Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg
- Adres: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 029 7455118
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
ul. Przedszkolna 1 1
07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
tel. 029 6448000, 6442985, fax. 029 7455118
REGON: 00054170100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Przedszkola Samorządowego w Małkini Górnej. Etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ustawienie rusztowań zewnętrznych z wymaganymi przepisami zabezpieczeniami. Wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej: Odbicie odparzonych tynków i uzupełnienie Wykonanie docieplenia styropianem grubości 12cm FS20 wg. systemu Weber Teranowa. Licowanie cokołu płytkami ze sztucznego piaskowca. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na pcv kolor biały profil pięciokomorowy współczynnik przenikania 1,1 Wyciągnięcie pionów odgromowych w rurki i wykonanie drzwiczek pomiarowych Wymiana obróbek blacharskich tarasu na obróbki z blachy powlekanej, naprawa boków tarasu, wykonanie posadzki tarasu z gres gat I mrozoodporny. Pomalowanie balustrady - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 2. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ. b. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym /na załączonym druku - Zał. nr 1 do SIWZ/. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Zał. nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Zał. nr 3 do SIWZ; 4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wyciąg z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu Sądowego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda: 8. wykaz wykonanych robót budowlanych (sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączenia 1 dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malkiniagorna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku socjalnego wraz z dobudową ganków oraz zmianą sposobu użytkowania części gospodarczej na lokale mieszkalne socjalne przy ul. Bohaterów Getta
Dodano: 2016-07-12 - KPEC/ZP/2/2016 Modernizacja sieci ciepłowniczej
Dodano: 2016-07-04 - Termomodernizacja budynku remizy OSP w Tymienicy
Dodano: 2016-06-23 - Termomodernizacja budynku remizy OSP w Chotczy
Dodano: 2016-06-23 - Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu przy ul. Kolejowej 78
Dodano: 2016-06-20 - Termomodernizacja budynku PG nr 22 przy ul. Rapackiego- docieplenie części ścian budynku od strony północnej i wschodniej
Dodano: 2016-06-17 - Termomodernizacja budynku socjalnego wraz z dobudową ganków oraz zmianą sposobu użytkowania części gospodarczej na lokale mieszkalne przy ul. Bohaterów Getta
Dodano: 2016-06-13 - Termomodernizacja Zespołu Szkół w Jaworze Soleckim
Dodano: 2016-06-08 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 przy ul. Zientarskiego 3
Dodano: 2016-05-31 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Pułtuskiej 68 A w Serocku
Dodano: 2016-05-19