Przetargi.pl
Tworzenie stron internetowych z projektowaniem graficznym

Urząd Pracy m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-111 Warszawa, ul. Grochowska 171B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8377060, 8774596 , fax. 022 8373340
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy m.st. Warszawy
    ul. Grochowska 171B 171B
    04-111 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8377060, 8774596, fax. 022 8373340
    REGON: 01621047700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tworzenie stron internetowych z projektowaniem graficznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy, z tworzenia stron internetowych z projektowaniem graficznym. Zadanie zlecone Wykonawcy będzie dotyczyć całokształtu zagadnień związanych z przeprowadzeniem szkolenia. Przewiduje się, że Zamawiający skieruje kandydatów na szkolenie w 3 grupach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5.000,00 zł. 16.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12. Opis warunków udziału w postępowaniu 12.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 12.1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 12.1.2. posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2008r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 ze zm.). 12.1.3. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 usługi szkoleń w zakresie tworzenia stron internetowych z projektowaniem graficznym, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 10.000zł brutto każda. 12.1.4. wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: a) minimum sześcioma osobami, które spełniają następujące wymagania: - posiadają kwalifikacje zawodowe z zakresu prowadzenia szkoleń z tworzenia stron internetowych z projektowaniem graficznym; - posiadają doświadczenie w postaci zrealizowania 3 podobnych pod względem zawartości merytorycznej szkoleń co przedmiot zamówienia - należy podać nazwy tych szkoleń wraz z ich skróconym opisem merytorycznym; - wykształcenie wyższe (w tym licencjackie) lub średnie kierunkowe; b) minimum trzema osobami, które spełniają następujące wymagania: - posiadają kwalifikacje zawodowe z zakresu prowadzenia szkoleń psychologiczno- aktywizacyjnych; - posiadają doświadczenie w postaci zrealizowania 3 podobnych tematycznie do przedmiotu zamówienia szkoleń - należy podać nazwy tych szkoleń wraz z ich skróconym opisem merytorycznym; - wykształcenie wyższe (w tym licencjackie); Oprócz ww. osób Wykonawca może dysponować innymi osobami, w dostosowaniu do bieżących potrzeb wynikających ze specyfiki realizowanej usługi. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 12.1.4 Wykonawca wypełni formularze stanowiące Załączniki Nr 4, 5 ,6 do SIWZ. 12.1.5. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przygotowania Programu szkolenia wg wskazań Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 12.2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13.2 lit. a) - h) SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12: a. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy, właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej, na potwierdzenie warunku określonego w punkcie 12.1.2 SIWZ. d. wykaz wykonanych usług na potwierdzenie warunku określonego w pkt 12.1.3. SIWZ - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; e. dokumenty potwierdzające, że zamówienia wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 13.2. lit d) zostały wykonane należycie; f. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ; g. wykaz zawierający informacje na temat kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 13.2. lit. f) potwierdzający spełnianie warunków określonych w pkt 12.1.4 SIWZ - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. h. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 13.2. lit. f) SIWZ Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował; i. przygotowany Program szkolenia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie 12.1.5. SIWZ. Zamawiający oceni zgodność dostarczonego Programu szkolenia ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 3 do SIWZ , wg formuły spełnia/nie spełnia. 14. Oferta wspólna 14.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 14.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 14.1.2. Oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu umocowania ich. 14.1.3. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji (pkt 13.2 lit. b SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 14.1.4. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokumenty wymienione w pkt 13.2. lit. b, c, składają wszyscy Wykonawcy z tym, że może podpisać za wszystkich za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. 14.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (suma warunków określonych przez Zamawiającego w tym zakresie). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 13.2. lit. d) - h). 14.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik (wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną) lub wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną; 14.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane /za zgodność z oryginałem/ i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 14.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 14.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach