Przetargi.pl
„Uatrakcyjnienie i uzupełnienie ścieżki edukacyjnej „Opowieści Turtula” o elementy podnoszące efektywność promocji ochrony różnorodności biologicznej i przyrodniczej Suwalskiego Parku Krajobrazowego (obszaru Natura 2000 - Ostoja Suwalska)”

Suwalski Park Krajobrazowy ogłasza przetarg

  • Adres: 16-404 Jeleniewo, Malesowizna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 530757543 , fax. 875697636
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Suwalski Park Krajobrazowy
    Malesowizna 24
    16-404 Jeleniewo, woj. podlaskie
    tel. 530757543, fax. 875697636
    REGON: 790123179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spk.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Uatrakcyjnienie i uzupełnienie ścieżki edukacyjnej „Opowieści Turtula” o elementy podnoszące efektywność promocji ochrony różnorodności biologicznej i przyrodniczej Suwalskiego Parku Krajobrazowego (obszaru Natura 2000 - Ostoja Suwalska)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa młyna z przeznaczeniem na obiekt muzealno-edukacyjny „Młyn w Turtulu”. Gabaryty projektowanego budynku: a) wysokość – 10,00 m b) szerokość – 11,68 m c) długość elewacji frontowej- 22,23 m, d) powierzchnia zabudowy – 256,9 m2 e) powierzchnia użytkowa – 634,90 m2 f) kubatura – 2 870,00 m3 1) Projektowany budynek zlokalizowano w miejscu ruiny budynku młyna o wymiarach (10,10 m x 11,01 m, Zamówienie obejmuje rozbiórkę istniejących ruin młyna wykonanych z betonowych pustaków i kamienia polnego, powierzchnia zabudowy 111,2 m2, szacowana ilość gruzu do wywiezienia ok.140 m3. Około 50% kamienia do odzyskania i ponownego użycia, 2) Budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony z dachem dwuspadowym. Budynek zaprojektowano w formie dwóch brył o zróżnicowanym wykończeniu, połączonych przeszklonym łącznikiem. Po stronie południowo-wschodniej zaprojektowano taras o pow. ok. 55,5 m2 3) Od strony rzeki ściana oporowa ScPO – 33,61 m2 z kamieni polnych do wysokości połowy kondygnacji podziemnej. 4) Fundamenty budynku w formie ław i płyty fundamentowej oparte na palach wykonanych w technologii DSM 5) Wykonanie ścian fundamentowych piwnic w technologii żelbetowej i wykonanie izolacji przeciw wodnych (m.in. ścianka Larsena, odwodnienie wykopu, płyta fundamentowa, schody żelbetowe), wykonanie ściany zewnętrznej-fundamentowej, oporowej 6) Ściany i stropy piwnic i parteru w technologii żelbetowej 7) Wykonanie ścian działowych (bloczki silikatowe), 8) Wykonanie schodów zewnętrznych (żelbetonowych) i wewnętrznych (żelbetowych), 9) Wykonanie nadproży (systemowe prefabrykowane), 10) Wykonanie tynków, 11) Wykonanie prac malarskich i wykończeniowych – ok. 570 m2, 12) Wykonanie posadzek z płyt gresowych +cokoliki (555 m2) i epoksydowych (242 m2) i z tworzyw sztucznych (22 m2), 13) Wykonanie i wyposażenie węzłów sanitarnych 14) Wykonanie stalowej konstrukcji i pokrycia dachu z blachy tytanowo - cynkowej, – 267 m2, 15) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, aluminiowej - około 170 m2, w tym 90,82 m2 witryna, 16) Wykonanie szybu windy, dostawa, instalacja i uruchomienie windy 17) Wykonanie izolacji cieplnej i okładzin ścian zewnętrznych w technologii wentylowanej – 450 m2, w tym 32 m2 z ciętego kamienia polnego, 18) Wykonanie przyłącza wodociągowego o długości 18,30 m, 19) Wykonanie instalacji elektrycznych: 230 i 480V oświetleniowa i gniazd wtykowych 20) Instalacja pompy ciepła solanka/ woda o mocy nominalnej nie mniejszej niż 40 kW (dla parametrów 0/+35ºC) wyposażonej w dwie sprężarki. Współczynnik COP nie mniejszy niż 4,0 przy parametrach pracy: 0/+35ºC. 21) Wykonanie dolnego źródła ciepła dla pompy ciepła w postaci kolektor gruntowy składający się z sond pionowych z rur PE-RC 40x3,7. Zaprojektowano 7 odwiertów o głębokości 99 m każdy w otworach wierconych oddalonych od siebie ok. 8,0 m. 22) Instalacje c.o podłogowe i cwu zasilane z pompy ciepła cw oraz płaskich kolektorów słonecznych 23) Instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej wewnętrzna i zewnętrzna wyposażona w mechaniczno-biologiczną oczyszczalnie ścieków o wydajności ok. 3 m3/dobę z drenażem rozsączającym 24) Instalacja wentylacji mechanicznej o wydajności 2900 m3/h (nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, uzupełniona przez gruntowy wymiennik ciepła; rozprowadzania powietrza z klimatyzatora kanałowego), 25) Instalacja klimatyzatora 26) Zagospodarowanie zieleni i otoczenia): a) zbiornik dydaktyczny - kształt zbiornika nieregularny; w miejscu najszerszym 7,22 m, w miejscu najdłuższym 10,93 m; miejsce najgłębsze - 120 cm. b) zagospodarowanie terenu wokół budynku - wytyczenie ciągów komunikacyjnych z naturalnych materiałów (drewno, kamień), wyposażonych w drewniane siedziska (5 szt.) w układzie liniowym i w formie kamiennych kół młyńskich (5 szt.), oraz donice z kortenu bez dna– 4 szt. (50x200 cm; wys. do 30 cm. c) plenerowa galeria głazów polodowcowych - przed budynkiem; z fragmentami oszlifowanymi każdego kamienia, ukazującymi strukturę skały (15 szt.). d) napis na budynku „TURTUL” ze stali kortenowej gładkiej lub perforowanej - czcionka z logotypu obiektu muzealno-edukacyjnego, wys. min. 50 cm, grubość liter ok. 1-3 cm, mocowanie pojedynczych liter do ściany budynku co ok. 5-7 cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 11.1 i 11.2 do niniejszej SIWZ W zakres zamówienia wchodzi również: 1) ustanowienie kierownika i prowadzenie dokumentacji budowy 2) obsługa geodezyjna budowy 3) obsługa geologiczna budowy 4) ogrodzenie i zapewnienie bezpieczeństwa na terenie budowy do czasu przekazania obiektu zamawiającemu 5) utrzymanie porządku na terenie budowy 6) uporządkowanie terenu przyległego do placu budowy i naprawa drogi dojazdowej, jeżeli zostanie ona uszkodzona w trakcie transportu materiałów i sprzętu wykorzystywanego w trakcie prac budowlanych. 7) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej realizowanego projektu, 8) wykonanie i montaż 2 tablic pamiątkowych realizowanego projektu, po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, Wykonawca odpowiada za trwałość tablicy w trakcie trwania robót budowlanych oraz w okresie gwarancji i rękojmi, udzielonej zgodnie z zawartą umową. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określono w: 1) projekcie budowlano - wykonawczym – stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (–TWiORB) - stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach