Przetargi.pl
Termomodernizacja w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy ul. W. Polskiego 67/69

Starostwo Powiatowe w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3140103
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10 10
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3140103
    REGON: 93195033000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy ul. W. Polskiego 67/69
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres robót budowlanych przedstawiony jest w projekcie budowlano-wykonawczym. Projekt ten określa całość robót termomodernizacyjnych, które mają być wykonane w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 67/69. Zamówienie niniejszej jest II Etapem inwestycji termomodernizacji w ZSP - Przedmiar robót określający to zadanie przedstawiony jest w załączniku do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Od wykonawców wymagane jest spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 23 ustawy. Wykonawcy składają poniższe oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie w/w kryteriów (pkt 7 SIWZ). 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.) oświadczenie (zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy), że wykonawca: - posiada uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia wymagane przez właściwe przepisy prawa, - posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy b.) oświadczenie dot. akceptacji projektu umowy zawartej w załączniku do SIWZ c.) oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym budynku głównego szkoły oraz terenem przyległym do budynku, d.) oświadczenie dot. obowiązku użycia materiałów i wyrobów posiadających odpowiednie atesty. Ponadto wykonawcy zobowiązani są złożyć w swoich ofertach oryginał lub kserokopię (poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem): e.) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f.) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, g.) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h.) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, i.)dowód wpłaty/złożenia wadium (dołączony do oferty j.)przedłożony do podpisu załącznik do SIWZ, określający warunki umowy, która będzie zawarta pomiędzy zamawiającym a wygrywającym wykonawcą, k.) wypełniony załącznik do SIWZ (harmonogram rzeczowo-finansowy), l.) wypełniony załącznik do SIWZ, określający zakres robót przewidzianych do wykonania dla podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach