Przetargi.pl
Transport odpadów o kodzie: 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, 20 03 99 - odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach, 20 01 35*; 20 01 36 – zużyty sprzęt elektryczny, 16 01 03 – zużyte opony, spod osłon śmietnikowych i miejsc gromadzenia odpadów na terenie miasta Koszalina.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
  • Data zamieszczenia: 2020-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport odpadów o kodzie: 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, 20 03 99 - odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach, 20 01 35*; 20 01 36 – zużyty sprzęt elektryczny, 16 01 03 – zużyte opony, spod osłon śmietnikowych i miejsc gromadzenia odpadów na terenie miasta Koszalina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Szacunkowa ilość odpadów ustalona została na podstawie przewidywanej ilości odpadów do transportu, faktyczna ilość transportowanych odpadów może być inna niż założono. Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 (Sianów ul. Łubuszan 80) - w ilości do 198,00 Mg. Zużyte opony 16 01 03 (Sianów ul. Łubuszan 80) w ilości do 5 Mg. Zużyty sprzęt elektryczny 20 01 35*, 20 01 36 (Koszalin ul. Gnieźnieńska 6) w ilości do 10,00 Mg. Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach o kodzie 20 03 99 (Sianów ul. Łubuszan 80) w ilości do 33,00 Mg Transport odpadów o kodzie: 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe), 20 03 99 (odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach), 20 01 35*; 20 01 03 (zużyty sprzęt elektryczny), 1 6 01 03 (zużyte opony). Wykonawca przystąpi do realizacji usługi w ciągu 24 godzin od powiadomienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo skontaktuje się Zamawiającym w celu: 1) pobrania aktualnego harmonogramu, 2) montażu urządzeń monitorujących – GPS. Wykonawca jest zobowiązany do transportu odpadów komunalnych w sposób: ciągły, niezakłócający spoczynku nocnego, w terminach określonych w „Harmonogramie odbioru odpadów wielkogabarytowych”, niezależnie od warunków atmosferycznych. Opis zakresu usługi: 1) transport odpadów: a) meble i inne odpady wielkogabarytowe, b) odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach, c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d) zużyte opony od samochodów osobowych wystawione przez mieszkańców w/przy osłonie śmietnikowej lub w miejscu służącym do gromadzenia odpadów, e) choinki w miesiącach styczeń-marzec w dniu odbioru odpadów segregowanych. 2) Przy realizacji usługi Wykonawca jest obowiązany transportować odpady z podziałem na frakcje: a) w pierwszej kolejności sprzęt elektryczny i elektroniczny, b) inne odpady wielkogabarytowe tj. meble itp. c) zużyte opony od samochodów osobowych, d) odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach, e) zabezpieczenia transportowanych odpadów przed rozsypywaniem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo w ruchu drogowym. 3) Po przetransportowaniu odpadów Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania miejsca gromadzenia odpadów. 4) Zakres usługi nie obejmuje transportu odpadów: a) niebezpiecznych (tj. azbest, papa itp.), części samochodowych. b) biodegradowalnych: skoszona trawa, gałęzie, zgrabione liście. c) budowlanych: gruz, armatura łazienkowa itp. Wykonawca dostarczy transportowane odpady: 1) Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 Sianów ul. Łubuszan 80. 2) Zużyty sprzęt elektryczny 20 01 35*; 20 01 36 Koszalin ul. Gnieźnieńska 6 rozładunek do kontenera. 3) Zużyte opony 16 01 03 Sianów ul. Łubuszan 80. 4) Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach 20 03 99 Sianów ul. Łubuszan 80 5) Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego ważenia zebranych odpadów w miejscu dostarczenia odpadów. Wykonawca każdorazowo po wykonaniu usługi transportu odpadów dostarczy Zamawiającemu: 1) podpisany harmonogram dziennego wywozu odpadów, 2) kwity wagowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.200,00 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 wraz z podaniem tytułu przetargu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, kserokopię dołączyć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga! Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada Wpis do Rejestru BDO ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz.701, 730,1403 i 1579) ze szczególnym uwzględnieniem pozwolenia na transport odpadów o kodach wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ) W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach