Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
- Data zamieszczenia: 2014-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
REGON: 67089737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektu budowlanego KP w Płocku przy ul. Armii Krajowej 62 - nr sprawy 43/14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja obiektu budowlanego KP w Płocku przy ul. Armii Krajowej 62 Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Roboty w zakresie burzenia CPV 45111100-9 Roboty murarskie CPV 45262500-6 Kładzenie rynien CPV 45261320-3 Izolacja cieplna CPV 45321000-3 Instalowanie drzwi aluminiowych CPV 45421125-6 Roboty malarskie CPV 45442100-8 Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację obiektu budowlanego KP w Płocku przy ul. Armii Krajowej 62. Zamówienie obejmuje wykonanie robót określonych w przedmiarze oraz STWiOR polegających na: Wykonanie robót rozbiórkowych krat zewnętrznych, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, skucie płytek klinkierowych z elewacji. Wykonaniu nowego podestu oraz schodów z granitu promieniowanego. Wykonanie remontu podjazdu dla niepełnosprawnych. Wykonaniu termomodernizacji obiektu polegającej na dociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu. Demontażu kojców dla psów oraz zamurowaniu otworów. Wykonaniu kompletnego monitoringu terenu zewnętrznego. Wykonaniu podgrzewania podestu oraz schodów wejściowych. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej. Wykonanie elementów związanych ze standaryzacją - logo plus napis Policja podświetlony, semafor, ławeczka, kosz na śmieci, odnowienie wraz z malowaniem strefy wejściowej, tablica informacyjna główna, logo plus napis Policja, tabliczki informacyjne przy każdych drzwiach. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu remontowanego, które potwierdzi wykonanie robót termomodernizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, które obowiązuje od 1 stycznia 2014 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, które zmienia wymagania związane z oszczędnością energii, w tym dotyczące izolacyjności cieplnej przegród budowlanych. Wykonaniu opaski wokół budynku z kostki brukowej. Montażu zdemontowanych krat. montażu nowych obróbek blacharskich rynien i rur spustowych. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, przygotowanie obiektu budowlanego i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzony spis dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe,zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych,utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP,zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty odbioru końcowego,zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów,ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac,skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego,Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto podając w tytule przelewu numer postępowania przetargowego na które Wykonawca składa ofertę. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. WARUNKI ZWROTU WADIUM: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa Oddziału Ginekologii i Położnictwa w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana parkietu i malowanie pomieszczeń w pomieszczeniach biurowych budynku Biura Rzecznika Praw Obywatelskich w Warszawie przy Al. Solidarności 77
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Biblioteki Instytutu Historycznego UW w Gmachu Pomuzealnym
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wąskiej w Tłuszczu - ETAP II
Dodano: 2016-07-21 - Adaptacja na cele edukacyjne mieszkania służbowego w przedszkolu nr 178 ul. Londyńska 10 w Warszawie.
Dodano: 2016-07-12 - Remont budynku parkingu P+R Metro Wilanowska (Część A zamówienia) oraz remont budynku parkingu P+R Metro Marymont (Część B zamówienia)
Dodano: 2016-06-22 - Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 85 i 63 w Warszawie przy ul. Elektoralnej 12/14 do wymogów ochrony p. poż.
Dodano: 2016-06-17 - Budowę odcinków sieci wodociągowej w m. Miąse
Dodano: 2016-06-17 - Budowa sieci wodociągowej w m. Jasienica - os. Górki
Dodano: 2016-06-17 - Remont klatek schodowych w Gimnazjum nr 18, ul. Angorska 2
Dodano: 2016-06-13