Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
- Data zamieszczenia: 2017-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. Adama Mickiewicza 10
28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
REGON: 52369500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Świetlicy Wiejskiej w Widuchowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja Świetlicy Wiejskiej w Widuchowie” realizowana w ramach zadania „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej”, która swoim zakresem obejmuje: Zadanie nr 1 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku i stropu pod nieogrzewanym poddaszem wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres prac będzie obejmował m. in.: a) Docieplenie ścian zewnętrznych: • o powierzchni całkowitej około 325m2, • ściany zewnętrzne szczytowe murowane kondygnacji nadziemnych docieplić metodą BSO styropianem – o pow. około 135m2, • ściany zewnętrzne wiatrołapu i dobudówki murowane kondygnacji nadziemnych docieplić metodą BSO styropianem – o pow. około 90m2, • ościeża okienne i drzwiowe ocieplić styropianem – o pow. około 12,21m2, • ściany zewnętrzne drewniane kondygnacji nadziemnych docieplić metodą BSO wełną mineralną – o pow. około 80m2, • ościeża okienne i drzwiowe ścian drewnianych ocieplić wełną mineralną – o pow. około 6m2, b) Docieplenie istniejącego stropu wentylowanego wełną mineralną – na powierzchni około 222,00m2. c) Wykonanie obróbek blacharskich - parapety zewnętrzne – o powierzchni około 6m2. Zadanie nr 2 - Remont pokrycia dachowego budynku Świetlicy Wiejskiej, położonej na działce nr 1446 obr. 41 w m. Widuchowa wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres robót będzie obejmował: • rozebranie starego pokrycia dachowego z blachy falistej wraz z ołaceniem i obróbkami blacharskimi, • wykonanie pokrycia dachu blachą stalową trapezową powlekaną (profil T-25) wraz z obróbkami blacharskimi, włazem kominiarskim, ołaceniem i ofoliowaniem (powierzchnia połaci dachowej ze względu na planowaną termomodernizacje, zostanie powiększona o 20 cm. na każdą ze stron budynku). Wszystkie materiały jako fabrycznie nowe i w I gatunku dostarcza Wykonawca. Inwestor przekaże Wykonawcy wykaz materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki, które Wykonawca pozostawi do dyspozycji Zamawiającego. Zadanie nr 3 - Wykonanie kotłowni, przyłącza gazu i instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kotłowni na gaz płynny propan, wykonanie płyty pod zbiornik o pojemności do 7 m3 na gaz płynny, przyłącza gazu oraz instalacji centralnego ogrzewania w budynku Świetlicy Wiejskiej, położonej na działce nr 1446 i 1448/1, obr. 41 w m. Widuchowa, gmina Busko-Zdrój. Zakres robót będzie obejmował: 1. Opracowanie projektu zawierającego; mapę orientacyjną działki nr 1446 i 1448/1, mapę do celów projektowych działki nr 1446 i 1448/1 z obszarem aktualizacji niezbędnym do opracowania projektu, projekt zagospodarowania działki nr 1446 i 1448/1 wraz z opisem, warunki gruntowo-wodne, geotechniczne warunki posadowienia budowli dla posadowienia zbiornika i przyłącza gazu, informację o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia, uprawnienia budowlane projektanta i sprawdzającego, projekt budowlany wykonawczy z opisem kotłowni na gaz płynny propan, z kotłem 2-funkcyjnym (c.o. i c.w.) zbiornika nadziemnego na gaz o poj. do 7m3, przyłącza gazu, złącza kontrolno-pomiarowego oraz projekt zagospodarowania terenu działki nr 1446 i 1448/1, obr. 41 w m. Widuchowa. schemat technologiczny kotłowni. zaświadczenie o przynależności projektanta i sprawdzającego do właściwej Izby samorządu zawodowego, wszystkie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, wydane przez właściwe organy decyzje, postanowienia, opinie, zaświadczenia itp., materiały wskazane w projekcie winny posiadać deklaracje zgodności z Polską Normą lub z europejską aprobatą techniczną, inne niezbędne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę oraz - jeśli będą wymagane - dopuszczające kotłownię do eksploatacji po jej uruchomieniu przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Busku-Zdroju oraz Urząd Dozoru Technicznego w Kielcach. kosztorys powykonawczy i przedmiar robót sporządzone po 1 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w formatach: PDF, ATH i KST. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Powierzchnia użytkowa świetlicy wynosi 199,23 m2 a kubatura 605,63 m3. Projekt należy wykonać w 5 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF wraz z opisem na płycie. Inwestor posiada mapę do celów projektowych i warunki, które przekaże projektantowi. 2. Wykonanie wszystkich robót objętych dokumentacją projektową na wykonanie kotłowni wraz z przyłączem gazu i instalacją centralnego ogrzewania oraz niezbędnych robót towarzyszących w tym między innymi; wykonanie instalacji C.O. wewnętrznej, wykonanie przyłącza od zbiornika do budynku, wykonanie płyty pod zbiornik wraz z instalacją odgromową otokową, wykonanie złącza kontrolno-pomiarowego wraz ze skrzynką gazową, wykonanie ogrodzenia zbiornika z przęseł systemowych z furtką, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, dokonanie rozruchu technologicznego kotłowni, przeszkolenie osoby wskazanej przez Zamawiającego w zakresie obsługi kotłowni. Zaleca się aby przed sporządzeniem oferty wykonawca dokonał oględzin obiektu i terenu objętego przedmiotem niniejszego opracowania. Wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. W zakres Zadania nr 3 wchodzić będzie opracowanie: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, oraz budowa na podstawie tej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego 2) Kosztorys inwestorski i STWiORB 3) Uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, 4) Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową i STWiORB Podstawa prawna • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290). • Zakres i treść projektu budowlanego powinna być dostosowana do specyfikacji i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych (art. 34 ust. 2), zawartość projektu budowlanego zgodna z art. 34 ust. 3. Dokumentacja dla Zadania nr 3 powinna być wykonana w formie zgodnej z: • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r poz. 1422); • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz 1129); • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719); • Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. nr 124 poz. 1030); • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami); • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. Nr 201, poz. 1240) • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 t. poz. 462 z późniejszymi zmianami). • Ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. 2014 poz. 1645 ze zmianami). • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 ze zmianami). • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. Nr 195, poz. 2011). • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198, poz. 2041). • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002). • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290). • Polskie Normy UWAGA: Dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej - na nośniku CD bądź DVD - umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z przywołanymi powyżej przepisami. Wykonawca po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę przedkłada dokumentację zamawiającemu i za pisemnym potwierdzeniem rozpoczyna etap realizacji robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację 2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: Zadanie nr 1 i 2 a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: projekt budowlany; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Zadanie nr 3 a) Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik nr 12 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Rozbudowa i przebudowa budynku gospodarczego na dwa budynki mieszkalne jednorodzinne w zabudowie bliźniaczej–ul. Widok 3" Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego
Dodano: 2024-07-02 - Prace renowacyjne na elewacji oraz modernizacja i odnowienie elementów architektonicznych klasycystycznego Pałacu Badenich z roku 1802
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu D
Dodano: 2024-04-11 - Rozbudowa budynku użyteczności publicznej-budowa szybu windowego przy ul. Szpitalnej 4D w Opatowie
Dodano: 2023-10-20 - Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Dodano: 2023-10-17 - „Przebudowa małej hali celem wydzielenia jej od pozostałych pomieszczeń”
Dodano: 2023-08-22 - Remont pomieszczeń administracyjnych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 1 w Zgórsku z podziałem na zadania częściowe
Dodano: 2023-08-10 - Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury
Dodano: 2023-06-12 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowania terenu wokół budowy w sołectwie Wola Szczygiełkowa
Dodano: 2023-03-10 - Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej w gminie Ożarów
Dodano: 2023-03-07