenia oferty, - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy Załącznik Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach