Przetargi.pl
Termomodernizacja trzech budynków użyteczności publicznej wraz z wymianą źródła ciepła oraz montażem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Radymno.

Gmina Radymno ogłasza przetarg

  • Adres: 37550 Radymno, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6282419, 628138, 6281367 , fax. 166 282 419
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radymno
    ul. Lwowska 38
    37550 Radymno, woj. podkarpackie
    tel. 016 6282419, 628138, 6281367, fax. 166 282 419
    REGON: 65090053600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja trzech budynków użyteczności publicznej wraz z wymianą źródła ciepła oraz montażem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Radymno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie t. j. opracowanie i sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej wykonawczej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ramach zamówienia pod nazwą: „Termomodernizacja trzech budynków użyteczności publicznej wraz z wymianą źródła ciepła oraz montażem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Radymno” w tym: 2.1 Głęboka termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła na kotłownię gazową kondensacyjną wysokoefektywną energetycznie, wymianą oświetlenia na LED oraz montaż układu fotowoltaicznego PV w Zespole Szkół w Ostrowie, obejmująca roboty polegające między innymi na: wykonanie branżowych projektów wykonawczych wykonanie branżowych projektów powykonawczych wykonanie projektu budowy instalacji fotowoltaicznej PV o mocy nominalnej min. 4,2 kWp (15 szt. ogniw monokrystalicznych x min. 280 Wp), dostarczenie instrukcji obsługi i eksploatacji, dokonanie przeszkolenia personelu eksploatującego obiekt z zakresu wybudowanych instalacji, w okresie gwarancyjnym przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku - wymagany czas reakcji na usuniecie awarii - 72 godzin od momentu zgłoszenia licząc dni robocze, docieplenie ścian zewnętrznych budynku z wykorzystaniem płyt styropianowych o grubości min. 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła min. λ = 0,032 W/mK na powierzchni ok. 1453 m2, docieplenie podłóg na gruncie budynku z wykorzystaniem płyt styropianowych o grubości min. 6 cm i współczynniku przewodzenia ciepła min. λ = 0,032 W/mK o powierzchni ok. 1084 m2, docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem z wykorzystaniem wełny mineralnej o grubości min. 20 cm o współczynniku przewodzenia ciepła min. λ = 0,032 W/mK na powierzchni ok. 473 m2 oraz zabezpieczenie folią paroprzepuszczalną, docieplenie dachów - odpowiednio hala i łącznik o powierzchni ok. 561 m2 min. 14 cm, a kotłowni o powierzchni ok 137 m2 min. 22 cm wełną mineralną o współczynniku przewodzenia ciepła min. λ = 0,032 W/mK oraz wykonanie dodatkowej ochrony przeciwwilgociowej, wymianie okien zewnętrznych na spełniające wymagania warunków technicznych WT2021 czyli o współczynniku przenikania ciepła min. U = 0,9 W/m2K o powierzchni ok. 310 m2, wymianie drzwi zewnętrznych na spełniające wymagania warunków technicznych WT2021 czyli o współczynniku przenikania ciepła min. U = 1,3 W/m2K o powierzchni ok. 13,5 m2, modernizacji lokalnej kotłowni źródła system centralnego ogrzewania C.O. oraz ciepłej wody użytkowej C.W.U. z zastosowaniem wiszących, wysokosprawnych i efektywnych energetycznie gazowych kotłów kondensacyjnych o mocy min. 2 x 100 kW jako źródło dla systemu C.O. i C.W.U. dodatkowo wspomagane instalacją kolektorów słonecznych próżniowych o łącznej mocy min. 6,61 kW, montaż regulacji pogodowej, montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach o zakresie regulacji 16-26oC, zawory z nastawą wstępną do regulacji hydraulicznej układu, wykonanie prac budowlanych w obiekcie czynnym, przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania, sporządzenie bilansu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku wymaganego od Wykonawcy po zakończeniu zadania, Podstawowe dane techniczne budynku: Kubatura części ogrzewanej budynku – 7078,20 m3 Powierzchnia netto budynku – 1346,09 m2 Liczba kondygnacji - 2 2.2 Głęboka termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła na kotłownię biomasową wysokoefektywną energetycznie, wymianą oświetlenia na LED oraz montaż układu fotowoltaicznego PV w budynku Zespołu Szkół w Łazach, obejmująca roboty polegające między innymi na: Wykonanie projektu wykonawczego ocieplenia przegród. Wykonanie projektu wykonawczego instalacji PV. Wykonanie projektu wykonawczego kotłowni na biomasę. Wykonanie projektu powykonawczego docieplenia przegród. Wykonanie projektu powykonawczego instalacji PV. Wykonanie projektu powykonawczego kotłowni na biomasę . Wykonanie kotłowni na biomasę. Ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją przez położenie od strony poddasza wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,032 W/(mK)), o grubości 20cm. oraz zabezpieczenie tej izolacji folią paro przepuszczalną 482 m2 Ocieplenie podłóg na gruncie z wykorzystaniem Styroporu o grubości 4 cm i współczynniku przenikania λ= 0,032 W/(m K) na powierzchni 482m2 Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem ułożonym od zewnątrz i pokryte warstwą kleju zbrojoną siatką oraz tynkiem akrylowym. Grubość warstwy izolacji 14cm i współczynniku przenikania λ= 0,032 W/(m K) na powierzchni 524,6 m2 Wymiana stolarki drzwiowej na wielokomorową aluminiową z ciepłą ramką o współczynniku oporu cieplnego całościowym min. U= 1,3W/(m K) na powierzchni 11,6m2 Wymiana stolarki okiennej na wielokomorową PCV z ciepłą ramką o współczynniku oporu cieplnego całościowym min. U= 0,9W/(m K) na powierzchni 181,64m2 Montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach o zakresie regulacji 16-26oC zawory z nastawą wstępną do regulacji hydraulicznej układu. Budowę instalacji ogniw PV o mocy nominalnej 3,36 kWp w tym: montaż modułów fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej, wykonanie okablowania i infrastruktury towarzyszącej z pracami towarzyszącymi . Wymianę oświetlenia wewnątrz budynku wraz z niezbędną infrastrukturą na oświetlenie typu LED. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu. budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.) uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie nowych instalacji. uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów. wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatacje systemu, dostarczenie instrukcji obsługi i eksploatacji, dokonanie przeszkolenia personelu użytkownika wybudowanych instalacji, w okresie gwarancyjnym przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku- wymagany czas reakcji na usuniecie awarii - 72 godzin od momentu zgłoszenia licząc dni robocze. Podstawowe dane techniczne budynku: Kubatura części ogrzewanej budynku – 4285,10 m3 Powierzchnia netto budynku – 526,62 m2 Liczba kondygnacji - 3 2.3 Głęboka termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła na kotłownię biomasową wysokoefektywną energetycznie, wymianą oświetlenia na LED oraz montaż układu fotowoltaicznego PV w budynku Zespołu Szkół w Korczowej - budynek szkoły w Młynach, obejmująca roboty polegające między innymi na: Wykonanie projektu wykonawczego ocieplenia przegród. Wykonanie projektu wykonawczego instalacji PV. Wykonanie projektu wykonawczego kotłowni na biomasę. Wykonanie projektu powykonawczego docieplenia przegród. Wykonanie projektu powykonawczego instalacji PV. Wykonanie projektu powykonawczego kotłowni na biomasę . Wykonanie kotłowni na biomasę. Ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją przez położenie od strony poddasza wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,032 W/(m K)), o grubości 20cm. oraz zabezpieczenie tej izolacji folią paro przepuszczalną 443 m2 Ocieplenie podłóg na gruncie z wykorzystaniem Styroporu o grubości 6 cm i współczynniku przenikania λ= 0,032 W/(m K) na powierzchni 405,8m2 Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem ułożonym od zewnątrz i pokryte warstwą kleju zbrojoną siatką oraz tynkiem akrylowym. Grubość warstwy izolacji 16cm i współczynniku przenikania λ= 0,032 W/(m K) na powierzchni 611,6 m2 Wymiana stolarki drzwiowej na wielokomorową aluminiową z ciepłą ramką o współczynniku oporu cieplnego całościowym min. U= 1,3W/(m K) na powierzchni 17,84m2 Wymiana stolarki okiennej na wielokomorową PCV z ciepłą ramką o współczynniku oporu cieplnego całościowym min. U= 0,9W/(m K) na powierzchni 112,82m2 Montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach o zakresie regulacji 16-26oC zawory z nastawą wstępną do regulacji hydraulicznej układu. Budowę instalacji ogniw PV o mocy nominalnej 3,08kWp w tym: montaż modułów fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej, wykonanie okablowania i infrastruktury towarzyszącej z pracami towarzyszącymi Wymianę oświetlenia wewnątrz budynku wraz z niezbędną infrastrukturą na oświetlenie typu LED. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.) uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie nowych instalacji. uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatacje systemu, dostarczenie instrukcji obsługi i eksploatacji, dokonanie przeszkolenia personelu użytkownika wybudowanych instalacji, w okresie gwarancyjnym przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku- wymagany czas reakcji na usuniecie awarii - 72 godzin od momentu zgłoszenia licząc dni robocze. Podstawowe dane techniczne budynku: Kubatura części ogrzewanej budynku - 2385,50 m3 Powierzchnia netto budynku - 445,10 m2 Liczba kondygnacji - 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213250-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7 b Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w BS Radymno nr 54 9107 0007 2001 0002 7052 0010. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.8.2016.TM Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Radymno w Radymnie przy ul. Lwowskiej 38, pok. nr 11 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach