Przetargi.pl
Transport materiałów sypkich i kruszywa drogowego dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim w 2009 r. oraz rozplantowanie dostarczonego materiału.

Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim ogłasza przetarg

  • Adres: 39-450 Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8118581 w. 112; 8118583 , fax. 015 8118582
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim
    ul. gen. L. Okulickiego 1 1
    39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie
    tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, fax. 015 8118582
    REGON: 00052828000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport materiałów sypkich i kruszywa drogowego dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim w 2009 r. oraz rozplantowanie dostarczonego materiału.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1) transport materiałów sypkich (żużel paleniskowy, piasek, ziemia) oraz kruszywa drogowego i innych materiałów, na podstawie doraźnych- odrębnych zleceń; 2)rozładunek materiałów na terenie gminy Baranów Sandomierski w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; 3) rozplantowanie wskazanych przez Zamawiającego dostaw materiałów i kruszywa w określonym każdorazowo w zleceniu miejscu i grubości warstwy do 10 cm.Przez rozplantowanie Zamawiający rozumie rozłożenie materiału o średniej grubości 10 cm warstwy materiału, we wskazanym każdorazowo w zleceniu miejscu. Rozplantowaniu podlegać będą dostawy wyraźnie wskazane przez Zamawiającego w zleceniu na transport materiałów sypkich i kruszywa drogowego. Planowany transport, kruszywa-1800 t, żużla paleniskowego-3000t. Rozplantowaniu podlegać będzie do 50% dostaw materiału tj. kruszywo-900 t, żużel paleniskowy-1500 t.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą przedstawić następujące oświadczenia: I. O spełnianiu warunków zawartych w art 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 233, poz. 1655 ze zm.) II .Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ rejestrujący nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach