Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z MODERNIZACJĄ KOTŁOWNI STRAŻNICY OSP W KOSTRZYNIE

Ochotnicza Straż Pożarna w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 608018526
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Kostrzynie
    ul. Poznańska 39 39
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 608018526
    REGON: 63448951000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z MODERNIZACJĄ KOTŁOWNI STRAŻNICY OSP W KOSTRZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z MODERNIZACJĄ KOTŁOWNI STRAŻNICY OSP W KOSTRZYNIE, realizowanego zgodnie z Projektem budowlano - wykonawczym Termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kostrzynie - opracowanym przez SSASS KINGA MAREK Pracownia Architektoniczna ul. Chociszewskiego 6 lok. 34, 60-257 Poznań, obejmującym projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - STWiOR w następujących branżach: architektura, instalacje sanitarne (wewnętrzna instalacja c.o., kotłownia gazowa) oraz przedmiary, kosztorysy ofertowe, stanowiące załączniki nr 1 i 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Inwestycja realizowana będzie w czynnym obiekcie. Roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie Ochotniczej Straży Pożarnej, bez żadnych zakłóceń i utrudnień. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji w przedmiotowym obiekcie (przed terminem składania ofert), po uprzednim telefonicznym, ustaleniu terminu z p. Ryszardem Kubiakiem tel. 501407177 Przedsięwzięcie współfinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu w formie dotacji. A. Przedmiot zamówienia - opis realizacji 1. Do zakresu przedmiotu zamówienia należeć będzie wykonanie zamówienia zgodnie z Projektem budowlano - wykonawczym Termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kostrzynie - opracowanym przez SSASS KINGA MAREK Pracownia Architektoniczna ul. Chociszewskiego 6 lok. 34, 60-257 Poznań, obejmującym projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - STWiOR w następujących branżach: architektura, instalacje sanitarne (wewnętrzna instalacja c.o., kotłownia gazowa), stanowiące załączniki nr 1 i 2 do opisu przedmiotu zamówienia. 2. Inwestycja realizowana będzie w czynnym obiekcie. Roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie Ochotniczej Straży Pożarnej, bez żadnych zakłóceń i utrudnień. 3. Zakończenie nastąpi z chwilą dokonania bezusterkowego odbioru końcowego wszystkich robót budowlano- montażowych. Po bezusterkowym odbiorze końcowym robót budowlano- montażowych Do zakresu przedmiotu zamówienia należeć będzie; a) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w zakresie niezbędnym do przekazania obiektu do użytkowania, skompletowanie niezbędnych pozwoleń, protokołów odbioru, opinii, itd.. b) opracowanie wszystkich niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń i obiektów, c) Sporządzenie świadectwa energetycznego budynku. 4. Do zadań Wykonawcy w okresie obowiązującej gwarancji i rękojmi, tj. co najmniej przez okres 36 miesięcy licząc od dnia zakończenia robót budowlano montażowych i uzyskania bezusterkowego protokołu odbioru robót, należeć będzie: 1) udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad 2) usuwanie usterek i wad, wynikających z udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, 3) protokólarne przekazanie wykonanych robót w związku z usunięciem wad i usterek w do dokonania ich odbiorów. 4) przygotowanie i udział w ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym oraz w sporządzeniu protokołu. B. Warunki płatności: 1. Wynagrodzenie za faktycznie wykonane roboty płatne będzie w cyklach miesięcznych, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji robót, będącym załącznikiem do umowy, w oparciu o obmiary wykonanych i odebranych robót, zatwierdzone przez inspektora nadzoru robót oraz przez inną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 2. Zapłata wynagrodzenia następować będzie na konto wskazane przez Wykonawcę, na podstawie przedłożonych faktur częściowych, potwierdzonych przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz przez inną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego, przy czym łączna kwota stanowiąca sumę wartości faktur częściowych nie może stanowić więcej niż 70% całkowitego wynagrodzenia. Ostatnia płatność w wysokości 30 % wynagrodzenia nastąpi po odbiorze końcowym. 3. Płatność następować będzie w terminie do 30 dni licząc od dnia wpływu faktury do Zamawiającego. Warunki płatności, o których mowa w pkt. 1 - 3 mogą ulec zmianie, wyłącznie w szczególnie uzasadnionych sytuacjach - za zgodą obu stron 2 UWAGI: 1) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. Termin zakończenia robót budowlano montażowych i uzyskania bezusterkowego protokołu odbioru robót 30.11.2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wyżej wymienione zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 6) Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 3. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kostrzynie nr rachunku 13 9075 0009 0000 0101 0016 5443.Na przelewie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na Termomodernizację wraz z modernizacją kotłowni Strażnicy OSP w Kostrzynie 1) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat - I p., w oddzielnej kopercie zawierającej informacje dotyczące Wykonawcy i zatytułowanej Wadium do przetargu nieograniczonego na Termomodernizację wraz z modernizacją kotłowni Strażnicy OSP w Kostrzynie. 2) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 3) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.08.2013 r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt. 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 5. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/ochotnicza-straz-pozarna-w-kostrzynie/przetargi1/20131.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach