Przetargi.pl
„Termomodernizacja obiektów: Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 3 oraz Gimnazjum Nr 3 w Nakle nad Notecią”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja obiektów: Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 3 oraz Gimnazjum Nr 3 w Nakle nad Notecią”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac w budynkach dydaktycznych oraz w sali gimnastycznej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 oraz Gimnazjum nr 3 obejmuje: 1) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych, stropodachów wentylowanych, 2) wymianę drewnianej stolarki okiennej na PCV, częściową wymianę stolarki drzwiowej na aluminiową, 3) wymianę grzejników wraz z zamontowaniem nowych osłon na grzejniki, modernizację instalacji c.w.u. i c.o. oraz budowę instalacji kotłowni gazowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie nowej kolorystyki elewacji budynków, wymianę części rynien i rur spustowych, a także wykonanie opasek wokół budynku i odtworzenie powierzchni utwardzonych terenu. Podstawowe informacje o budynkach oświatowych: Obiekty mają złożoną bryłę. Szkoła podstawowa wraz z przedszkolem składa się z dwóch skrzydeł o wymiarach: długość - 28,85 m, szerokość - 11,40 m oraz z części frontowej o długości - 62,00 m, szerokości 11,30 m, połączonej z salą gimnastyczną wraz zapleczem o wymiarach: długość - 25,90 m, szerokość - 17,90 m. Budynek szkoły podstawowej graniczy z budynkiem gimnazjum o wymiarach: długość 33,90 m, szerokość 42,59 m. W budynku gimnazjum znajduje się wewnętrzny dziedziniec o wymiarach długość - 14,48 m szerokość - 23,33 m. Szkoła podstawowa wraz z przedszkolem jest obiektem dwukondygnacyjnym w części podpiwniczonej o kubaturze 15.940,0 m3, natomiast gimnazjum jest dwukondygnacyjne, podpiwniczone, o kubaturze – 10.835 m3. Roboty ogólnobudowlane: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia za pomocą metody lekkiej-mokrej (BSO – ETICS) w systemie firmowym. Materiał izolujący, styropian zabezpieczony cienkowarstwowym tynkiem silikonowym. W części cokołowej wykończenie płytką klinkierową, 2) wymiana stolarki okiennej (okna o współczynniku przenikania ciepła Umax = 0,9 W/m2K) i drzwiowej (drzwi o współczynniku przenikania ciepła Umax = 1,3 W/m2K), 3) wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej, 4) wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej, 5) pełen zakres robót budowlanych związanych z wykonawstwem naprawy dachu, 6) wykonanie nowych daszków z poliwęglanu nad wejściami do budynków, 7) prace pomocnicze i uzupełniające (tj. demontaż oraz montaż krat w oknach piwnicznych, demontaż barierek stalowych i montaż nowych, drobne naprawy tynków, postawienie i rozbiórka rusztowań, roboty ziemne przy odsłanianiu ścian piwnic, roboty dekarskie oraz blacharskie, wymiana instalacji odgromowej, wykonanie naprawy pokrycia dachowego z papy), 8) adaptacja pomieszczenia na parterze na kotłownię. Z uwagi na dowolność przyjęcia systemu rusztowań, koszty związane z jego montażem, demontażem oraz eksploatacją należy uwzględnić w kosztach ogólnych. Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany ująć w kosztach ogólnych koszt utylizacji wytworzonych odpadów. Prace instalacyjne (instalacja c.o.): Instalacja w czterech obiegach: szkoła podstawowa wraz z przedszkolem, gimnazjum, sala gimnastyczna, sala sportowa. Instalacja wodna niskoparametrowa w układzie zamkniętym, pompowym. Rozprowadzenie instalacji do rozdzielacza w pomieszczeniu kotłowni projektuje się z rur stalowych czarnych, łączonych za pomocą spawania gazowego i połączeń kołnierzowych lub gwintowanych. Instalacje rozprowadzającą od rozdzielacza do grzejników wykonać z rur stalowych o połączeniach zaciskowych. Grzejniki płytowe stalowe standard z podłączeniem bocznym. Regulacja pojedynczych grzejników poprzez zawory termostatyczne z nastawą wstępną. Regulacja temperatury pomieszczeń za pomocą zaworów termostatycznych z zabezpieczeniem przed demontażem oraz zmianą nastawy montowanych na grzejnikach. Prace instalacyjne elektryczne: Zakres robót obejmuje odtworzenie instalacji odgromowej na obiektach szkoły podstawowej wraz z przedszkolem, gimnazjum oraz sali gimnastycznej. Prace instalacyjne - kotłownia gazowa: Jako jednostkę grzewczą przyjęto kaskadę trzech kotłów gazowych kondensacyjnych, o mocy 150kW każdy. Kotłownia znajduje się w adaptowanym pomieszczeniu na parterze budynku. Przyjęto 4 obiegi grzewcze oraz obieg dla podgrzewania c.w.u. Zaprojektowano układy regulacyjne z zastosowaniem zaworów trójdrogowych. Pracą kotłowni będą sterowały systemowe regulatory pogodowe. Temperatura zasilania z kotłowni oraz każdego z obiegów grzewczych c.o. będzie sterowana pogodowo, dlatego układ sterowania należy wyposażyć dodatkowo w systemowe czujnik temperatury zasilania oraz czujnik temperatury zewnętrznej. Do realizacji podgrzewu ciepłej wody użytkowej należy zabudować w podgrzewaczu pojemnościowym czujnik temperatury c.w.u. Oprócz sterowania temperaturą zasilania obiegu grzewczego i podgrzewem ciepłej wody użytkowej regulator steruje pracą palników, pomp obiegowych, a także poprzez czujniki bezpieczeństwa nadzoruje parametry pracy kotłowni. Załączniki do przedmiotu zamówienia: - projekt budowlany - projekty wykonawcze, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 70.000,00 złotych, ( słownie : siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Termomodernizacja obiektów: Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 3 oraz Gimnazjum Nr 3 w Nakle nad Notecią”. 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach