Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie oraz jednostek organizacyjnych.

Gmina Krasnobród ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 660 7691 , fax. 0-84 660 7692
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnobród
    ul. 3 Maja 36 36
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 0-84 660 7691, fax. 0-84 660 7692
    REGON: 95036870100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie oraz jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I. UBEZPIECZENIE OC zakres ubezpieczenia : 1.odpowiedzialność cywilna ubezpieczającego w związku ze zdarzeniem powodującym szkodę osobową lub rzeczową, powstałym w okresie ubezpieczenia i związanym z prowadzeniem działalności i posiadanym mieniem 2.koszty wynagrodzenia rzeczoznawców powołanych ,w celu ustalenia okoliczności i rozmiaru szkody 3.zwrot kosztów poniesionych przez ubezpieczającego w celu zmniejszenia szkody i zabezpieczenia bezpośrednio zagrożonego mienia lub osoby przed szkodą, uzasadnionych okolicznościami szkody 4.koszty obrony sądowej przed roszczeniami poszkodowanych w sporze cywilnym 5.koszty obrony, jeżeli w wyniku zdarzenia powodującego odpowiedzialność ubezpieczającego zostanie przeciwko niemu, jako sprawcy szkody, wszczęte postępowanie karne a) OC kontraktowe/szkody wyrządzone przez wadliwe wykonanie prac lub usług oraz nienależyte wykonanie zobowiązań/dot: Zakład Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie.(suma ubezpieczenia 50.000.00zł ) b) Zespół Szkół Ogólnokształcących z tyt. Prowadzenia Stołówki/ ilość wydawanych dziennie obiadów pełnych średnio - 639 ilość wydawanych dziennie samych zup -10.(suma Strona 1 z 8 http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=98120&rok=2013-03-12 2013-03-12 ubezpieczenia 50.000.00zł ) c) OC pracodawcy dot: Urząd Miejski, Zakład Gospodarki Komunalnej ,Zespół Szkół Ogólnokształcących, Zespół Szkół Podstawowych, Szkoła Podstawowa Majdan Wielki, Szkoła Podstawowa w Kaczórkach; Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce, Krasnobrodzki Dom Kultury, Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna (suma ubezpieczenia 200.000.00zł) 2. OC nauczycieli/opiekunów i wychowawców/ dot. Zespół Szkół Ogólnokształcących, Zespół Szkół Podstawowych, Szkoła Podstawowa w Kaczórkach, Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim, Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce. (suma ubezpieczenia 50.000.00zł) 3. OC zarządcy nieruchomościami/szkody rzeczowe i osobowe na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu ubezpieczenia dot. Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie/ np.szkody na drogach gminnych 56,7km,chodnikach gminnych 2 km,na boiskach sportowych /stadion Krasnobród ,boisko wielofunkcyjne przy ZSO, boisko Orlik, zalew w Krasnobrodzie, -skaleczenia podczas kąpieli itp. (suma ubezpieczenia 500.000.00zł) II. UBEZPIECZENIE OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH zakres ubezpieczenia: ogień, uderzenie pioruna, eksplozja, upadek statku powietrznego, akcja ratownicza w związku ze zdarzeniami wyżej wymienionymi, następstwa szkód wodociągowych /niezamierzone i niekontrolowane wydobywanie się wody ,innych cieczy lub pary z przewodów i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, cofnięcie się ścieków z sieci kanalizacyjnej, nieumyślne pozostawienie otwartych kurków wodociągowych, pękanie rur/szkody spowodowane innymi żywiołami /huragan, powódź, grad, ciężar śniegu, lodu, obsunięcie ziemi ,lawiny, deszcz nawalny, dym /sadze, szkody spowodowane niezachowaniem parametrów elektrycznych, uderzenie pojazdu z ubezpieczony przedmiot/kradzież, włamanie, dewastacja 1. Środki trwałe/budynki ,budowle wg .wykazów/Urząd Miejski w Krasnobrodzie według wartości rzeczywistej. (suma ubezpieczenia 5.255.639,00zł) - Szkoła Podstawowa w Kaczórkach wart. jak wyżej. (suma ubezpieczenia 1.400.201,00zł) - Warsztat Terapii Zajęciowej w Dominikanówce wart. jak wyżej, (suma ubezpieczenia 210.000,00zł) - Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim wart. jak wyżej (suma ubezpieczenia 372.217,00zł) - Zakład Gospodarki Komunalnej w K-r z/s Majdan Wielki wart. jak wyżej (suma ubezpieczenia 1.600.515,00zł) - Zespół Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie wart. jak wyżej, (suma ubezpieczenia 2.574.865,00zł) 2. Pozostałe środki trwałe /pompy ,agregaty i inne dot: Zakład Gospodarki Komunalnej w K-r z/s Majdan Wielki /wg. wykazu/, (suma ubezpieczenia 100.969.62zł) - Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobrodzie. Balon BETA wzmocniony 6m, (suma ubezpieczenia 5.182,56 zł) - Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce /zmywarko- wypażarka wart.6980, maszyna hafciarka wart.7.000 ugul wart. 4700 (suma ubezpieczenia 18.680,00 zł) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie wg wykazu z wyłączeniem sprzętu elektronicznego wartość brutto, (suma ubezpieczenia 189.531,54 zł) - Krasnobrodzki Dom Kultury w Krasnobrodzie /klarnet 4.908,85,saksofon altowy 4.353,09, saksofon tenorowy 5.777,20, tuba 4.800,00 (suma ubezpieczenia 19.839,14 zł) - Ochotnicze Straże Pożarne wg wykazu, (suma ubezpieczenia 373.694,57 zł) - Krasnobrodzki Dom Kultury w K-r bramy garażowe szt.2 (suma ubezpieczenia 7.712,00 zł) 3. Wyposażenie/niskocenne /biurka, szafy, wyposaż. Strażnic OSP ,zbiory biblioteczne itp. ujęte w ewidencji środków niskocennych w poszczególnych Strona 2 z 8 http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=98120&rok=2013-03-12 2013-03-12 jednostkach Szkoła Podstawowa w Kaczórkach na ogólną wartość /bez wykazu/(suma ubezpieczenia 63.982,95 zł) - Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce Wg wykazu (suma ubezpieczenia 97.811,20 zł) - Krasnobrodzki Dom Kultury w Krasnobrodzie Bez wykazu (suma ubezpieczenia 94.593,96 zł) - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie wg wykazu (suma ubezpieczenia 518.658,80 zł) - Zakład Gospodarki Komunalnej w K-r z/s Majdan Wielki bez wykazu (suma ubezpieczenia 182.465,62 zł) - Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim bez wykazu (suma ubezpieczenia 66.801,15 zł) - Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobrodzie (suma ubezpieczenia158.680,64 zł) - Zbiory biblioteczne 134.474,82zł,wyposażenie Punktu Informacji Turystycznej 6.765,29 zł wyposażenie biblioteki 17.440,53 zł - Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie bez wykazu (suma ubezpieczenia 32.248,48zł) - Zespół Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie Bez wykazu (suma ubezpieczenia 381.082.66 zł) - Urząd Miejski w Krasnobrodzie bez wykazu (suma ubezpieczenia 182.330,19zł) - OSP Krasnobród bez wykazu (suma ubezpieczenia 6.715,50 zł) III UBEZPIECZENIE OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM, RABUNKU 1. gotówka przechowywana dot. ZSO (suma ubezpieczenia 6.800.00 zł) 2. gotówka transportowana dot. ZSO (suma ubezpieczenia 6.800.00 zł) IV. UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD WSZYSTKICH RYZYK ogółem (suma ubezpieczenia 1.443.284,02zł) w tym: - Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce Wg Wykazu (suma ubezpieczenia 28.363,48 zł) - Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie wg wykazu (suma ubezpieczenia 63.824,25 zł) - Szkoła Podstawowa w Kaczórkach Wg wykazu (suma ubezpieczenia 109.810,12zł) - Zakład Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie z/s Majdan Wielki wg Wykazu (suma ubezpieczenia 17.294,50zł) - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie Wg wykazów (suma ubezpieczenia 191.732,84zł) - Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim Wg wykazu (suma ubezpieczenia 77.774,58zł) - Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobrodzie wg Wykazu (suma ubezpieczenia 23.706,14 zł) - Krasnobrodzki Dom Kultury w Krasnobrodzie wg wykazu 2 wykazów (suma ubezpieczenia 126.051,18zł) - Zespół Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie wg wykazu (suma ubezpieczenia 144.681,93 zł) - Urząd Miejski w Krasnobrodzie wg wykazu (suma ubezpieczenia 660.045,00 zł) V. UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW świadczenia w przypadku śmierci z tytułu nieszczęśliwego wypadku, trwałego uszczerbku na zdrowiu, dzienna dieta za pobyt w szpitalu naprawa lub nabycie protez i środków pomocowych. A. Strażacy /281 osób/12 jednostek zakres ubezpieczenia :podczas trwania akcji gaśniczej i ćwiczeń oraz w drodze i z miejsca akcji i ćwiczeń (suma ubezpieczenia 10.000,00zł) B. Sołtysi /16 osób/ zakres ubezpieczenia 24h/dobę (suma ubezpieczenia 10.000,00zł) C. Kasjerzy /1 osoba/ w ZSO (suma ubezpieczenia 10.000,00 zł) D. Uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dominikanówce /osoby niepełnosprawne 38 osób zakres ubezpieczenia 24h/dobę (suma ubezpieczenia10.000,00 zł) E. Strażacy / 74 osoby wg wykazów indywidualnych z poszczególnych jednostek OSP/ suma ubezpieczenia wynikająca z treści ustawy z dnia 27 lutego 2003 roku o zmianie o ochronie. Przeciwpożarowej /Dz. U. Nr 52 poz. 452 z późniejszymi zmianami. (Zgodnie z ustawami) VI. UBEZPIECZENIE MASZYN ELEKTRYCZNYCH OD SZKÓD ELEKTRYCZNYCH w Urzędzie Miejskim i jednostkach Organizacyjnych 359,89 kw. VII. Strona 3 z 8 http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=98120&rok=2013-03-12 2013-03-12 UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE (Polisy na poszczególne jednostki organizacyjne). 1. OC wg Wykazów 2. AC wg wykazów/wartość klienta/ 14 szt. pojazdów zakres ubezpieczenia pełny łącznie z kradzieżą i wandalizmem (suma ubezpieczenia 705.000,00 zł) 3. NW kierowcy i pasażerów (suma ubezpieczenia 10.000,00 zł) UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach (wykazach) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczególne Warunki Ubezpieczenia. Przedmiot ubezpieczenia : 1. Przedmiotem ubezpieczenie jest wynikające z przepisów prawa(ustawa o drogach publicznych ,Ustawa Prawo o ruchu drogowym i Kodeks Cywilny) zobowiązanie Ubezpieczającego oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do naprawienia szkody wyrządzonej osobie trzeciej w czasie trwania ubezpieczenia, jeżeli jej powstanie pozostaje w związku z posiadanym mieniem lub sprawowaniem funkcji zarządu terenami, drogami i ulicami ujętymi w dołączonym do polisy w wykazie dróg, placów, mienia) lub zostało spowodowane przez osoby za działania których ,Ubezpieczający ponosi odpowiedzialność. 2.Ubezpieczenie obejmuje szkody spowodowane w szczególności następującymi zdarzeniami-przyczynami ich powstania : a. złym stanem technicznym ,jezdni, poboczami chodników wynikającym z uszkodzeń nawierzchni w postaci ubytków, wyrw ,kolein ,zapadnięć lub spowodowanych rozmyciem. b. zimowym utrzymaniem jezdni ,chodników (śliskość nawierzchni),letnim utrzymaniem czystości jezdni i chodników( np. stanem nawierzchni chodników spowodowanych zaśmieceniem). c. przez zieleń rosnącą w pasie drogowym, w tym spadające lub leżące drzewa lub konary drzew. d. leżące na drodze, porzucone, zgubione lub naniesione przedmioty. e. śliskość wynikła z rozlania przez poruszające się pojazdy płynów i smarów, f. stanem technicznym mostów i wiaduktów( w szczególności szkody spowodowane oderwaniem części konstrukcji lub awarią konstrukcji),pomimo przeprowadzonych kontroli stanu technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. g .oznakowaniem lub brakiem oznakowania uszkodzonego w wyniku wandalizmu lub zdarzeń losowych, h. awarią sygnalizacji świetlnej oraz innymi elementami bezpieczeństwa ruchu, w które wyposażony jest pas drogowy, i. urządzeniami w nawierzchni drogi w szczególności brakiem pokrywy studzienki kanalizacyjnej lub wpustu ulicznego, spowodowanego kradzieżą lub aktem wandalizmu. j. powstałymi po wykonaniu pracy lub usługi, jeżeli ich przyczyną jest nienależyte wykonanie zleconych i odebranych przez zarządcę drogi usług lub robot (konserwacja, modernizacja, remont pasa drogowego). k. zalaniem drogi przez nienależyte działające urządzenia odprowadzające wodę z pasa drogowego ,w tym również nienależytym odwodnieniem drogi przez rowy odwadniające w przypadku wystąpienia deszczu nawalnego. l. robotami konserwacyjnymi ,interwencyjnymi i remontami cząstkowymi wykonywanymi silami własnymi, w tym wykonywanymi z użyciem emulsji i grysów oraz lokalnymi powierzchniowymi utrwaleniami nawierzchni, ł. pojedynczymi wyrwami w poboczu m. nienormatywną skrajnią poziomą jezdni spowodowaną zadrzewieniem lub prawidłowo oznakowanymi obiektami mostowymi lub zabudową n. nienormatywną skrajnią pionową spowodowaną zadrzewieniem. 3.Wyłaczenie odpowiedzialności. 3.1.Wylączenie szczególne -Poza wyłączeniami określonymi w OWU Ubezpieczyciel nie odpowiada za szkody wynikające z zarządzania i administrowania drogami, ulicami : A .kolejne powstałe z tej samej przyczyny(okoliczności) Strona 4 z 8 http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=98120&rok=2013-03-12 2013-03-12 w danym miejscu po upływie 72 godzin od dnia i godziny zgłoszenia pierwszej szkody i/lub zabezpieczenia pasa drogowego najpóźniej w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia tych okoliczności, B .powstałe na odcinkach pasa drogowego przekazanego przez Ubezpieczającego wykonawcom remontów ,modernizacji lub innych zabiegów konserwacyjno-eksploatacyjnych, C .wyrządzone przez osoby za działania których ponosi odpowiedzialność będące pod wpływem alkoholu, narkotyków lub podobnie działających środków, jeżeli roszczenie poszkodowanego zostało skierowane bezpośrednio do tej osoby, D .spowodowane winą umyślną Ubezpieczającego lub osób, za które ponosi odpowiedzialność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach