Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 85 i 63 w Warszawie przy ul. Elektoralnej 12/14 do wymogów ochrony p. poż.

Zespół Szkół Specjalnych Nr 85 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12/14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6205772 i 6206535 , fax. 022 6205772
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych Nr 85
    Elektoralna 12/14 12/14
    00-139 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6205772 i 6206535, fax. 022 6205772
    REGON: 01743648300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 85 i 63 w Warszawie przy ul. Elektoralnej 12/14 do wymogów ochrony p. poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 85 i 63 w Warszawie przy ul. Elektoralnej 12/14 do wymogów ochrony p. poż. Zakres robót obejmuje m. in.: - wydzielenie pożarowe klatek schodowych; - wykonanie systemu oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych; - rozbudowa istniejącej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej wewnętrznej; - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego; - wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru; - wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SIWZ), projektami budowlanymi (załącznik nr 12 do SIWZ) w zakresie wskazanym w przedmiarach robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45000000-7 Roboty budowlane 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45421131-1 Instalowanie drzwi 45421132-8 Instalowanie okien 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 3.Każda z wykonywanych robót remontowo-budowlanych musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 10,11 i 12 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza stosowanie i używanie przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia materiałów równoważnych; przez materiały równoważne rozumie się materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii. Zastosowane materiały i urządzenia techniczne zamienne powinny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane parametry techniczne w projekcie, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. 5.Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881 z późn. zm). 6.Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1232 ze zm.), b) ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 ze zm.). 7.Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r. 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 10.Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp. 11.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcy gwarancji. 12. Wykonawca zobowiązany jest do: a. Przedstawienia harmonogramu rzeczowo - terminowy i uzgodnienia go z Zamawiającym. b. Zorganizowania zaplecza socjalno - bytowego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie wskazanym przez Zamawiającego. c. Zapewnienia bezpieczeństwa p. poż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. d. Prowadzenia robót zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i p. poż. e. Ustawienia tablicy informacyjnej budowy zgodnej z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 26.06.2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2002r., Nr 108, poz. 953 z późn. zm.). f. Należytego zabezpieczenia remontowanego obiektu przed zniszczeniem i uszkodzeniem, a także przed niekontrolowanym wpływem czynników atmosferycznych takich jak: silny wiatr, nieodpowiednia temperatura i obfite opady. g. Utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji tj. po zakończeniu robót w danym dniu gruntowne sprzątanie terenu budowy. h. Zgłoszenia inspektorowi nadzoru danej branży robót ulegających zakryciu lub robót zanikających. i. Uzyskania zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem - udzielonego przez inspektora nadzoru danej branży, oraz przekazywanie na bieżąco: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności wyrobów z polską lub europejska normą, aprobat technicznych - dla tych materiałów, przeprowadzenie prób, pomiarów i sprawdzeń. j. Przygotowania prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, na własny koszt. Wykonawca obowiązany jest do wykonywania i ponoszenia kosztów badań, prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, a dotyczących wykonywanych robót budowlanych celem potwierdzenia prawidłowości wykonania, osiągnięcia zakładanych parametrów, czy też oceny bezpieczeństwa eksploatacji i użytkowania. k. Przekazania Zamawiającemu gwarancji producentów na zamontowane urządzenia i sprzęt; l. Przedłożenia Zamawiającemu po zakończeniu robót, a przed odbiorem końcowym następujących dokumentów: -dziennika budowy; -protokołów badań i sprawdzeń - oryginały; -protokołów odbiorów technicznych (oryginał); -atestów, deklaracji zgodności z obowiązującą normą - dla materiałów wbudowanych, zatwierdzonych przez osobę upoważnioną; -dokumentację powykonawczą w wersji papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie DVD w formacie PDF - 2 egz. 13. Zamawiający może wyrazić w formie aneksu zgodę na przedłużenie terminu realizacji zamówienia ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć, w tym ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, wpływające na opóźnienie robót budowlanych, przy czym zaznacza się, że Zamawiający, chcąc przedłużyć termin wykonania Przedmiotu Umowy na okres przekraczający 30 grudnia 2016 r., musi uzyskać na to zgodę odpowiednich organów m.st. Warszawy. Zamawiający w żaden sposób nie gwarantuje uzyskania zgody odpowiednich organów m.st. Warszawy na przedłużenie terminu na okres przekraczający 30 grudnia 2016 r. 14. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z załączoną do SIWZ dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót, dokonać wizji terenu robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje niezbędne do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 15. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 23 czerwca 2016 r. o godz. 11.00 zbiórka zainteresowanych wykonawców przed budynkiem Szkoły przy ul. Elektoralnej 12/14 w Warszawie. Osoba do kontaktu p. Sławomir Lachowski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert. 3. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 32 918,50 zł. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancji bankowej, d. gwarancji ubezpieczeniowej, e. poręczeniu udzielanym przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 97 10301508 0000000 550094 053 Bank Handlowy w Warszawie S.A. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach i na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach