Przetargi.pl
Termomodernizację budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Rzeszowie -Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu -Inspektorat ZUS w Mielcu -Inspektorat ZUS w Przeworsku -Inspektorat ZUS w Przemyślu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizację budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Rzeszowie -Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu -Inspektorat ZUS w Mielcu -Inspektorat ZUS w Przeworsku -Inspektorat ZUS w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CVP - 71223000-7 I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uzgodnienie (wraz z uzyskaniem koniecznych opinii) dokumentacji projektowej na Termomodernizację budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Rzeszowie -Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu -Inspektorat ZUS w Mielcu -Inspektorat ZUS w Przeworsku -Inspektorat ZUS w Przemyślu zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz dostosowaniem do aktualnie obowiązujących norm (PN) i przepisów prawa wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi ). Zamawiający posiada audyty energetyczne ww. budynków. Dokumentacja techniczna powinna być opracowana w formie graficznej i elektronicznej - AUTOCAD i NORMA. 2.Termin realizacji: do 60 dni od dnia zawarcia umowy (ostateczny termin zostanie określony na podstawie oferty wykonawcy). Wykonawca dokumentacji w trakcie sporządzania projektu dostarczy wyprzedzająco - nie później niż do dnia 30.08.2012r. niezbędne dane do wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 w ramach Osi priorytetowej II Infrastruktura techniczna, Działanie 2.2. Infrastruktura energetyczna. II. ZAKRES OPRACOWANIA 1.Szczegółowy zakres opracowania i prac tworzących przedmiot zamówienia stanowią: 1) projekty budowlane wielobranżowe 2) projekty wykonawcze w branży budowlanej 3) projekty wykonawcze w branży sanitarnej(wg potrzeb) 4) projekty wykonawcze w branży elektrycznej(wg potrzeb) 5) BIOZ (informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) 6) specyfikacje materiałowe, 7) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 8) kosztorysy inwestorskie, 9) przedmiary, 10)dane do ZZK 11) przekazanie Zamawiającemu autorskich praw majątkowych i praw zależnych do wykonanej dokumentacji projektowej. 12) inne projekty wynikające z rozwiązań przyjętych w projekcie budowlanym. 2.Dokumentacja projektowa i kosztorysowa wymieniona w pkt II powinna być wykonana na podstawie: 1) Wykazu dokumentów przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego, 2) Wytycznych inwestycyjnych określonych przez Zamawiającego, 3) Aktualnie obowiązujących w tym zakresie norm i przepisów prawa, 4) Zaleceń rzeczoznawców: ppoż., BHP i SANEPID 5) Warunków MPEC w Przemyślu, 6) Audytów energetycznych budynków, 7) Wizji lokalnej i inwentaryzacji stanu istniejącego, 8) Dokumentacji architektoniczno-budowlanej będącej w posiadaniu Zamawiającego. 3.Dokumentem potwierdzającym wykonanie określonych w pkt II dokumentacji projektowych i kosztorysowych będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony bez uwag i pisemne oświadczenie Wykonawcy o kompletności dokumentacji. Oświadczenie Wykonawcy ma zawierać informację o kompletności dokumentacji, jej przydatności do celów, którym ma służyć i jej wykonaniu zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej , obowiązującymi przepisami i aktami prawnymi. Do oświadczenia Wykonawca dołączy wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy. 4. Dokumentacja kosztorysowa musi być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. III.ZASADY WYKONANIA I ODBIORU DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ 1.Odbiór przedmiotu umowy przez Zamawiającego, nastąpi podpisanym bez uwag przez obie Strony protokołem zdawczo - odbiorczym na podstawie złożonego pisemnego oświadczenia projektanta o kompletności dokumentacji i jej przydatności do celów, którym ma służyć i że została ona wykonana zgodnie z umową , zasadami współczesnej wiedzy technicznej , obowiązującymi normami i aktami prawnymi. Do oświadczenia Wykonawca dołączy wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy. 2.Zamawiający zastrzega sobie 3 dniowy termin na odbiór dokumentacji projektowej i kosztorysowej. 