Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie ogłasza przetarg
- Adres: 95-015 Głowno, ul. Karasicka 51
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 7190740 , fax. 42 7194165
- Data zamieszczenia: 2015-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie
ul. Karasicka 51 51
95-015 Głowno, woj. łódzkie
tel. 42 7190740, fax. 42 7194165
REGON: 47094720900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glowno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja -wymiana źródła ciepła na paliwo stałe w formule zaprojektuj i wybuduj w Domu Pomocy Społecznej w Głownie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaprojektowanie i wykonanie robót termomodernizacyjnych w Domu Pomocy Społecznej polegających na: 1.Wykonaniu projektów budowlano-wykonawczych w branżach sanitarnej i elektrycznej 2.Wykonanie robót wg. zakresu wynikającego z ww. projektów i uzyskanie niezbędnych pozwoleń i dopuszczeń jeśli są wymagane Roboty projektowo-budowlane przedmiotu zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj będą realizowane w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy stanowiący integralną część SIWZ, a ich zakres to: 1. Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych w branżach sanitarnej i elektrycznej: 1.1. projekt budowlany musi zawierać wszystkie wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym - wymagana ilość egzemplarzy 3 kpl + forma elektroniczna w postaci plików PDF i w wersji edytowanej - jeśli jest wymagane 1.2. projekty budowlno-wykonawcze muszą zawierać wszystkie szczegółowe obliczenie , zakresy prac, rozwiązania technologiczne i materiałowe niezbędne do realizacji projektowanego zamierzenia zgodnie z normami aktualnie obowiązującymi - wymagane ilości j. w., 1.3. wszelkie koszty związane z opracowaniem dokumentacji projektowej w tym podkłady sytuacyjno- wysokościowe do celów projektowych, wypisy z ewidencji gruntów, kopie map ewidencyjnych, uzgodnień z ZUDP oraz opracowanie inwentaryzacji powykonawczej ponosi Wykonawca - jeśli wymagane 2. Wykonawca poza opracowaniem dokumentacji winien: 2.1. Zorganizować plac budowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i wszystkimi obowiązującymi wymaganiami. 2.2. Wykonać prace określone w dokumentacji tak aby nie dezorganizować pracy w DPS. 2.3. Zapoznać się z warunkami realizacji robót w terenie w celu uwzględnienia wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2.4. Pełnić nadzór autorski . 2.5. Wykonawca zobowiązany jest zdemontowane urządzenia i elementy metalowe wywieźć i zutylizować na własny koszt. 2.6. W celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia pożądane jest dokonanie wizji lokalnej której termin należy ustalić z Zamawiającym telefonicznie nr tel. 42 716-30-01 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy takiego opracowania projektu, aby w czasie realizacji robót nie było zakłóceń w dostawie mediów a obiekt funkcjonował bez zakłóceń . 4. Za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca w ofercie wskaże cenę netto i brutto w formie wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Zamawiający będzie regulował należność w terminie 30 dni od daty złożenia faktur z wymaganymi w umowie załącznikami. 6. Gwarancja na zamontowane urządzenia wg gwarancji producenta - nie mniej niż 24 miesiące liczone od daty odbioru końcowego. 7. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Dom Pomomcy Społecznej w Głownie, ul. Karasicka 51 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy, zamawiający może żądać od wykonawców wniesienia wadium. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1. pieniądzu, 4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3. gwarancjach bankowych, 4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z pó źn. zm.). 5.Poręczenie bankowe, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa lub poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy postaci: 76 8787 0000 0019 7667 2000 0004 : Na dowodzie wpłaty określić, czego dotyczy dokonywana wpłata to jest, jakiego przetargu. 7.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający uważa za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do składania ofert (data i godzina) nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego, 9.Wadium wnoszone w innych akceptowanych przez Zamawiającego formach niż pieniądz musi być złożone w terminie składania ofert w kasie Zamawiającego, kopia dokumentu załączona do oferty, 10. Wykonawca który złoży ofertę niezabezpieczoną akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony art.24 ust.2 pkt.2, a oferta odrzucona art. 24 ust 4 w związku z art. 89. ust.1 pkt.5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres wykonania projektów
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.glowno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie Projektu budowlanego, Projektu wykonawczego, materiałów przetargowych dla przedsięwzięcia: Rozbudowa skrzyżowania DK12 z DP1713E w m. Smardzew - km 316+875.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie pierwszej części dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4304E Żelechlinek - Czerniewice.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych dla zadań: Zadanie nr 1 - Przebudowa dróg - ul. Krakowskie Przedmieście, Barycz i Królewskiej wraz z budową skrzyżowań typu okrężnego z ul. Targową, Barycz, Królewską, Chopina, Reformacką Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenów przy ul. Stodolnianej w Wieluniu
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych przebudowy dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-25 - Badania natężenia ruchu na skrzyżowaniach dla zadań inwestycyjnych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. Budowa obwodnicy miejscowości Kurzeszyn w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 707
Dodano: 2016-07-25 - Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na wprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z pasów dróg wojewódzkich do środowiska lub do urządzeń kanalizacyjnych obcych podmiotów
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą : Przebudowa drogi powiatowej nr 4320E Skrzynki - Tobiasze w m. Przesiadłów - etap I: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4320E Skrzynki - Tobiasze w m. Przesiadłów.
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 484 na odcinku Zelów - Bełchatów
Dodano: 2016-07-18