Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8455215; 8455216; 8855054 , fax. 74 8855269
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
ul. Poznańska 2
58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, fax. 74 8855269
REGON: 89071820200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinazdroj.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Jedlina-Zdrój wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury." - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Jedlina-Zdrój wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 4) ubezpieczenie pojazdów mechanicznych, w tym: a) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) rozszerzone, odpłatne ubezpieczenie assistance. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji zamówienia oraz dane do oceny ryzyka Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia interesów majątkowych Gminy Jedlina-Zdrój wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, Załącznik nr 1b: Wykaz mienia deklarowanego do ubezpieczenia, Załącznik nr 4: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, Załącznik nr 5: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku oczekuje przedstawienia na wezwanie dokumentów potwierdzających posiadanie przez wykonawcę zezwolenia lub innego równoważnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. SIWZ - Zgodnie z art. 25a ust. 1 „ustawy” do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie określonym we wzorze, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będące wstępnym potwierdzeniem, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w „ustawie” oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2. SIWZ - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1. 7.3. SIWZ - Zgodnie z art. 24 ust. 11 „ustawy” wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji wymienionych w art. 86 ust. 5 „ustawy”, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „ustawy”. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 11.1.9. SIWZ -Oferta oraz oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. 11.1.10. SIWZ - W przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy. 11.1.11. SIWZ - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta i oświadczenia powinny być podpisane przez pełnomocnika. Do oferty należy w takiej sytuacji załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 11.1.12. SIWZ - Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 11.1.10 i 11.1.11 powinny być przedstawione w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU, OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA, FLOTY POJAZDÓW ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH SPÓŁKĄ KAPITAŁOWĄ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
Dodano: 2024-04-25 - „Ubezpieczenie Gminy Ścinawa oraz podległych jednostek organizacyjnych”
Dodano: 2024-04-25 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Powiatu Lubańskiego
Dodano: 2024-01-30 - „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZARNY BÓR”
Dodano: 2024-01-15 - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ich małżonków i pełnoletnich dzieci oraz partnerów życiowych
Dodano: 2023-11-28 - USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY WĄSOSZ I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2023-11-27 - Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2024
Dodano: 2023-11-17 - USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI - WĄSOSZ SPÓŁKA Z O.O
Dodano: 2023-11-15 - Ubezpieczenie majątku Gminy Milicz wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2023-11-09 - Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w podziale na 2 zadania na lata polisowe 2023/2025.
Dodano: 2023-11-03