Przetargi.pl
ubezpieczenie majątku od wszystkich ryzyk (All Risk), szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia oraz odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego w okresie od 01.07.2018 roku do 30.06.2020 roku.

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 472 400, fax. 583 472 913
    REGON: 162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ubezpieczenie majątku od wszystkich ryzyk (All Risk), szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia oraz odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego w okresie od 01.07.2018 roku do 30.06.2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku od wszystkich ryzyk (All Risk), szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia oraz odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego w okresie od 01.07.2018 roku do 30.06.2020 roku. Wykonawca będzie realizować ochronę ubezpieczeniową, wystawiając polisy (certyfikaty – potwierdzenia) na roczne okresy ochrony ubezpieczeniowej. Ryzyka, od których będzie ubezpieczony Zamawiający: majątek od wszystkich ryzyk (All Risk); szyby i inne przedmioty szklane od stłuczenia; Odpowiedzialność Cywilna z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia samoistnego, bezwarunkowego, nieodwołalnego, płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i wykazywania istnienia roszczenia, 6) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 7) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Politechniki Gdańskiej: 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 Bank Millennium S.A. z dopiskiem: wadium do przetargu: ubezpieczenie majątku od wszystkich ryzyk (All Risk), szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia oraz odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego w okresie od 01.07.2018 roku do 30.06.2020 roku., ZP/96/055/U/18,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru w myśl Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1170 z póź. zm.) lub jest uprawniony do uczestnictwa w obrocie prawnym, na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp (oświadczenie Wykonawca sporządza samodzielnie). W przypadku, gdy wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie Wykonawca składa wraz z ofertą. 3. Wraz z ofertą Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie, w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach