Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
- Data zamieszczenia: 2018-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58
58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
REGON: 23082152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja oraz rewitalizacja budynku Ratusza Miejskiego zlokalizowanego w Jeleniej Górze na Pl. Ratuszowym nr 58” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których przedmiotem jest termomodernizacja oraz rewitalizacja budynku Ratusza Miejskiego zlokalizowanego w Jeleniej Górze na Pl. Ratuszowym nr 58. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dwa zadania: A. Termomodernizacja budynku Ratusza Zadanie realizowane w ramach projektu nr RPDS.03.03.03-02-0021/16 realizowanego w ramach RPO-WD 2014-2020 pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Miasta Jelenia Góra.” Priorytet 3. „Gospodarka niskoemisyjna”; Działanie 3.3. „Efektywność energetyczna budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” B. Rewitalizacja budynku Ratusza Zadanie planowane do dofinansowania w ramach projektu nr RPDS.06.03.03-02-0015/17 realizowanego w ramach RPO-WD 2014-2020 pn.: „Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Jeleniej Góry.” Priorytet 6. „Infrastruktura spójności społecznej”; Działanie 6.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów” 4.2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: Dla zadania A: Termomodernizacja budynku Ratusza a) osuszenie murów w części pomieszczeń przyziemia; b) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją (podłoga nieogrzewanego strychu i strop nad salami ostatniej kondygnacji) matami z wełny mineralnej o grubości 18 cm; c) wymianę i renowację stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej); d) wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami. Dla zadania B: Rewitalizacja budynku Ratusza a) instalację elektryczną (wymiana istniejącej instalacji elektrycznej, oświetleniowej oraz gniazd wtykowych, wymiany tablic rozdzielczych, instalacji oświetlania awaryjnego i ewakuacyjnego na drogach komunikacyjnych, instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru (SAP)); b) instalację przeciwpożarową; c) instalację systemu zapobiegającego zadymianiu; d) instalację wodno-kanalizacyjną (wymiana istniejącej sieci wodno-kanalizacyjnej oraz sieci hydrantowej); e) remont stropu w sali konferencyjnej; f) roboty budowlane związane z przywróceniem dawnego wystroju pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie zł: trzydzieści tysięcy 00/100), wg zasad określonych w pkt 11 Tomu I SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt I, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ, złożone przez te podmioty. 3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. II. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6. ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od Wykonawcy. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2. Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz.229 z późn.zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Tomu I SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej u podnóża Dzikowca
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa drogi dojazdowej w Zakładzie Karnym w Strzelinie
Dodano: 2024-06-24 - Remont drogi wojewódzkiej bez numeru – dawna DW 374 w m. Jawor na odcinku od ul. Żwirowej do ul. Wrocławskiej w km. 1+283 – 2+058 oraz wylotów skrzyżowania z drogą powiatową nr 2836D w Zębowicach.
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: „Budowa hali tenisowej o konstrukcji łukowej w Centrum Treningowym Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu”
Dodano: 2024-06-21 - Budowa energooszczędnego przedszkola z oddziałem żłobkowym wraz z zagospodarowaniem terenu – ETAP II
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja części dachów budynku Szkoły Podstawowej im. Jerzego Badury w Międzyborzu
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja filii budynku Domu Pomocy Społecznej „Magnolia” w Głogowie – Dom Pomocy Społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie przy ul. Norwida 3,
Dodano: 2024-06-20 - Budowa skateparku w miejscowości Dziadowa Kłoda
Dodano: 2024-06-20 - Budowa kotłowni gazowej wraz z przebudową pomieszczeń kuchni i jadalni w budynku szkoły podstawowej w Miłkowie
Dodano: 2024-06-20