Gmina Ryńsk ogłasza przetarg
- Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6877500 , fax. 56 4502702
- Data zamieszczenia: 2017-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryńsk
ul. Mickiewicza 21
87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6877500, fax. 56 4502702
REGON: 871118827 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja ze zmianą sposobu ogrzewania budynku przy ul. Grudziądzkiej 9 w Wąbrzeźnie-część 1 zmiana sposobu ogrzewania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania budynku przy ul. Grudziądzkiej 9 w Wąbrzeźnie realizowana w ramach inwestycji pn. Termomodernizacja ze zmianą sposobu ogrzewania budynku przy ul. Grudziądzkiej 9 w Wąbrzeźnie – część 1 zmiana sposobu ogrzewania. 2. Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania opartej na grzejnikach ściennych, instalacji gazowej oraz kotłowni z instalacjami: c.o., spalinową i wentylacyjną, wyposażonej w jeden gazowy, kondensacyjny kocioł wiszący o mocy nominalnej 45 kW – roboty opisane w projekcie budowlanym branża sanitarna; 2) wykonanie instalacji elektrycznych w tym instalacja oświetlenia wewnętrznego, instalacja gniazd wtyczkowych 230 V, zasilania technologii kotłowni oraz montaż tablicy rozdzielczej – roboty opisane w projekcie budowlanym branża instalacje elektryczne; 3. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) rozruchu technologicznego wybudowanej kotłowni; 2) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób (min. protokoły kominiarskie, elektryczne, prób szczelności instalacji gazowej, odbiorów częściowych); 3) naprawy uszkodzonych instalacji i urządzeń spowodowanych prowadzonymi robotami; 4) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 5) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 6) uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiary robót. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy. 5. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) instalator instalacji c.o. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6 pkt 1, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia. Dowodem jest: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6 pkt 1 zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą e-mailową) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na Pływalni Perła przy ul. Adama Grzymały Siedleckiego 11 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-16 - 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach kuchni i jej zaplecza w Pałacu Nowym w Ostromecku
Dodano: 2024-07-13 - "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Cierpice na działkach o numerach ewidencyjnych 135/5 i 646/3, obręb 0002 Cierpice, w miejscowości Cierpice, gmina Wielka Nieszawka."
Dodano: 2024-07-12 - Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1) Modernizacja obiektu Moje boisko ORLIK 2012 w Chełmży 2) Przebudowa ogrodzenia wraz z modernizacją oświetlenia przy Stadionie Miejskim w Chełmży
Dodano: 2024-07-11 - Renowacja stolarki auli w Zespole Szkół nr 1 Chełmnie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa żłobka w Sośnie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową ul. Parkowej celem dostosowania na potrzeby żłobka.
Dodano: 2024-07-11 - „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
Dodano: 2024-07-11