Gmina Tarnogród ogłasza przetarg
- Adres: 23-420 Tarnogród, ul. T. Kościuszki 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6897161 , fax. 084 6897731
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnogród
ul. T. Kościuszki 5 5
23-420 Tarnogród, woj. lubelskie
tel. 084 6897161, fax. 084 6897731
REGON: 00055148000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod_@woi.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termorenowacja budynku przychodni lekarskiej w Tarnogrodzie przy ul. Rynek. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Termorenowacja budynku przychodni lekarskiej w Tarnogrodzie przy ul. Rynek - wymiana stolarki okiennej, wykonanie docieplenia budynku metodą lekko-mokrą z użyciem styropianu, siatki z tworzywa sztucznego oraz tynku mineralnego w kolorze jasnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w Warunkach Realizacji Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz oferty zawierający cenę brutto i netto na wykonanie całości zadania (wzór w załączeniu ), - kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o obowiązujące katalogi KNR oraz załączony kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem stawek robocizny, narzutów, cen i rodzaju zastosowanych materiałów, - wykaz wszystkich robót zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, tj. 2006, 2007, 2008 o porównywalnym zakresie popartych referencjami od jednostek dla których Oferent realizował roboty, - wykaz własnego sprzętu do zamawianego rodzaju robót, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.), - oświadczenie o związaniu z ofertą ( wzór w załączeniu), - zaświadczenie o uregulowaniu należności podatkowych z US, składek na ZUS (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.), - potwierdzone kserokopiami uprawnienia kadry technicznej oraz uprawnienia Kierownika Budowy, - aprobata techniczna, atesty lub inne dokumenty potwierdzające zgodność podstawowych materiałów z PN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnogrod.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYMIANA I REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W DWORZE W ZESPOLE DWORSKO-PARKOWYM W KRZYWDZIE
Dodano: 2016-07-05 - wymiana stolarki okiennej w budynku pałacu w Swarzędzu
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana stolarki okiennej na stolarkę drewnianą w budynku nr 1 Dom Żołnierza przy ul. Żwirki i Wigury w Lublinie, w budynku zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr rej.: A845
Dodano: 2015-04-22 - Termorenowacja budynku Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie-I etap
Dodano: 2014-10-30 - Wykonanie prac remontowych w budynku szkoły i internatu Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie przy ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 i 12 w zakresie: Wymiany drewnianej stolarki okiennej na typ PCV: w budynku dydaktycznym szkoły, w świetlicy internatu, Remont klatki schodowej w internacie.
Dodano: 2014-10-15 - Remont świetlicy wiejskiej w Przytocznie.
Dodano: 2014-08-18 - Wymiana drzwi stalowych na aluminiowe w budynkach mieszkalnych Cicha 3, 7 i 15A, Orlicz-Dreszera 12, Lubelska 63, Powst. W-wy 3 oraz stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
Dodano: 2014-08-08 - ZESPÓŁ PAŁACOWO - PARKOWY W RADZYNIU PODLASKIM. Wymiana stolarki okiennej elewacji wschodniej skrzydła zachodniego oraz elewacji południowej korpusu głównego pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
Dodano: 2014-05-30 - Remont świetlicy wiejskiej w Przytocznie
Dodano: 2014-05-21 - Remont pomieszczeń świetlicy - Wiejskiego Centrum Kultury w Krępie
Dodano: 2014-05-19