Przetargi.pl
Trzyletni kontrakt dot. mechanicznego wykaszania traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Goleniowie - Zadanie nr 1

Powiat Goleniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4180512, 4180361 , fax. 091 4182530
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
    ul. Dworcowa 1 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4180512, 4180361, fax. 091 4182530
    REGON: 81168412000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Trzyletni kontrakt dot. mechanicznego wykaszania traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Goleniowie - Zadanie nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest trzyletni kontrakt dot. mechanicznego wykaszania traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie działania obwodu Drogowego w Goleniowie - zadanie nr 1. Zadanie polega na mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów, samosiewów wraz z ręcznym obkaszaniem słupków hektometrycznych, znaków drogowych, drzew i barier ochronnych znajdujących się na poboczu dróg powiatowych, wskazanych przez Zamawiającego. Wykonanie w/w zadania odbędzie się w 2 etapach wykaszania. Etap I wykoszenie -718122 m? Etap II wykoszenie - zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawia zał. nr 8 Wykaz odcinków poboczy dróg do wykoszenia na terenie działania Obwód Drogowego w Goleniowie w sezonach 2009/2011 3. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, niezbędnymi do wykonania zadania: - kosiarka bijakowa - szt. 2, - kosy spalinowe - szt. 2, - ciągnik rolniczy - szt. 1 4. Każdy z Wykonawców ma prawo do dokonania oględzin miejsca wykonywania usługi celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do wyceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Koszty dokonania oględzin miejsca wykonywania zamówienia poniesie Wykonawca. 6. Za jakość wykonanych robót, i ich zgodność ponosi pełną odpowiedzialność Wykonawca. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy: a)zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem usług związanych z mechanicznym wykaszaniem traw i chwastów z poboczy dróg. b)Oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu. c)Przyjęcie protokołu przekazania terenu pod osobisty nadzór i odpowiadanie za bezpieczeństwo ruchu. d)Uporządkowanie pasa drogowego. e)Zgłoszenie zakończenia robót związanych z wykaszaniem. 9. Przedmiot zamówienia posiada kod CPV 77314100-5, 77312000-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku - dostarczenie oświadczeń lub dokumentów opisanych w Części X pkt. 3,5,6, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; -zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych o długości łącznej co najmniej 500 000 m?. - dysponowanie następującym sprzętem: minimum kosiarka bijakowa - szt. 2, kosy spalinowe - szt. 2, 1 ciągnik rolniczy. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji umowy. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 5.Ustanowią, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 6. Akceptują warunki i wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunków i wymagań - złożenie oświadczenia. 7. Złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w Części X.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2.Wypełniony Kosztorys ślepy wyceniony zgodnie z nakładami robocizny, stanowiący wykonanie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów konieczne jest złożenie pełnomocnictwa sporządzonego na Załączniku Nr 3 do SIWZ lub innego równoważnego. 4.Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) zwanej dalej pzp - (Załącznik Nr 4 do SIWZ ). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenia lub dokumenty oddzielnie. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych o długości łącznej co najmniej 500 000 m?, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 7.1Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 6 do SIWZ). 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 9.1) w pkt 3,5,6, - składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9.2) dokumenty, o których mowa w pkt 9.1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 9.1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Oświadczenie lub dokumenty o: - związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się oferenta z warunkami i wymaganiami w postępowaniu zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków oraz wymagań bez zastrzeżeń, a także zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ); - zleceniu części przedmiotu umowy Podwykonawcy, - terminie wykonania zamówienia; Uwaga! Powyższe oświadczenia lub dokumenty należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach