Instytut Psychiatrii i Neurologii ogłasza przetarg
- Adres: 02-957 Warszawa, ul. Sobieskiego 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4582528 , fax. 022 4582731
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Psychiatrii i Neurologii
ul. Sobieskiego 9 9
02-957 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4582528, fax. 022 4582731
REGON: 00028850900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JBR
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
transport sanitarny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przewiduje się cztery rodzaje usług: przewóz karetką reanimacyjną przewóz karetką ogólną (lekarz, sanitariusz, kierowca) przewóz karetką ogólną ( ratownik medyczny lub sanitariusz i kierowca) transport materiałów krwiopochodnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wykazać, że: 1) posiada niezbędny sprzęt i aparaturę medyczną przeznaczone do wykonywania usług transportu sanitarnego objętych zamówieniem zgodnie z przyjętymi standardami tym usług wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz dysponuje osobami o wymaganych kwalifikacjach do realizacji przedmiotu zamówienia; 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy czym suma gwarancyjna wynikająca z umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2007 w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienia na świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2008 r. Nr 3 poz.10). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (metoda 0-1). Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca składa: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 p.z.p., 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji tych osób niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (dołączenie dokumentów potwierdzających uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruch drogowym). 2) Zezwolenie MSWiA na wykorzystanie pojazdu jako uprzywilejowanego w ruchu drogowym w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego. 3. Na potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca składa: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna wynikająca z umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem MF z dnia 28 grudnia 2007 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienia na świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2008 r. Nr 3 poz.10). 4. Jeżeli w postępowaniu udział biorą wykonawcy występujący wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum): oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.1 i 1.2 - powinny być złożone przez każdego z wykonawców, pozostałe dokumenty składają wykonawcy wspólnie. 5. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 i 1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 6. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipin.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2016-07-27 - Zadanie I. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 1 Zadanie II. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 2, Zadanie III. Dowóz i odwóz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkół specjalnych w Szydłowcu na trasie nr 3.
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Czerwińsk nad Wisłą w roku szkolnym 2016-2017
Dodano: 2016-07-27 - Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobre do szkół specjalnych w roku szkolnym 2016, 2017-GKI 271.12.2016
Dodano: 2016-07-27 - Transport i opieka nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie przewozu z domu do szkoły i z powrotem, w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Przewóz do szkoły w Kobyłce jednego dziecka niepełnosprawnego poruszającego się samodzielnie
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz uczniów z obwodu Zespołu Placówek Oświatowych w Sypniewie, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Gąsewie Poduchownym w roku szkolnym 2016-2017, 2017-2018, 2018 - 2019
Dodano: 2016-07-21 - Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do gimnazjum, szkół podstawowych i Samorządowego Przedszkola w Pokrzywnicy położonych na terenie gminy Pokrzywnica w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-21 - Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Krasnosielc w roku szkolnym 2016-2017, 2017-2018
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-19