Przetargi.pl
„Termomodernizacja, wymiana źródeł ciepła, budowa instalacji fotowoltaicznej i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzegocinie”

GMINA ŚWIERCZE ogłasza przetarg

  • Adres: 06-150 Świercze, Pułtuska 47
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŚWIERCZE
    Pułtuska 47
    06-150 Świercze, woj. mazowieckie
    REGON: 130378491
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://swiercze.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja, wymiana źródeł ciepła, budowa instalacji fotowoltaicznej i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzegocinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Strzegocinie.Zakres prac obejmuje w szczególności: - docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia – styropian EPS100 gr.10cm + farba silikonowa - docieplenie ścian zewnętrznych przyziemia – styropian XPS gr.10cm + tynk mozaikowy - zmiana konstrukcji dachu na budynku z płaskiego na wielospadowy – pokrycie blacha trapezowa- rozbudowa i nadbudowa (fundamenty, ściany, posadzki, stropy, klatka schodowa, tynki, sufity podwieszane, instalacja elektryczna)- naprawa dachu na sali gimnastycznej - wymiana stolarki drzwiowej oraz okiennej - wydzielenie pomieszczenia technicznego na pompy ciepła - instalacja c.o. oraz montaż grzejników - instalacja wodociągowa ppoż- rozbudowa monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego - wykonanie instalacji odgromowej - wymiana pieca olejowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa minimalne warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:a) środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości 1 000 000,00 zł lub zdolność kredytową na kwotę 1 000 000,00 złb) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum1 000 000,00 zł na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia i udziałem własnym lub/i franszyzą nie wyższą niż 10% należnego odszkodowania lub 10 000zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał w:a) wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie robót budowlanych iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- roboty budowlane polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót polegających na przebudowie lub rozbudowie lub wybudowaniu co najmniej 2 budynków użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł każdy, oraz załączy dowody dotyczące tych robót określające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, się dysponowaniem do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następującymi kluczowymi osobami:1) Kierownik budowy – niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne. doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych – 5 lat licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, zrzeszona we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa2) Kierownik robót instalacyjno – sanitarnych – niniejsza osoba ma posiadać następujące wykształcenie techniczne, doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 3 lata licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, zrzeszona we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,3) Kierownik robót elektrycznych – niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie techniczne, doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych – 3 lat licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, zrzeszona we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach