Przetargi.pl
Obsługa geotechniczna zadań inwestycyjnych w roku 2010

Zakład Remontów i Konserwacji Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna 73a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4741323, 4741222 , fax. 022 4741331
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
    ul. Chmielna 73a 73a
    00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4741323, 4741222, fax. 022 4741331
    REGON: 01589595600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrikd.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geotechniczna zadań inwestycyjnych w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa geotechniczna zadań inwestycyjnych w roku 2010. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112505
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100 groszy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą wymagane przepisami uprawnienia do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii VII lub kategorii VI, zgodnie ustawą z dnia 4.02.1994 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 27, poz.96 ze zm.). b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym wystarczającym do wykonania zamówienia, tj. min. 1 płytą dynamiczną, 1 płytą statyczną VSS, 1 aparatem Proctora, min. 1 urządzeniem do wykonywania odwiertów w gruncie i cylindry do pobierania próbek gruntu. c) Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie w pracach geotechnicznych (geologicznych), tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. ustalanie warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb posadawiania obiektów budowlanych, w tym odbiór zagęszczenia gruntu, o łącznej wartości wszystkich usług nie mniejszej niż 70.000,00 zł. brutto. Wykonawca zobowiązany jest do podania wartości usług, ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na potwierdzenie należytego wykonania przedmiotowych usług np. referencji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać warunki określone w pkt. 1 i 4. W przypadku warunków określonych w pkt. 2 i 3, wymagane jest łączne spełnienie warunków przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. (Wystarczające jest spełnienie warunków przez którykolwiek podmiot). Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Części IV. Z treści wymaganych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania warunków określonych w Części III ust. 1 pkt 1,2,3,4 SIWZ; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 1 SIWZ; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 4 SIWZ; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 4 SIWZ; e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiadających warunkom określonym w części III ust.1 pkt.2 lit. a wraz z kopiami dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii VII lub kategorii VI, zgodnie ustawą z dnia 4.02.1994 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 27, poz.96 ze zm.) a w przypadku gdy w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 2 lit. a SIWZ - według wzoru - załącznik nr 6 f) Wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Jeżeli wykonawca w wykazie wskaże sprzęt, którym będzie dysponował, powinien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu - na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 2 lit. b SIWZ - załącznik nr 7 g) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. ustalanie warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb posadawiania obiektów budowlanych, w tym odbiór zagęszczenia gruntu, o łącznej wartości wszystkich usług nie mniejszej niż 70.000,00 zł. brutto. Wykonawca zobowiązany jest do podania wartości usług, ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na potwierdzenie należytego wykonania przedmiotowych usług np. referencji. - na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 2 lit. c SIWZ według wzoru - załącznik nr 8. h) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 3 lit. a SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrikd.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach