Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2235810
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
Ostrów 225 225
39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
tel. 017 2235810
REGON: 69003156900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport odpadów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportu odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w ilości do 30 000 Mg rocznie z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Rzeszowie ul. Ciepłownicza 11 na składowisko odpadów w Kozodrzy. 2. Podaną wyżej ilość odpadów należy traktować jako szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Wykonawca nie ma prawa żądać z tego tytułu odszkodowania lub innych świadczeń. 3. Zamawiający każdorazowo z jednodniowym wyprzedzeniem będzie zgłaszał odpady do transportu. 4. Pozostałe warunki zamówienia szczegółowo określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 1) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ropczyce Nr 45 9171 0004 0009 7550 2000 0010 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tak aby środki pieniężne w chwili otwarcia ofert znajdowały się na rachunku zamawiającego. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42oz. 1158, z późn. zm.). 2) Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz: oryginał należy złożyć w kasie Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie, pok. nr 10, kserokopię potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o, których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni,że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2. Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem zawodowym: O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizowali usługi polegające na transporcie odpadów. W wykazie usług należy szczegółowo podać: zakres, wielkość oraz datę wykonanego zamówienia. Wykonanie powyższych prac musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca winien posiadać potencjał kadrowy: Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym: Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia tj.: wykaz środków transportu o minimalnych wymaganiach : pojemność skrzyni ładunkowej jednostek transportowych 90 m3, ładowność 24 t ; w tym co najmniej jedna naczepa specjalizowana - samowyładowcza z ruchomą podłogą. 5. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i niżej wskazanych dokumentów metodą spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załączniku nr 1 do oferty - wg wzoru), 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1) aktualne zezwolenie na transport odpadów obejmujące województwo podkarpackie wydane przez Starostę, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów; 1) wykaz wykonanych ważniejszych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zgodnie z pkt 2. rozdz. V SIWZ, z podaniem przedmiotu wielkości, dat wykonania i odbiorców wykonania - na załączniku nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze zostały wykonane należycie 2) wykaz osób (zgodnie z pkt 3. rozdz. V SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na załączniku nr 3, 3) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jakim dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca zgodnie z pkt. 4 rozdz. V SIWZ na załączniku nr 4, 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 2) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności(zgodnie z pkt 5 Rozdz. V. SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz dzieci wraz z opiekunem do Zespołu Szkół w Trzcianie, Przedszkola Publicznego w Trzcianie oraz Zespołu Szkół w Świlczy i Przedszkola Publicznego w Świlczy w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług transportowych polegających na przewozie i opiece w czasie przewozu niepełnosprawnych dzieci (uczniów) z miejsca zamieszkania na zajęcia szkolne i z powrotem po ich zakończeniu do miejsca zamieszkania
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dynów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie gminy Głogów Małopolski w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Chmielniku poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2016r. do 30.06.2017r.
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2016/2017 wraz odwozem.
Dodano: 2016-07-12 - Zakup usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Horyniec-Zdrój w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Przewóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Chmielnik poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2016r. do 30.06.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Majdanie Królewskim i Szkoły Podstawowej w Komorowie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-05 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-30