Przetargi.pl
Termorenowacja, wymiana stolarki i remont dachu budynków Urzędu Skarbowego w Chełmie - A1-etap II i A2-etap I.

Urząd Skarbowy w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5650201 do 08 , fax. 082 5643331
  • Data zamieszczenia: 2010-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Chełmie
    ul. Obłońska 20A 20A
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5650201 do 08, fax. 082 5643331
    REGON: 11002444900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termorenowacja, wymiana stolarki i remont dachu budynków Urzędu Skarbowego w Chełmie - A1-etap II i A2-etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termorenowacja, wymiana stolarki i remont dachu budynków Urzędu Skarbowego w Chełmie. Zamówienie obejmuje wykonanie w budynkach A1 i A2 Urzędu Skarbowego w Chełmie ( A1-etap II i A2-etap I ) prac w zakresie: a) roboty rozbiórkowe, b) tynki zwykłe zewnętrzne, c) stolarka okienna PCV, d) malowanie stolarki drewnianej, e) malowanie konstrukcji stalowych, f) obróbki blacharskie, g) docieplanie elewacji metodą lekką-mokrą, h) malowanie elewacji. Szczegółowy zakres robót określa: a) przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załacznik Nr 10 do SIWZ, c) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 11 do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, prawem budowlanym, kosztorysem ofertowym, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technologicznej oraz ze szczególną starannością dla uzyskania wysokiej jakości robót, b) wykonanie inwentaryzacvji powykonawczej - 3 egz., c) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie prowadzenia robót, d) użycie, w celu wykonania zamówienia, materiałów fabrycznie nowych, gwarantujacych odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Ponadto zabrania się stosowania materiałów oraz wyrobów budowlanych nie odpowiadajacych wymaganiom Polskich Norm oraz innym wymaganiom określonym w obowiązujacych przepisach m.in. w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm. ). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzajace pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie np.; atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru przedmiotu umowy, a na każde żądanie Zamawiajacego przekaże do wglądu, f) informowanie inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegajacych zakryciu oraz terminie robót zanikajacych. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach zobowiazany jest na żądanie Zamawiajacego odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego, g) wykonywanie prac w sposób nie utrudniający funkcjonowanie Urzędu. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prowadzenie prac również poza godzinami jego funkcjonowania, w tym w dni wolne od pracy. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego wywozu materiałów rozbiórkowych, wszelkich śmieci, gruzu, odpadów, opakowań i innych pozostałości po użytych materiałach, h) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu, na który prowadzone roboty miały wpływ, i) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia, j) ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialnośc cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych ) w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach