Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Karsibór w Gminie Wałcz

Gmina Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2580241 , fax. 067 2580241
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałcz
    ul. Dąbrowskiego 8 8
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2580241, fax. 067 2580241
    REGON: 57079152000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.walcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Karsibór w Gminie Wałcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji istniejącej drogi gminnej wewnętrznej o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Karsibór . Opis ogólny : Droga wewnętrzna odchodząca od drogi powiatowej (Karsibór - Piecnik - od torów kolejowych) o nawierzchni asfaltowej do wsi, w kierunku Szkoły Podstawowej i kościoła. Założona została szerokość drogi: - 4,00 m odcinek tory kolejowe - Szkoła - 4,50 m odcinek skrzyżowanie na Jarogniewo na długości 91 m (do pos. Nr 23) - 4,00 m odcinek od pos. Nr 23 do drogi o dobrej nawierzchni długości 112 m Łączna długość drogi przeznaczonej do modernizacji nawierzchni wynosi 0,753 km . Przy pierwszym odcinku drogi obok Szkoły położony jest parking dla samochodów. Nawierzchnia parkingu wykonana jest z mieszanki żwirowo- piaskowej z gruzem betonowym i ograniczona zniszczonymi krawężnikami betonowymi. Wjazd i zjazd na drogę asfaltową. Zakres robót : Droga o nawierzchni asfaltowej - Całość drogi należy oczyścić i wyrównać mieszanką mineralno - asfaltową grubości średnio 3 cm po uprzednim skropieniu podbudowy asfaltem - Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową grubości 3+1= 4cm . - Dowóz mieszanki z najbliższej wytwórni masy asfaltowej - Odwodnienie podłużne zgodne z ukształtowaniem terenu, poprzeczne poprzez dwu lub jednostronny spadek nawierzchni. - Z zarośniętych trawą poboczy dróg należy mechanicznie usunąć darń na szerokość 2 x 75 cm i wywieźć ją poza teren robót na odległość średnią 3,5 km a nierówności mechanicznie splantować dowiezioną ziemią . - Powierzchnia nawierzchni przebudowywanej drogi wynosi 3479,25 m2 Plac parkingowy - Nawierzchnia z kostek betonowych 20x10x8 Polbruk na warstwie podsypki cementowo-piaskowej na uprzednio wyrównanym pospółką i zagęszczonym istniejącym podłożu - Nawierzchnia ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30 cm na ławach betonowych z oporem - Nawierzchnia na wjeździe i zjeździe : jw. - Odwodnienie podłużne zgodne z ukształtowaniem terenu, poprzeczne poprzez jednostronny spadek nawierzchni. - Odprowadzenie wody z drogi na teren przyległy. - Powierzchnia placu parkingowego wynosi 389,00 m2 - Ilość miejsc parkingowych : 15 + 1 dla osoby niepełnosprawnej wyznaczonych odmiennym kolorem kostki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji lub własny wzór. 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3. ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ), 4) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ), 5) Oświadczenia o : - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, - terminie udzielanej gwarancji - co najmniej 36 miesięcy. - dokonaniu wizji lokalnej w terenie, na którym będą wykonywane roboty budowlane w dniu .............. . 6) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. Podstawą opracowania kosztorysu ofertowego jest przedmiar robót : Kosztorys ofertowy powinien zawierać zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych, kosztów produkcji tj. Ko ( wraz z Kz ), rbh, Z oraz cen pracy podstawowego sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.walcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach