Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dot. obsługi wybranych programów komputerowych dla pracowników PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centralne Biuro Zamówień ogłasza przetarg

  • Adres: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 47 32 380 , fax. 22 473 23 99
  • Data zamieszczenia: 2013-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centralne Biuro Zamówień
    ul. Targowa 74 74
    03-734 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 47 32 380, fax. 22 473 23 99
    REGON: 01731902700418
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.plk-sa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego, w której Skarb Państwa posiada ponad 50% akcji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dot. obsługi wybranych programów komputerowych dla pracowników PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dot. obsługi wybranych programów komputerowych dla pracowników PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Szkolenie będzie realizowane w systemie dwudniowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych); 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 Ustawy. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci: - Oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na konto Zamawiającego, lub - W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) przed upływem terminu składania ofert lub też może być załączony do oferty Wykonawcy. 5.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6.Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): -nazwę i adres Zamawiającego, -oznaczenie (numer) postępowania, -określenie przedmiotu postępowania, -termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą; 7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Banku PKO BP - 45 1020 1042 0000 8602 0220 8460 (oprocentowanie wyżej wymienionego rachunku wynosi 0%) SWIFT: BPKO PLPW W tytule przelewu należy podać: Wadium w postępowaniu przetargowym: 6060ICZ400000113P 8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 oraz treści art. 46 ust. 4 a Ustawy. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 12. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 13.Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie przewidzianej w art. 148 ust. 1 Ustawy przed podpisaniem umowy. 14.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Przed złożeniem gwarancji Wykonawca uzyska od Zamawiającego akceptację jej treści, w szczególności w zakresie cech gwarancji określonych powyżej w niniejszym punkcie. 15.Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): -nazwę i adres Zamawiającego, -oznaczenie (numer) postępowania, 16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Banku PKO BP - 45 1020 1042 0000 8602 0220 8460 SWIFT: BPKO PLPW 17. Zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 18. W przypadku oferty wspólnej dopuszcza się podział zabezpieczenia należytego wykonania umowy pomiędzy Wykonawców składających ofertę, przy czym suma jego wszystkich części nie może być niższa od wymienionej w punkcie 12. 19.Zamawiający zwróci zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia będzie ostatni Protokół Odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. 20. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w każdej dopuszczalnej formie innej niż pieniądz, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu (osobie wyznaczonej do kontaktów dla przedmiotowego zamówienia) oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości żądanej przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.plk-sa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach