Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
ul. Rynek 10 10
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
REGON: 39064729700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Głogów i jej jednostek organizacyjnych w latach 2010-2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą: ZADANIE 1 : ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia od ognia i od wszelkiego ryzyka ? ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ? ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ? ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ? ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, ? Ubezpieczenie NNW uczestników imprez masowych ? Ubezpieczenie NNW dla MOK Głogów ? Ubezpieczenie NNW dla UM Głogów ? ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ), ? ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nauczycieli ZADANIE 2: ubezpieczenia pojazdów mechanicznych ? ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC/NW Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ - Projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665160000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: Na Zadanie nr 1 - 8 000,00 PLN, słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 Na Zadanie nr 1 - 2 000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, 3. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - są uprawnieni do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zapewnią osoby uprawnione do reprezentowania Zakładu Ubezpieczeń (w normalnych godzinach urzędowania Wykonawcy) za pomocą których zakład ubezpieczeń wykona czynności ubezpieczeniowe, na terenie Miasta Głogów - Mogą wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie majątku jednostki samorządu terytorialnego i jej jednostek organizacyjnych) o wartości nie mniejszej niż: a) Zadanie 1 - 80 000 złotych za roczny okres ubezpieczenia b) Zadanie 2 - 20 000 złotych za roczny okres ubezpieczenia Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów, według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ - ZAŁĄCZNIK NR 2 do Formularza ofertowego 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAŁĄCZNIK NR 2a do Formularza ofertowego W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Z 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605). 3. pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. - ZAŁĄCZNIK nr 2b do Formularza ofertowego 4. Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości 100% - ZAŁĄCZNIK nr 2 do Formularza ofertowego 5. Zezwolenie Ministra Finansów lub organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia. - ZAŁĄCZNIK nr 2c do Formularza ofertowego 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAŁĄCZNIK nr 2d do Formularza ofertowego 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAŁĄCZNIK nr 2e do Formularza oferowego 8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - ZAŁĄCZNIK nr 2f do Formularza ofertowego, 9. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - ZAŁĄCZNIK nr 2g do Formularza ofertowego Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 10. Dowód wniesienia wadium ZAŁĄCZNIK nr 2j do Formularza ofertowego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 11. wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;( 2 osoby do prowadzenia i administrowania ubezpieczeniami, 2 osoby do prowadzenia likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych - wraz z danymi dotyczącymi telefonów, adresów mailowych, faksu). - ZAŁĄCZNIK nr 2h do Formularza ofertowego Uwaga! Dla Wykonawcy składającego ofertę na jedno z zadań - należy podać dwie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia. Dla Wykonawcy składającego zamówienie dla obu zadań - należy podać dwie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia w zakresie obu zadań. 12 Wykaz wykonanych - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usług tożsamych z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie majątku jednostki samorządu terytorialnego i jej jednostek organizacyjnych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługi zostały wykonane należycie - ZAŁĄCZNIK nr 2i do Formularza ofertowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ubezpieczenie ZOO Wrocław Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczenia mienia, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadania mienia oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej członków zarządu spółek kapitałowych i prokurentów
Dodano: 2016-05-06 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SZPITALA
Dodano: 2016-04-14 - Kompleksowe ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej dla Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o
Dodano: 2015-12-11 - Usługi ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala
Dodano: 2015-12-07 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. ZP/09/2015
Dodano: 2015-12-01 - Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Cieszków. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na niżej wymienione części
Dodano: 2015-06-09 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DUSZNIKI-ZDRÓJ WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
Dodano: 2015-06-08 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SZPITALA
Dodano: 2015-05-18 - Ubezpieczenia ZOO Wrocław Sp. z o.o.
Dodano: 2015-04-27 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. ZP/17/2014
Dodano: 2014-12-11