Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 74
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2685078 , fax. 067 2685077
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Kościuszki 74 74
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 067 2685078, fax. 067 2685077 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwagrowiec.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Tomograf Komputerowy (ZOZ/ZP/PN/DOS/01/1/2010) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa, montaż tomografu komputerowego, spiralny, 16-warstwowy - 1 szt. wartośc powyżej 206.000 Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331150009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium (Art. 45 ust. 1 Ustawy PZP). Wysokość wadium ustala się na kwotę: 50.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2.posiadania wiedzy i doświadczenia 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga: 1.Dokumenty wspólne dla wszystkich wykonawców 1.1.stosowne zezwolenie, koncesja lub licencja - właściwych organów, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania na podjęcie działalności gospodarczej odpowiedniego zezwolenia, koncesji lub licencji w zakresie objętym zamówieniem, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenia, koncesji, licencji na podęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 1.2.oświadczenie w sprawie spełnienia przez wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591 z późn. zm) - załącznik nr 2 do SIWZ 2.Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 2.1.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 2.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.3.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.5.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2: 3.1.pkt. 2.1, 2.2, 2.3, 2.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. d)pkt. 2.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy. 3.2.Dokumenty o których mowa w pkt. 3.1. lit. a) , c) oraz d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 3.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4.Dokumenty, o których mowa w pkt 3 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga: sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimalna suma ubezpieczenia 100.000,00 PLN. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga: przedstawienia wykazu wykonanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający wymaga wykazania się minimum 1 dostawą o wartości nie mniejszej jak 1.000.000,00 PLN; przedstawienia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (montaż sprzętu), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takiego uprawnienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwagrowiec.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa co najmniej 16 rzędowego tomografu komputerowego dla Pracowni Tomografii Komputerowej w SPZOZ w Wolsztynie
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa wraz z dzierżawą 4 - rzędowego tomografu komputerowego oraz wykonywanie opisów badań dla Szpitala Średzkiego Sp. z o.o.
Dodano: 2015-11-06 - Dzierżawa szesnastorzędowego tomografu komputerowego ze strzykawką automatyczną
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem tomografu EPR z konsolą i oprogramowaniem dla Katedry i Zakładu Toksykologii UMP, ul. Dojazd 30
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem tomografu EPR z konsolą i oprogramowaniem dla Katedry i Zakładu Toksykologii UMP, ul. Dojazd 30
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa aparatu OCT dla Oddziału Okulistyki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2015-09-15 - Dzierżawa tomografu komputerowego dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2015-04-14 - Dostawa i instalacja lampy rtg do tomografu komputerowego Lightspeed Ultra produkcji General Electric
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa wraz z dzierżawą minimum 4-rzędowego TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO z systemem PACS i innych urządzeń oraz wykonanie opisów badań dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2014-12-12 - Dzierżawa szesnastorzędowego tomografu komputerowego ze strzykawką automatyczną.
Dodano: 2014-11-18