Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Jeżowem wraz z instalacją OZE

Gmina Jeżowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37430 Jeżowe, Jeżowe
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 794 304 , fax. 158 794 304
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżowe
    Jeżowe
    37430 Jeżowe, woj. podkarpackie
    tel. 158 794 304, fax. 158 794 304
    REGON: 83040941300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowe.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Jeżowem wraz z instalacją OZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Jeżowem wraz z instalacją OZE Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa IV Ochrona Środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa, poddziałanie 4.3.1 Gospodarka ściekowa. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i rozbudową oczyszczalni ścieków w Jeżowem wraz z budową instalacji OZE na potrzeby działania oczyszczalni ścieków, a także budową przyłącza linii kablowej i budową stacji trafo - a w szczególności: 1. Roboty budowlane 1.1 Roboty budowlane budynku węzła osadowego 1kpl. 1.2 Zadaszenie na osad odwodniony 1 kpl. 1.3 Fundament pod silos 1 kpl. 1.4 Reaktor 1 kpl. 1.5 Budynek dmuchaw i modułów filtracyjnych 1 kpl. 1.6 Zbiornik koagulantu PIX 1 kpl. 1.7 Budynek techniczno - socjalny 1 kpl. 1.8 Zbiornik odświeżania ścieków dowożonych 1 kpl. 1.9 Budynek stopnia mechanicznego i stacji zlewnej 1 kpl. 1.10 Płyta ociekowa 1 kpl. 1.11 Pompownia główna 1 kpl. 1.12 Zbiornik osadu nadmiernego 1 kpl. 1.13 OB. NR 17 Studnia pomiaru ścieków surowych 1 kpl. 1.14 OB. NR 3.2 Studnia sita pionowego 1 kpl. 1.15 OB. NR 8.1 Pompownia ścieków oczyszczonych 1 kpl. 1.16 OB. NR 9 Komora pomiarowa 1 kpl. 1.17 OB. NR SZ-2 1 kpl. 1.18 OB. NR Kt-6 1 kpl. 1.19 OB. NR KT-2 Studnia przepływomierza osadu nadmiernego 1 kpl. 1.20 Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe 1 kpl. 1.21 Zagospodarowanie terenu 1 kpl. 2. Technologia 2.1 Ob.2, Pompownia główna 1 kpl. 2.2 Ob.3.1, 3.2 Stopień mechaniczny i stacja zlewna 1 kpl. 2.3 Ob.4 Zbiornik odświeżania ścieków dowożonych 1 kpl. 2.4 Ob.5 Płyta ociekowa stacji zlewnej 1 kpl. 2.5 Ob.6 Stacja dozowania PIX 1 kpl. 2.6 Ob.7 Reaktor biologiczny MBR 1 kpl. 2.7 Ob.8.1 Pompownia ścieków oczyszczonych 1 kpl. 2.8 Ob.9 komora pomiarowa ścieku oczyszczonego 1 kpl. 2.9 Ob.10 Zbiornik osadu nadmiernego 1 kpl. 2.10 Ob.11 Budynek węzła osadowego 1 kpl. 2.11 Ob.16 Studnia wodomierza 1 kpl. 2.12 Ob.17 Komora pomiaru ścieków surowych 1 kpl. 3. Sieci międzyobiektowe 3.1 Odcinek: od połączenia z kanalizacją istniejącą do przepompowni głównej - kanal. Tłoczna 1 kpl. 3.2 Odcinek - budynek stopnia mechanicznego - pompownia główna 1 stopnia - kanal. Grawitacyjna 1 kpl. 3.3 Odcinek - pompownia główna - komora defosfatacji - kanalizacja grawitacyjna 1kpl. 3.4 Odcinek OB. NR 2.1 - OB NR 7,5 - kanalizacja grawitacyjna 1 kpl. 3.5 Odcinek - OB. NR 7,5 - OB. NR. 10 - kanalizacja ciśnieniowa 1 kpl. 3.6 Odcinek - OB. budynek stopnia mechanicznego i stacji zlewnej - OB. NR. 8 - kanal. Ciśnieniowa 1 kpl. 3.7 Odcinek - OB. pomieszczenie dmuchaw - OB. studzienka S-17 - kanal. Grawitacyjna 1 kpl. 3.8 Odcinek - zbiornik koagulantu PIX - studnia SD 1 kpl. 3.9 Odcinek : Kt-14 - Kt-3 kanalizacja grawitacyjna 1 kpl. 3.10 Odcinek : przelewy z reaktora OB. NR 7.1: 7.3 1 kpl. 3.11 Odcinek : spust komór reaktora OB. NR 7.1 ; 7.3 1 kpl. 3.12 Odcinek : OB. NR 2.2 - K-t 18 1 kpl. 3.13 Odcinek : BY - PASS OB. NR 7,5 1 kpl. 3.14 Kanalizacja deszczowa 1 kpl. 3.15 Wodociąg odcinek : studnia wodomierza - hydrant HP- 2 1 kpl. 3.16 Odcinek : budynek węzła osadowego - odejście w6 1 kpl. 3.17 Odcinek : pomieszczenie dmuchaw NR 7.5 - odejście wodociągowe w7 1 kpl. 3.18 Odcinek : w1 - W1, w9 - W3, w11 - W2 1 kpl. 3.19 Odcinek : w3 - 1.1, w5 - 3.1 1 kpl. 3.20 Odcinek : OB. 10 - OB. 7,5 - rurociąg sprężonego powietrza 1 kpl. 4. Instalacje wod.kan 4.1 Budynek techniczno socjalny 1 kpl. 4.2 Budynek stopnia mechanicznego i stacji zlewnej 1 kpl. 4.3 Budynek węzła osadowego 1 kpl. 5. Instalacje elektryczne 5.1 Dostosowanie przyłącza ENN oczyszczalni ścieków do zwiększenia mocy 1kpl. 5.2 Prace ziemne - rowy pod trasy kablowe 1 kpl. 5.3 Przyłącze NN od ZK1/PP do SZR 1 kpl. 5.4 Zasilanie awaryjne 1 kpl. 5.5 Oświetlenie terenu 1 kpl. 5.6 Obiekty 1.1, 1.2 - budynek techniczno - socjalny 1 kpl. 5.7 Obiekty 2.1, 2.2 - pompownia główna 1 kpl. 5.8 Obiekty 3.1, 4,5 - stopień mechaniczny 1 kpl. 5.9 Obiekt 6 - budynek zbiornika i dozowania PIX 1 kpl. 5.10 Obiekty 7.1 - 7.5 - reaktor biologiczny i sterownia 1 kpl. 5.11 Obiekt 8.1 - pompownia ścieków oczyszczonych 1 kpl. 5.12 Obiekt 9 - studnia pomiarowa przepływu 1 kpl. 5.13 Obiekt 10 - zbiornik KTSO 1 kpl. 5.14 Obiekty 11,12,13 - węzeł osadowy 1 kpl. 5.15 Obiket 16 - studnia wodomierzowa 1 kpl. 5.16 Obiekt 18 - studnia przepływomierzy 1 kpl. 6. Kolektory fotowoltaiczne 6.1 Instalacja fotowoltaiczna 1 kpl. 6.2 Wewnętrzna linia WLZ 1 kpl. 6.3 Oświetlenie terenu 1 kpl. 6.4 Ogrodzenie działki, zagospodarowanie terenu 2 kpl. 7. Zasilanie obiektu oczyszczalni ścieków 7.1 Budowa stanowiska nr 144/1 Pgo 12/E12 1 kpl. 7.2 Linia kablowa 15kV od słupa Pgo do kontenerowej stacji transformatorowej na oczyszczalni ścieków - niekwalifikowane 1 kpl. 7.3 Kontenerowa stacja transformatorowa typ MRw-bpp 20/630 - 3 "a"/3p 1 kpl. 7.4 Przyłącz kablowy 3. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ - Zał. nr 8 Przedmiar robót: 8.1 Branża budowlana, drogowa 8.2 Branża technologiczno-instalacyjna, 8.3 Branża elektryczna i AKPIA. 4. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 5. Dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: dokumentacja budowlana specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 7. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej kolorystyki elementów wykończeniowych niż ta, która została wskazana w dokumentacji. Decyzje o zastosowaniu konkretnej kolorystyki będą podejmowane w trakcie wykonywania robót budowlanych i tylko za zgodą Zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2019 r. Przewidywany harmonogram realizacji robót został przedstawiony w Zał. nr 9 22. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. 23. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, inwentaryzacji geodezyjnej oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót/wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. Przedmiar robót stanowi wyliczenie i zestawienie planowanych prac wykonany na podstawie rysunków w dokumentacji projektowej. Podstawowym celem przedmiaru robót nie jest opisanie robót, lecz umożliwienie ich wyceny. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności między dokumentacją projektową a przedmiarem robót pierwszeństwo ma projekt budowlany. Konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej które nie zostały ujęte w przedmiarze lub ujęte w mniejszym zakresie nie jest zamówieniem dodatkowym. 24. Wykonawca w przypadku opóźnienia lub nienależytego wykonania robót z winy wykonawcy zwróci zamawiającemu w pełnej wysokości korzyści wynikające z utraty dotacji, lub innej formy dofinansowania zadania będącego przedmiotem umowy a spowodowanej opóźnieniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 25. W ramach udzielonej gwarancji na urządzenia i instalacje, Wykonawca zobowiązany jest ponadto do dokonywania przeglądów, o ile obowiązek ich dokonania wynika z zaleceń producenta warunkujących zachowanie uprawnień wynikających z gwarancji. Koszty przeglądów gwarancyjnych i dojazd na miejsce zamontowanego urządzenia i instalacji, obiektu, ponosi Wykonawca. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia obejmujących zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy(Dz.U. z 2016 r. poz.1666, z póz. zm.) Wykonanie robót konstrukcyjnych i betonowych związanych z wykonywaniem fundamentów żelbetowych, ścian żelbetowych i żelbetowych płyt stropowych na obiektach technologicznych oczyszczalni ścieków, Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 11 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 18. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust.11, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w ust. 11 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust.11 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcę z pracownikami. Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 11. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 13 lub 14 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 13, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 14 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca –w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w ust. 14 dla drugiego wezwania lub upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w ust. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust.13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213250-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 200. 000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy zł. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.06.2018r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: ( zgodnie z Art 45.1.6 ) 1) pieniądzu W tym przypadku przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ Jeżowe Nr konta: 10 94 301029 3000 0101 2000 00 07 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych).Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zestawienie materiałów równoważnych – w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Dowód wniesienia wadium Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach