Przetargi.pl
„Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią” obejmująca dwie części: 1. „Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią - budynek szkoły 2. „Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią budynek sali gimnastycznej i zaplecza wraz z biblioteką”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią” obejmująca dwie części: 1. „Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią - budynek szkoły 2. „Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią budynek sali gimnastycznej i zaplecza wraz z biblioteką”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac w budynkach dydaktycznych oraz w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 2 obejmuje: 1) wykonanie termomodernizacji budynku dydaktycznego. Szczegółowy zakres określający przedmiot zamówienia opisany jest w projekcie ogólnobudowlanym ocieplenia, projekcie instalacji centralnego ogrzewania oraz przedmiarach opracowanych na podstawie powyższych projektów. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty ogólnobudowlane (ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu w oparciu o styropian modyfikowany z izolacją folią kubełkową, ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych budynku dydaktycznego płytami warstwowymi w oparciu o piankę PIR, docieplenie poddaszy wełną mineralną, wymianę parapetów wewnętrznych, wymianę części stolarki okiennej, wykonanie opasek wokół budynku i odtworzenie powierzchni utwardzonych terenu); roboty instalacyjne sanitarne (wymianę systemu ogrzewania, rur oraz grzejników). Zabudowa objęta pracami termomodernizacyjnymi: Budynek dydaktyczny z elewacją z cegły czerwonej. Podstawowe dane liczbowe: pow. użytkowa 2.194,0 m2; kubatura 11.460,0 m3; wysokość budynku (od gruntu do kalenicy) 21,65 m. I. Część ogólnobudowlana: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu, wykonane w oparciu o styropian modyfikowany, zabezpieczony od zewnątrz folią kubełkową z tworzywa sztucznego. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych ponad terenem w części cokołu i fosy, wykonane zostanie w oparciu o styropian modyfikowany oraz odpowiednio profilowany z wykończeniem płytkami ceramicznymi. 3. Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz, wykonane w oparciu o płyty warstwowe, z rdzeniem z pianki PIR i wykończeniem z płyty G-K oraz membraną hydroizolacyjną. 4. Docieplenie stropodachów, wykonane płytami z wełny mineralnej układanej na foli PCV. 5. Wymiana drewnianej stolarki okiennej na nową - energooszczędną. Okna na profilach z PCV i zestawem szyb wielokomorowym. Współczynnik przenikania ciepła dla okien nie większy niż U = 0,9 W/m2K. W ramach zadania będą wykonane prace towarzyszące (wymiana części parapetów wewnętrznych, rozbiórka i odbudowa elementów fosy, rozbiórka i odtworzenie utwardzeń oraz wykonanie opaski przy budynku, wewnętrzne prace malarskie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych na ścianach piwnic od zewnątrz). II. Prace instalacyjne c.o. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną na wymianę instalacji centralnego ogrzewania. Instalacja centralnego ogrzewania z rur ze stali ocynkowanej oraz dodatkowo zabezpieczona pasywacyjną warstwą chromu. Instalacja wykonana będzie w systemie zaciskanym. Montaż oparty jest na technice „Press”, czyli zaprasowywaniu na rurze złączek. Grzejniki boczno zasilane, płytowo - konwektorowe z zaworami termostatycznymi. 2) wykonanie termomodernizacji budynku sali gimnastycznej. Szczegółowy zakres określający przedmiot zamówienia opisany jest w projekcie ogólnobudowlanym ocieplenia, projekcie instalacji centralnego ogrzewania oraz przedmiarach opracowanych na podstawie powyższych projektów. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty ogólnobudowlane (ocieplenie ścian zewnętrznych zaplecza sali gimnastycznej oraz biblioteki od zewnątrz w oparciu o system BSO - ETICS na bazie styropianu, ocieplenie stropodachów styropapą, ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych sali gimnastycznej płytami warstwowymi w oparciu o piankę PIR, docieplenie poddasza sali gimnastycznej wełną mineralną, wymianę części rynien i rur spustowych, wymianę obróbek blacharskich oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymianę części stolarki okiennej, wykonanie opasek przy budynku i odtworzenie powierzchni utwardzonych terenu); roboty instalacyjne sanitarne (wymianę systemu ogrzewania, rur oraz grzejników). Zabudowa objęta pracami termomodernizacyjnymi: • Budynku sali gimnastycznej z elewacją z czerwonej cegły - ocieplanie od wewnątrz. Podstawowe dane liczbowe: pow. użytkowa 236,9 m2; kubatura 2.510,0 m3; wysokość budynku do kalenicy (średnia) 12.0 m. • Budynku zaplecza sali gimnastycznej z elewacją z tynku zatartego na gładko - ocieplanie od zewnątrz (ściana na granicy ocieplona od wewnątrz). Podstawowe dane liczbowe: pow. użytkowa 450,56 m2; kubatura 1.850,0m3; wysokość budynku 5,37 m. I. Część ogólnobudowlana: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu, wykonane w oparciu o styropian modyfikowany, zabezpieczony od zewnątrz folią kubełkową z tworzywa sztucznego. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych ponad terenem od zewnątrz, wykonane zostanie w technologii bezspoinowego systemu ocieplenia BSO - ETICS na bazie styropianu. 3. Docieplenie ścian zewnętrznych ponad terenem w części cokołu, fosy i elementów dekoracyjnych elewacji, wykonane zostanie w oparciu o styropian modyfikowany oraz odpowiednio profilowany z wykończeniem płytkami ceramicznymi. 4. Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz na sali gimnastycznej, wykonane w oparciu o płyty warstwowe, z rdzeniem z pianki PIR i wykończeniem z płyty G-K oraz membraną hydroizolacyjną. 5. Docieplenie stropodachów niewentylowanych, wykonane z warstwy styropapy na bazie styropianu dwustronnie foliowanego. 6. Docieplenie stropodachu sali gimnastycznej wykonane płytami z wełny mineralnej układanej na foli PCV. 7. Wymiana drewnianej stolarki okiennej na nową - energooszczędną. Okna na profilach z PCV i zestawem szyb wielokomorowym. Współczynnik przenikania ciepła dla okien nie większy niż U = 0,9 W/m2K. W ramach zadania będą wykonane prace towarzyszące (tj. montaż rusztowań, wymiana części rynien i rur spustowych, wymiana części parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, rozbiórka i odtworzenie schodów zewnętrznych, rozbiórka i odbudowa elementów fosy, rozbiórka i odtworzenie utwardzeń oraz wykonanie opaski przy budynku, wewnętrzne prace malarskie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych na ścianach poniżej poziomu gruntu od zewnątrz, wymiana części instalacji odgromowej). Z uwagi na dowolność przyjęcia systemu rusztowań, koszty związane z jego montażem, demontażem oraz eksploatacją należy uwzględnić przy określeniu współczynnika kosztów ogólnych. II. Prace instalacyjne c.o. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną na wymianę instalacji centralnego ogrzewania. Instalacja centralnego ogrzewania z rur ze stali ocynkowanej oraz dodatkowo zabezpieczona pasywacyjną warstwą chromu. Instalacja wykonana będzie w systemie zaciskanym. Montaż oparty jest na technice „Press”, czyli zaprasowywaniu na rurze złączek. Grzejniki boczno zasilane, płytowo - konwektorowe z zaworami termostatycznymi. Załączniki do przedmiotu zamówienia: - projekt budowlany - projekty wykonawcze, - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - formularze kosztorysów ofertowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 20 000,00 złotych, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią” obejmująca dwie części: 1. „Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią - budynek szkoły 2. „Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią budynek sali gimnastycznej i zaplecza wraz z biblioteką” 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach