Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
- Data zamieszczenia: 2018-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
REGON: 570791164 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na Termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola Nr 3 w Pile w formule „zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn.: Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile. 1.1. Roboty polegać będą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ (PFU) i audytu energetycznego, stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ oraz wykonaniu prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji. 1.2. Zadanie opisane w PFU, jest integralną częścią zamówienia dotyczącego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych w Przedszkolu nr 3 w Pile ul. W. Pola 16. 1.3. Zakres robót budowlanych i prac projektowych powinien obejmować wszystkie branże, tj. budowlaną, elektryczną oświetleniową zewnętrzną na budynku oraz wykonania modernizacji systemu telewizji przemysłowej. 1.4. Zamawiający na etapie postępowania przetargowego proponuje rozwiązania koncepcyjne, które Wykonawca ma obowiązek zweryfikować pod względem technicznym i prawnym, i w takiej postaci powinien przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. W ramach realizacji przedsięwzięcia planuje się zaprojektować i wykonać opisany zakres robót budowlanych w średnim, ale nowoczesnym standardzie, przy zachowaniu odpowiednich wymogów ekonomiki, jakości i estetyki. 1.5. Zakres robót budowlanych powinien w pełni umożliwić korzystanie z wykonanej termomodernizacji i instalacji. 1.6. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku art. 10 (Dz. U. z 2017 r. poz.1332 z późniejszymi zmianami). 1.7. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy są dokumentami pomocniczymi do wykonania wyceny oferty, Wykonawca może modyfikować dokumenty zgodnie z wiedzą techniczną. 1.8. Wykonawca winien w wynagrodzeniu ryczałtowym uwzględnić w szczególności koszty wykonania prac i robót przygotowawczych, rozbiórkowych, porządkowych, zabezpieczeniowych, dozorowania miejsca składowania materiałów budowlanych, sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wymaganej Prawem budowlanym, koszty związane z nadzorem dla prowadzonych prac, obsługi nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego zgodnie z ustawą o ochronie przyrody oraz inne wszystkie wynikające z przepisów prawa. 1.9. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zapleczem robót wraz z zapleczem sanitarnym (WC – przenośne), ogrodzeniem miejsca robót, oznakowaniem i zabezpieczeniem pod względem BHP i PPOŻ miejsca prowadzenia prac, ewentualne koszty odtworzenia zniszczonych trawników itp. 1.10. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej również te roboty, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji robót, a które posiadający odpowiednią profesjonalną wiedzę i doświadczenie Wykonawca powinien był przewidzieć przed złożeniem oferty. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie. 1.11. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca planowanych prac budowlanych. 1.12. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: a) prowadzenie prac projektowych i wykonania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, b) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z dostarczeniem koniecznych materiałów, sprzętu oraz wykwalifikowanych i uprawnionych zasobów ludzkich, c) przeprowadzanie prób, sprawdzeń i badań, d) dostarczanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, odbitek mapy zasobu geodezyjnego, inwentaryzacji powykonawczej – jeżeli będzie konieczna, instrukcji eksploatacji i konserwacji, kart gwarancyjnych, protokołów prób i sprawdzeń, deklaracji własności użytkowych zastosowanych materiałów, e) dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów wymaganych przy zgłoszeniu zakończenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenie na użytkowanie jeżeli będzie wymagane, f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów prawa. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) polegających na faktycznym wykonywaniu robót ogólnobudowlanych. 3. Wymagania, o których mowa w ust. 2, oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 21 600,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony kosztorys ofertowy – Zał. nr 10 do SIWZ; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i ust. 1b ustawy, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 i 8 ustawy Pzp - wzór Zał. nr 2 do SIWZ; UWAGA: a) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa wyżej (zał. nr 2 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa wyżej (Zał. nr 2 do SIWZ) oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa wyżej (Zał. nr 2 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę - (jeśli dotyczy) W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego doświadczenia, zrealizuje te usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału, albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) dokument wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji towarzyszącej na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodnika i drogi dla rowerów w ul. Głuszyna na odcinku od ul. (...) część nazwy"
Dodano: 2024-07-15 - Dokumentacja projektowa Domu Uzdrowiskowego „Kokotek” w Mosinie
Dodano: 2024-07-10 - „Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55” (ZP/232/11/2024)
Dodano: 2024-07-09 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I i Etap II - Lisówki.
Dodano: 2024-06-27 - „Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe) – II postępowanie”
Dodano: 2024-06-21 - Dokumentacje projektowe na budowę dróg gminnych Część 1: Droga Mirosławki-Tomice Część 2: Droga Twardowo-Wronczyn Część 3: ul. Dojazdowa w Stęszewie Część 4: ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Stęszewie
Dodano: 2024-06-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach aktywizacji gospodarczej w Strykowie.
Dodano: 2024-06-21 - Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stęszew oraz przebudowę drogi gminnej ul. Sadowej w miejscowości Zamysłowo.
Dodano: 2024-06-21 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I i Etap II w Lisówkach.
Dodano: 2024-06-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ZWP w Skrzynkach
Dodano: 2024-06-07