Przetargi.pl
Ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów jednostek organizacyjnych Powiatu Tomaszów Lubelski

Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 68
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6642587
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim
    ul. Lwowska 68 68
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6642587
    REGON: 95037173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów jednostek organizacyjnych Powiatu Tomaszów Lubelski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie pojazdów jednostek organizacyjnych Powiatu Tomaszów Lubelski w zakresie: 1.OC - Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego w ruchu krajowym i zagranicznym w zakresie zgodnym z ustawa z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, 2.AC- Auto Casco w ruchu i postoju pojazdów lądowych wraz z rozszerzeniem o kradzież, zabór i rabunek pojazdu, 3.NNW- Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów, 4.ASS - Assistance ubezpieczenie kosztów natychmiastowej pomocy. 5.Termin wykonania zamówienia-usług ubezpieczeniowych od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,tj.: 3.1.posiadają, spełniające normy ustawowe, wskaźniki pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi oraz wskaźniki pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami na dzień 31.10.2009r.(oświadczenie w ofercie). 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy. 5.Nie spełnienie chociaż jednego warunku wymienionych wyżej skutkuje wykluczeniem z udziału w postępowaniu przetargowym. 6.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 Ustawy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych w ogłoszeniu i SIWZ. 7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki przedmiotowe udziału w postępowaniu tj. wyrażą zgodę na: 7.1.możliwość płatności składki w formie jednorazowej lub ratalnej - półrocznej. 7.2.niezmienność stawek wynikających ze złożonej oferty przez cały okres realizacji zamówienia i we wszystkich rodzajach ubezpieczeń, 7.3.wystawianie polis na okres krótszy niż rok (według systemu pro rata temporis), w celu zrównania okresów ubezpieczenia. Dla tych ubezpieczeń składka zostanie naliczona za czas faktycznie udzielanej ochrony. 7.4.Po rozstrzygnięciu postępowania i przed podpisaniem umowy ubezpieczenia, Wykonawca dokona rozbicia składki na poszczególne pojazdy określone w załączniku nr 2 do SIWZ. 8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na zasadzie formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, które złożone zostaną w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 2.1. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli umocowanie jej nie wynika z KRS, 2.2.Pozwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, 2.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, 2.4. Formularz oferty stanowiący załącznik do SIWZ, 3.Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przewidującego możliwość ubezpieczenia osób, które nie są członkami towarzystwa, Wykonawca złoży aktualny statut towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 zobowiązujące do traktowania Zamawiającego wraz z jednostkami wymienionymi w pkt 3 SIWZ jako osobę/jednostkę nie będącą członkiem towarzystwa. 4.Ogólne i szczególne warunki ubezpieczeń, które będą miały zastosowanie do przedmiotu ubezpieczeń, potwierdzone przez pełnomocnika, parafowane na każdej stronie, oraz z potwierdzoną ważnością na dzień złożenia oferty. 5.Wymagane dokumenty określone w punktach 2.1., 2.2. i 2.3. mogą być złożone w postaci kserokopii opatrzonych dopiskiem ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM z zastrzeżeniem, że dokumenty składające się z więcej niż jednej strony muszą być potwierdzone za zgodność na każdej stronie. W przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy ze współwykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w niniejszym punkcie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: klauzule dodatkowe - w ilości 6 za które można otrzymać łącznie do20 pkt
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowski.netbip.pl lub www.powiat-tomaszowski.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach