Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STOPNICA

Gmina Stopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3779 800 , fax. 0-41 3779 606
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stopnica
    ul. Tadeusza Kościuszki 2 2
    28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606
    REGON: 29101078300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STOPNICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STOPNICA CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA ZADANIE A - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie maszyn i sprzętu budowlanego od uszkodzeń- CPM, - Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - Ubezpieczenie AUTO CASCO pojazdów, - Ubezpieczenie Następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażera, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA ZADANIE B - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w systemie bezimiennym. - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w systemie imiennym. 1. Wykonawca, wykonując usługę, będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej oraz obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka na zasadach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Ogólne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk i postanowień umownych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzorze umowy zastosowanie mają tylko w kwestiach nie określonych w SIWZ , ofercie Wykonawcy oraz wzorze umowy do poszczególnych części zamówienia. 2. Przez cały czas trwania umowy na wykonanie zamówienia publicznego Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych warunków ubezpieczenia, na których w części nie uregulowanej w SIWZ udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny jest jedynie w przypadku zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa zawartych w Kodeksie Cywilnym i Ustawach oraz zmiany dobrowolnych warunków ubezpieczenia w tej części, które są korzystniejsze dla Zamawiającego od dotychczasowych. 3. Sumy ubezpieczenia zawierają podatek VAT, odszkodowanie wypłacane z podatkiem VAT, również w sytuacji gdy odszkodowanie wypłacane jest na podstawie kosztorysu. 4. Podany w SIWZ zakres ochrony jest zakresem bezwzględnie obowiązującym niezależnie od treści ogólnych warunków Ubezpieczeń Wykonawców. 5. Zamieszczone w SIWZ sumy ubezpieczenia: mienia od wszystkich ryzyk i ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maja charakter orientacyjny. Właściwe i obowiązujące w danym 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia sumy ubezpieczenia zostaną podane Wykonawcy we wnioskach o ubezpieczenie - dotyczy Sum Ubezpieczenia w systemie na sumy stałe. 6. Na podstawie klauzuli automatycznego pokrycia, Wykonawca będzie zobowiązany objąć ochroną również te składniki mienia nie wymienione we wniosku o ubezpieczenie danej jednostki organizacyjnej które nie zostały wprowadzone na stan środków trwałych na dzień przygotowania wniosku. Składka dodatkowa za te składniki mienia zostanie rozliczona w terminie płatności za klauzulę automatycznego pokrycia tj. w ciągu 30 dni od zakończenia 12 miesięcznego okresu ubezpieczenia danego ubezpieczenia. 7. Jeżeli po dniu zawarcia umowy Zamawiający nabędzie nowe składniki mienia, składniki te zostaną objęte ubezpieczeniem w zakresie i na zasadach przewidzianych w SIWZ. Składka zostanie naliczona zgodnie ze stawkami zawartymi w ofercie Wykonawcy dla podanych sum ubezpieczenia, proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia. Płatność składki nastąpi zgodnie z postanowieniami umowy. 8. Jeżeli po dniu zawarcia umowy zaistnieje konieczność uzupełnienia limitów odpowiedzialności wskutek wypłaty odszkodowań w systemie na Pierwsze Ryzyko w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk lub podmiotów odpowiedzialności w ubezpieczeniu OC, strony w formie aneksu wprowadzą zmiany w dokumentach ubezpieczenia z uwzględnieniem stawek z oferty Wykonawcy, stosownie do wielkości limitów określonych w SIWZ oraz proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia. Wysokość składki i termin jej płatności strony określą w aneksie. 9. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej udziału w komisji przetargowej w charakterze biegłego oraz obsługa zawartej umowy w zakresie pośredniczenia przy jej zawarciu i wykonaniu będzie prowadzona przy udziale pełnomocnika - brokera Ubezpieczeniowego Aleksandra Romanowskiego prowadzącego działalność brokerską w zakresie ubezpieczeń pod nazwą Kancelaria Brokerska Progres z siedzibą w Busku Zdroju ul. Różna 12, zezwolenie KNUiFE nr 1169/02, NIP: 655-111-10-98. Szczegółowe określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia zawarte jest w SIWZ oraz jej załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach