Przetargi.pl
„Tworzenie lokali socjalnych w ramach programu wsparcia budownictwa socjalnego ze środków funduszu dopłat” z podziałem na części.

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8455215; 8455216; 8855054 , fax. 74 8855269
  • Data zamieszczenia: 2017-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    ul. Poznańska 2
    58330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, fax. 74 8855269
    REGON: 89071820200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Tworzenie lokali socjalnych w ramach programu wsparcia budownictwa socjalnego ze środków funduszu dopłat” z podziałem na części.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Tworzenie lokali socjalnych w ramach programu wsparcia budownictwa socjalnego ze środków funduszu dopłat” w podziale na części, zwane dalej „zadania”: 1) Zadanie nr 1 pn.: „Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 1A na lokal socjalny w budynku przy ul. Kamiennej nr 6 w Jedlinie-Zdroju (dz. nr 98, obr. nr 3 Glinica)”; 2) Zadanie nr 2 pn.: „Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 13 na lokal socjalny w budynku przy ul. Kłodzkiej nr 26 w Jedlinie-Zdroju (dz. nr 70/12, obr. nr 3 Glinica)”; 3) Zadanie nr 3 pn.: „Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 10 na lokal socjalny w budynku przy Pl. Zwycięstwa nr 4 w Jedlinie-Zdroju (dz. nr 266/6, obr. nr 4 Jedlina-Zdrój)”; 4) Zadanie nr 4 pn.: „Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 3 na lokal socjalny w budynku przy ul. Pokrzywianki nr 2 w Jedlinie-Zdroju” (dz. nr 43/10, obr. nr 1 Kamieńsk); 5) Zadanie nr 5 pn.: „Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 2A na lokal socjalny w budynku przy ul. Poznańskiej nr 11 w Jedlinie-Zdroju (dz. nr 222, obr. nr 4 Jedlina-Zdrój”; 6) Zadanie nr 6 pn.: „Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 1 na lokal socjalny w budynku przy ul. Zakopiańskiej nr 3 w Jedlinie-Zdroju” (dz. nr 36, obr. nr 3 Glinica). 2. Szczegółowy opis przedmiotu dla każdej części zamówienia (zadania) określa: 1) Projekt budowlany, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (wspólna dla wszystkich części zamówienia), stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Kosztorysy ślepe wraz z przedmiarami robót, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – zostały określone w § 4 projektu umowy stanowiącym Załącznik Nr 12 do SIWZ (osobno dla każdego zadania). Powyższe wymagania określają w szczególności: 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach