Przetargi.pl
budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy jez.E.Raczyńskiego wraz z ciągiem pieszo-jezdnym prowadzącym do ośrodków wypoczynkowych

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2857580 , fax. 061 2857747
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Średzka 9 9
    63-020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2857580, fax. 061 2857747
    REGON: 00054630200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaniemysl.pl BIP Zamówienia Publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy jez.E.Raczyńskiego wraz z ciągiem pieszo-jezdnym prowadzącym do ośrodków wypoczynkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamierzenie budowlane obejmuje realizację następujących zadań: - wycinkę drzew - zdjęcie humusu - wykonanie robót ziemnych (wykopów i nasypów) związanych z ukształtowaniem korony drogi - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem RM=2,5MPa (z betoniarki) grub. 12cm pod nawierzchnię ścieżki - wykonanie podbudowy z betonu B7,5 grubości 15cm pod nawierzchnię ciągów pieszo- rowerowo-jezdnych - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm bezfazowej na podsypce cementowo- piaskowej grub. 3cm ( ścieżka) - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm bezfazowej na podsypce cementowo- piaskowej grub. 4cm ( ciąg pieszo- rowerowo- jezdny) - ustawienie opornika i obrzeża betonowego - montaż oznakowania pionowego - regulację wysokościową studni i skrzynek zaworów instalacji podziemnej Zadanie podzielono na trzy odcinki: A - B droga dojazdowa z ruchem pieszym, rowerowym i samochodowym (ograniczony do 5ton) o długości 670,18m D - E droga dojazdowa z ruchem pieszym, rowerowym i samochodowym (ograniczony do 5ton) długość odcinka 273,52m F - G ścieżka pieszo - rowerowa wzdłuż brzegu jeziora, długość odcinka 614,74m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a)Wykonawca winien udokumentować wykonanie min. 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przy czym roboty winny obejmować min. 5000m?, z podaniem daty i miejsca wykonania a ich wartość łączna winna wynosić łącznie min.800.000,00 zł.. b) dysponować potencjałem ludzkim, w szczególności Kierownikiem budowy z odpowiednimi uprawnieniami. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Posiadać w banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych wyrażoną w ilości cyfr min.7-cyfrowa lub zdolność kredytową wykonawcy od min.500.000,00 zł. lub min.50% wartości oferty. b)dysponować polisą ubezpieczeniową o wartości min. 1.000.000,00 zł. w zakresie prowadzonej działalności . 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów wg warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Projekt umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przy czym roboty winny obejmować min. 5000m?, z podaniem daty i miejsca wykonania a ich wartość łączna winna wynosić łącznie min.800.000,00 zł. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje z zakresem rzeczowym i wartościowym). C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kserokopia uprawnień Kierownika budowy z przynależnością do Izby. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych wyrażoną w ilości cyfr min.7-cyfrowa lub zdolność kredytową wykonawcy od min.500.000,00 zł. lub min.50% wartości oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej min. 1.000.000,00 zł. w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaniemysl.pl BIP Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach