Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku B Publicznego Przedszkola Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Świebodzicach zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Bolesława Krzywoustego 46

Publiczne Przedszkole Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Księcia Bolka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 666 96 48 , fax. 74 666 96 48
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II
    ul. Księcia Bolka 17 17
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. 74 666 96 48, fax. 74 666 96 48
    REGON: 02140013400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku B Publicznego Przedszkola Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Świebodzicach zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Bolesława Krzywoustego 46
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac: Docieplenie stropodachu wentylowanego warstwą granulatu z wełny mineralnej gr. 20cm (0,039) Docieplenie ścian zewnętrznych 14cm warstwą styropianu w systemie BSO (0,040) z wyrównaniem cokołu Remont pokrycia dachowego zadaszeń wejść Wymiana starej stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PVC o U=1,6 W/m2K Wymiana stolarki okiennej piwnicy na nową PCV o U=1,6 W/m2K Wymiana drzwi zewnętrznych na elewacji bocznej lewej z zamurowaniem jednego otworu drzwiowego Remont nawierzchni tarasów z wykonaniem nawierzchni z płytek GRES (I etap) UWAGA: PRACE ZWIĄZANE Z REMONTEM CHODNIKÓW UJĘTE W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NIE SĄ PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO. PRACE ZWIĄZANE Z REMONTEM TARASÓW DOTYCZĄ TYLKO CZĘŚCI PLANOWANEGO ZAMIERZENIA I ETAP. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z projektem budowlanym autorstwa Pracowni Projektowej KONSTRUKTOR siedziba: ul. Wojska Polskiego 5 , 58-160 Świebodzice Biuro: ul. Broniewskiego 1B, 58-309 Wałbrzych, w przedmiarze robót budowlanych oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Zakres robót Szczegółowy zakres robót określają projekty i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.przedszkole2.swiebodzice.pl Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii oraz wskazania zakresu prac etapu zadania objętego niniejszym postępowaniem przetargowym. Warunki wykonywania robót. Wprowadzenie Wykonawcy na budowę nastąpi w terminie 3 dni od pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości przejęcia terenu budowy, nie później niż w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, projektem budowlanym, z zasadami sztuki budowlanej i zasadami BHP. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 5)Wykonawca zobowiązany jest używania do budowy materiałów odpowiadających parametrom podanym w projekcie, które muszą posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy materiały zostaną zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcę i będą stanowić jego koszt. Wykonawca obowiązany jest do stosowania wyłącznie wyrobów budowlanych nadających się do stosowania w budownictwie, tj. wyroby spełniające w całości wymogi określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu atestu, zezwolenia dopuszczającego materiał do stosowania w budownictwie na każdym etapie realizacji robót. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na budowie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, zawierającej dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu zapewnienia wykonania przedmiotu umowy do 05 sierpnia 2013r w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz w pełnym zakresie do 27 sierpnia 2013 r. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nienadających się do ponownego wbudowania. Wykonawca zobowiązany jest do składowania materiałów użytecznych, pochodzących z rozbiórek, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania właściwego dokumentu potwierdzającego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem i na własny koszt następujące tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. Wykonawca będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. Wykonawca poniesie koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy. Organizacja terenu budowy, oznakowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy są objęte ceną ofertową. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za ewentualne uszkodzenia pojazdów, urazy pieszych spowodowane brakiem lub niewłaściwym oznakowaniem, czy zabezpieczeniem terenu w obrębie prowadzonych robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów prób, badań, odbiorów technicznych itp. Wykonawca zobowiązany jest do: ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 100 000 zł. Wszelkie prace wykonywane będą na obiekcie czynnym. Remont należy przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. Warunki odbioru robót. Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe. Odbiory częściowe robót będą zakończone protokołami odbioru elementów wykonanych robót potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem umowy potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. Strony postanawiają, że z czynności odbioru będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:jeżeli wady nadają się do usunięcia, może przerwać czynności lub odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu opóźnienia, jeżeli taka nastąpi, jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to: jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej lub technicznej obniżyć wynagrodzenie, jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu opóźnienia. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu umowy z zastrzeżeniem jak w punkcie 6.b. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do 27 sierpnia 2013 roku. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy będzie protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione: oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym;o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także - w razie korzystania - ulicy, sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu;o właściwym zagospodarowaniu terenów przyległych, jeżeli eksploatacja wybudowanego obiektu jest uzależniona od ich odpowiedniego zagospodarowania;dokumentacja powykonawcza, protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole2.swiebodzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach