Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala w Knurowie Sp. z o.o

Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
    ul. Niepodległości 8 8
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
    REGON: 24129721700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala w Knurowie Sp. z o.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część nr 1 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia Wspólny Słownik Zamówień: 66510000-8 usługi ubezpieczenia, w tym: 66515100-4 - usługi ubezpieczenia od ognia 66515400-7 - usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66515000-3 - usługi ubezpieczenia od uszkodzeń lub utraty Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Części 1 opisane zostały w Załączniku nr 7A do SIWZ. Wykonawca Części 1 obejmie ochroną ubezpieczeniową, obok wymienionych w polisie (sach), wszystkie inwestycje w dniu przejścia na Zamawiającego ryzyka z tym związanego, zgodnie z klauzulą automatycznego pokrycia. Część nr 2 - Temat: Obowiązkowe i dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wspólny Słownik Zamówień: 66510000-8 usługi ubezpieczenia, w tym: 66516000-0 - usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Części 2 opisane zostały w Załączniku nr 7B do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. odrębnie dla Część 1 i/lub Części 2. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla Części 1 do 30% a dla Części 2 do 5% wartości przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani z propozycją upustu. 4. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 9. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 10. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Termin wykonania zamówienia wynosi 24 miesiące od 05.08.2016r. do 04.08.2018r. w podziale na dwa okresy polisowe: - Pierwszy okres od 05.08.2016 r. do 04.08.2017 r. - Drugi okres od 05.08.2017 r. do 04.08.2018 r. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 209 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665151004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach