Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 13
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
REGON: 00052385000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
termomodernizacja Przedszkola nr 7 w Kołobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji Przedszkola nr 7 w Kołobrzegu znajdującego się przy ul. Bogusława X 17. W ramach robót budowlanych należy wykonać min.: -docieplenie ścian zewnętrznych, zewnętrznych fundamentowych, przestrzeni stropodachu; - wymianę stolarki drzwiowej i okiennej wraz z kratami okiennymi i uszkodzonymi szybami; - wymianę pokrycia dachu z papy; - niezbędne roboty rozbiórkowe; - murowanie, tynkowanie i malowanie ścian; - schody terenowe i zadaszenie nad wejściem głównym; - wymianę instalacji odgromowej i włazu dachowego. Ponadto w ramach zadania inwestycyjnego przewidziana jest przebudowa instalacji C.O. i instalacji sanitarnej wewnętrznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawycy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potecjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Dowód wniesienia wadium. 4)Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7)Formularz cenowy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 8)Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9)Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie ograniczonym, wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC - zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /art.6.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. Dz. U. nr 5 z 2001 r. poz. 42 z póź. zm/- załącznik nr 4 do SIWZ. 10)Dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu docieplenia i remontu budynku o powierzchni docieplenia minimum 400 m? oraz przebudowie c.o. i instalacji sanitarnych wewnętrznych o wartości minimum 250.000 zł. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami - zgodnie z § 1 ust 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie Żłobka Samorządowego poprzez rozbudowę budynku Przedszkola Samorządowego w miejscowości Mścice.
Dodano: 2016-07-14 - Dostosowanie Budynku Przedszkola Miejskiego w Resku do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-03-21 - Dostosowanie Budynku Przedszkola Miejskiego w Resku do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-03-03 - Termomodernizacja budynku biblioteczno-oświatowego w Karsku, gm. Przelewice
Dodano: 2015-07-23 - Termomodernizacja budynku żłobka miejskiego Jacek i Agatka przy ul. Konstytucji 3-go Maja 29 w Koszalinie
Dodano: 2015-05-28 - Remont, przebudowa oraz rozbudowa Przedszkola nr 2 na potrzebę utworzenia dwóch oddziałów żłobkowych
Dodano: 2015-04-22 - Przebudowę części budynku Przedszkola w Polanowie przy ul. Dworcowej 12 w części dotyczącej adaptacji części piwnic i parteru na pomieszczenia kuchenne, zaplecze ze stołówką dla przedszkolaków.
Dodano: 2015-03-04 - Remont obiektu Przedszkola Miejskiego w Reczu polegający na wymianie okładzin sufitowych na płyty gipsowo - kartonowe ogniochronne wraz z wymianą urządzeń wentylacji grawitacyjnej
Dodano: 2014-06-03 - Roboty budowlane związane z przebudową Przedszkola przy ul. Dworcowej 12 w Polanowie w części dotyczącej piwnicy i parteru dla potrzeb utworzenia zaplecza i kuchni przedszkolnej
Dodano: 2013-04-25 - Dokończenie rozbudowy Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Łobzie przy ul. Mickiewicza 11 wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną
Dodano: 2013-03-12