3. W przypadku zgłoszenia uwag do złożonej dokumentacji projektowej i kosztorysowej, Wykonawca zobowiązany jest do ustosunkowania się do nich poprzez uwzględnienie ich w złożonej dokumentacji w najkrótszym możliwym terminie, nie dłuższym jednak niż 2 dni roboczych od dnia otrzymania uwag i przekazania jej Zamawiającemu do powtórnego odbioru ( postanowienia pkt II mają odpowiednie zastosowanie). Potwierdzeniem odbioru będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany bez uwag na podstawie złożonego pisemnego oświadczenia projektanta o kompletności dokumentacji i jej przydatności do celów, którym ma służyć i jej wykonaniu zgodnie z umową, zasadami współczesnej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i aktami prawnymi. 4. Zamawiający zastrzega sobie 3 dniowy termin na odbiór poprawionej dokumentacji projektowej i kosztorysowej. 5.Zamawiający odmówi przyjęcia dokumentacji projektowej i kosztorysowej, jeżeli dokumentacje te są w stanie niekompletnym i nie spełniają warunków Zamawiającego lub są niezgodne z obowiązującymi zasadami opracowań dokumentacji projektowych i kosztorysowych. 6.Wykonawca ustosunkuje się do zastrzeżeń Zamawiający lub poprawi opracowanie w najkrótszym możliwym terminie, nie dłuższym jednak niż 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zastrzeżeń. 7.Za dzień odbioru opracowania przyjmuje się dzień sporządzenia i podpisania bez uwag, przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 8.W przypadku, gdy Zamawiający nie dokona czynności określonych w terminach wskazanych w ust. 2 lub 4, Wykonawca stwierdzi odbiór dokumentacji w jednostronnie sporządzonym przez siebie protokole zdawczym. Uzasadnienie potrzeby udzielenia zamówienia publicznego: Sporządzenie dokumentacji projektowej na Termomodernizację budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Rzeszowie -Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu -Inspektorat ZUS w Mielcu -Inspektorat ZUS w Przeworsku -Inspektorat ZUS w Przemyślu. W związku z niespełnieniem warunków technicznych jakim powinny odpowiadać ww. budynki (współczynnki przenikania przez przegrody), wyeksploatowaniem urządzeń wytwarzających ciepło, oraz niesprawnymi instalacjami CO i cwu Oddział sporządził Audyty energetyczne obiektów z których wynika konieczność dokonania przedsięwzięć termomodernizacyjnych. Ponadto Urząd Marszałkowski ogłosił nabór wniosków w trybie konkursowym o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 w ramach Osi priorytetowej II Infrastruktura techniczna, Działanie 2.2. Infrastruktura energetyczna. Elementem niezbędnym do złożenia wniosku jest m.in. posiadanie Dokumentacji projektowo kosztorysowej. Oddział otrzymał środki na realizację : Korekta planu rzeczowo-finansowego Oddziału w zakresie zadań budowlanych na 2012r, znak 99 1000 0317 24 2012 WPO MW23 1 oraz Upoważnienie Członka Zarządu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 9 lipca 2012r znak: 991000 220 248 2012 WIR MS28 1. Załączniki: 1.Szacowanie wartości zamówienia 2.Korekta planu rzeczowo-finansowego Oddziału w zakresie zadań budowlanych na 2012r, znak 99 1000 0317 24 2012 WPO MW23 1, 3. Upoważnienie Członka Zarządu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 9 lipca 2012r znak: 991000 220 248 2012 WIR MS28 1. 4.Audyt energetyczny budynku Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu. 5. Audyt energetyczny budynku Inspektoratu ZUS w Mielcu. 6. Audyt energetyczny budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku. 7. Audyt energetyczny budynku Inspektoratu ZUS w Przemyślu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach