Przetargi.pl
Analiza i ocena działań podejmowanych przez Miasto Kielce w obszarze promocji gospodarczej oraz wdrożenie w ramach projektu pilotażowego rekomendacji wypracowanych w trakcie analizy

Gmina Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3676144 , fax. 41 3676141; 3676353
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
    Rynek 1 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3676144, fax. 41 3676141; 3676353
    REGON: 29100934300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Analiza i ocena działań podejmowanych przez Miasto Kielce w obszarze promocji gospodarczej oraz wdrożenie w ramach projektu pilotażowego rekomendacji wypracowanych w trakcie analizy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest analiza i ocena działań podejmowanych przez Miasto Kielce w obszarze promocji gospodarczej oraz wdrożenie w ramach projektu pilotażowego rekomendacji wypracowanych w trakcie analizy. Ze względu na brak dostatecznej wiedzy, jakie metody realizacji zamówienia są najbardziej adekwatne, nie jest możliwe w niniejszym postępowaniu przygotowanie dokładnego opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z z art. 29-31 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Zadanie 1: analizę i ocenę działań podejmowanych przez Miasto Kielce w obszarze promocji gospodarczej b) Zadanie 2: wdrożenie w ramach projektu pilotażowego rekomendacji wypracowanych w trakcie analizy. Analiza dotycząca promocji oferty gospodarczej Kielc powinna obejmować co najmniej: analizę ruchu na stronach www.invest.kielce.pl; www.mapa.invest.kielce.pl, analizę pozycjonowania ww. stron w Internecie, analizę dostępności informacji o ofercie gospodarczej Kielc w prasie ogólnopolskiej oraz w Internecie, analizę innych działań promocyjnych podejmowanych przez Miasto Kielce, wnioski, rekomendacje w postaci propozycji projektu pilotażowego. Wdrożenie zarekomendowanego w analizie projektu pilotażowego powinno obejmować co najmniej: wskazanie celów projektu pilotażowego, opis metodologii wdrożenia, harmonogram wdrożenia, określenie zasobów niezbędnych do przeprowadzenia wdrożenia, wdrożenie rekomendacji, raport wynikowy. Grupą docelową są potencjalni inwestorzy, przedsiębiorcy poszukujący możliwości lokowania kapitału, firmy doradcze obsługujące biznes, duże firmy developerskie, prasa branżowa i media internetowe mające wpływ na kreowanie wizerunku gospodarczego miasta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794190004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Harmonogram prac
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na stronie www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne udostępniono wyłącznie wzory dokumentów
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach