Przetargi.pl
Transport samolotu SEPECAT Jaguar do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie Postępowanie ADM.24-39/09

Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-969 Kraków, Al. Jana Pawła II 39
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6428700 , fax. 012 6428700
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
    Al. Jana Pawła II 39 39
    30-969 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6428700, fax. 012 6428700
    REGON: 00012668100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport samolotu SEPECAT Jaguar do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie Postępowanie ADM.24-39/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest transport elementów techniki lotniczej: transport samolotu SEPECAT Jaguar z DCAE Cosford, Wolverhampton WV7 3EX Anglia, Hangar 2do siedziby Zamawiającego w Krakowie, Al. Jana Pawła II 39. Wymiary samolotu oraz przykładowa technologia przewozu są zawarte w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Po stronie Wykonawcy leżą także następujące usługi i koszty: a. Demontaż samolotu - zgodnie z wymaganiami strony Brytyjskiej może go wykonać wyłącznie Aircraft Maintenance Section, SERCO, Cosford, b. Wypożyczenie podstawy do transportu skrzydeł samolotu od JARTS (jednostka transportowa Royal Air Force) oraz jej zwrot po zakończeniu realizacji zamówienia, c. Załadunek samolotu na naczepy (w szczególności zapewnienie usług dźwigowych), d. Rozładunek samolotu na terenie Muzeum Lotnictwa Polskiego (w szczególności zapewnienie usług dźwigowych). 3. Dane kontaktowe jednostek, potrzebne do dokonania niezbędnych ustaleń: a. Aircraft Maintenance Section SERCO Cosford - Charles Palmer 00 44 1902 377 606 email: charles.palmer@serco.com b. JARTS Katherine Labarte 00 44 1494 494462 email: AirCmdSecCS-ACTWM3@mod.uk 4. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 5. Zadanie realizowane w ramach projektu pn: Między Wschodem a Zachodem - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949-2009, współfinansowanego w ramach Działania 3.3. Schemat B Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera pkt. VI niniejszej SIWZ. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 i 141 ustawy PZP, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wraz z ofertą należy złożyć dokument, z którego wynika pełnomocnictwo). W takim przypadku żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP, natomiast warunki określone w punkcie V.2 SIWZ muszą spełniać łącznie. 3.1 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 3.2 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. 3.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 2.1 Oświadczenie określone w punkcie VI.1.1. musi być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. 2.2 Dokumenty określone w pkt VI.1.2. lub odpowiadające im dokumenty określone w pkt 4 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlotnictwa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach