Przetargi.pl
Termomodernizacja placówek oświatowych – etap III w ramach zadań: „Termomodernizacja budynku SP nr 9 im. Mikołaja Kopernika przy ul. Korczaka 2 w Tarnowskich Górach” i „Termomodernizacja budynku SP nr 10 przy ul. Kochanowskiego 15 w Tarnowskich Górach”

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja placówek oświatowych – etap III w ramach zadań: „Termomodernizacja budynku SP nr 9 im. Mikołaja Kopernika przy ul. Korczaka 2 w Tarnowskich Górach” i „Termomodernizacja budynku SP nr 10 przy ul. Kochanowskiego 15 w Tarnowskich Górach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca termomodernizację placówek oświatowych w Tarnowskich Górach. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część nr 1 – Termomodernizacja budynku SP nr 9 im. Mikołaja Kopernika przy ul. Korczaka 2 w Tarnowskich Górach. Zakres robót obejmuje: a) docieplenie stropu nad wejściem do budynku, b) docieplenie stropodachu, c) docieplenie zadaszeń wejść, d) docieplenie ścian budynku powyżej cokołu, e) docieplenie ścian cokołu, f) modernizację instalacji c.o., g) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, h) naprawa elementów żelbetowych, i) remont zsypu węgla na elewacji, j) remont uszkodzonego tynku na sali gimnastycznej, k) remont schodów zewnętrznych, l) remont elementów stalowych, m) remont i docieplenie kominów, n) odtworzenie elementów zdemontowanych/uszkodzonych w wyniku prac termomodernizacyjnych (instalacja odgromowa), o) montaż energooszczędnego oświetlenia LED. Część nr 2 – Termomodernizacja budynku SP nr 10 przy ul. Kochanowskiego 15 w Tarnowskich Górach. Zakres robót obejmuje: a) ocieplenie ścian zewnętrznych, b) ocieplenie stropodachów, c) remont i ocieplenie kominów, d) wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, e) remont i ocieplenie zadaszeń wejść, f) remont schodów zewnętrznych, g) naprawa elementów żelbetowych, h) naprawa i wzmocnienie mocowania osłonowych płyt falistych, i) naprawa uszkodzeń ścian, j) likwidacja podziemnych składów opału, k) remont elementów metalowych, l) remont drabiny stalowej, m) wymiana instalacji odgromowej, n) wykonanie otworu technologicznego w ścianie zewnętrznej, o) przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., p) przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1: 75.000,00 zł; Część nr 2: 70.000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – Santander Bank Polska S.A.: 37 1090 1825 0000 0001 4381 6475 z dopiskiem „Wadium– Termomodernizacja-SP-Część nr ……”. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdz. XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); 2) Formularz oferty, zgodnie Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3) Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej; 4) Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT) – oddzielne dla każdej części; 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z treścią na Załączniku nr 1 do SIWZ; 6) Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (np. pisemne zobowiązanie innego podmiotu); 7) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 8) Dowód wniesienia wadium; 9) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach