Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I POJAZDÓW MECHANICZNYCH MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNIKACYJNEGO W SIEDLCACH SP. Z O.O.

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08-102 Siedlce, ul. Starzyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6328436, 6328436 , fax. 256 326 295
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Sp. z o.o.
    ul. Starzyńskiego 20
    08-102 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6328436, 6328436, fax. 256 326 295
    REGON: 71006320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I POJAZDÓW MECHANICZNYCH MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNIKACYJNEGO W SIEDLCACH SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i pojazdów mechanicznych Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Siedlcach Sp. z o.o. z podziałem na dwie części: Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej, obejmujące: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych, obejmujące: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ: 1) Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia; 2) Załącznik nr 1A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I zamówienia – ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej; 3) Załącznik nr 1B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części II zamówienia – ubezpieczenie pojazdów mechanicznych; 4) Załącznik nr 1C – Szczegółowy opis budynków i ich zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych, dotyczący części I zamówienia; 5) Załącznik nr 1D – Szczegółowy wykaz pojazdów, dotyczący części II zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.), tzn. przedstawi kopię zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 01.01.2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28.08.1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę; 2) oświadczenia oraz dokumenty określone w pkt VII SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku podpisania dokumentów składających się na ofertę przez osobę, której uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VII.1. i VII.2. SIWZ lub w pkt VII.4.11. SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.1.2. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach