Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Parchaniu

Gmina Dąbrowa Biskupia ogłasza przetarg

  • Adres: 88-133 Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3512170 , fax. 52 5065420
  • Data zamieszczenia: 2018-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Biskupia
    Ul. Topolowa 2
    88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3512170, fax. 52 5065420
    REGON: 9235073100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Parchaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) roboty remontowe istniejącego obiektu : - wymianę instalacji centralnego ogrzewania, - wymianę pojedynczych elementów instalacji WOD – KAN, - docieplenie ścian wewnętrznych styropianem gr. 15 cm, - wymiana pokrycia dachowego w uszkodzonych miejscach, - przemurowanie kominów, instalacja nasad wentylacyjnych, - wymiana obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych, - częściowa wymiana zawilgoconych sufitów podwieszanych, - dopieplenie sufitów podwieszanych wełną mineralną, - przebudowa dachu części wschodniej, - wymiana posadzek w dwóch pomieszczeniach, - przebudowa ścian działowych na parterze , wyburzenia i zamurowania w obrębie 3 pomieszczeń . - montaż drzwi przeciwpożarowych EI 30 w piwnicy nieużytkowej. 2) rozbudowę obiektu szkoły : w ramach rozbudowy zaprojektowano budynek parterowy, niepodpiwniczony, dobudowany do istniejącego budynku szkoły. Powierzchnia rozbudowy obiektu 39050 m² , w tym powierzchnia użytkowa rozbudowy 327,61 m², wysokość rozbudowy 4,5 m, kubatura 1785 m³. Rozbudowa będzie obejmowała cztery sale lekcyjne, pokój dyrektora i pokój nauczycielski, korytarz, toalety, kotłownię, pomieszczenie porządkowe i korytarz. Dobudowana część szkoły zostanie wyposażona w instalacje wodno –kanalizacyjną , gazowego centralnego ogrzewania i elektryczną. Przewiduje się połączenie obu budynków poprzez przebudowę istniejącego obiektu i wygospodarowanie łącznika oraz przykrycie wschodniej części budynku oraz rozbudowy wspólnym dachem. Obiekt zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Istniejący obiekt ma powierzchnię 421 m² , w tym powierzchnia użytkowa 332,08 m², wysokość 4,5 – 5,5 m, kubatura 2322 m³. 3. Roboty budowlane należy wykonać według obowiązujących norm i przepisów a zwłaszcza zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 2004r. Prawo budowlane (Dz.U. 2017r., poz. 1332 z późn. zm.) . 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR ) oraz przedmiar robót. Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe. Termin płatności faktury 30 dni od daty wystawienia. Warunki gwarancji i rękojmi . Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi; Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na okres 60 m-cy i gwarancji jakości na okres określony w ofercie Wykonawcy ( na co najmniej 36 miesięcy ) , licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót.szczegółowe zasady wykonywania warunków gwarancji i rękojmi zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 8000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dla wadium wniesionego w pieniądzu decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2014rr., poz. 1804 oraz 2015r poz. 978 i 1240) . 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 73 9551 0002 0200 0101 2000 0005 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim, Oddział w Dąbrowie Biskupiej z dopiskiem : Wadium na przetarg – Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Parchaniu. 5. W zależności od wybranej formy, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez załączenie do oferty: 1) dowodu dokonania przelewu - w przypadku wadium wnoszonego w formie pieniądza 2) oryginału dokumentu w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia . 6. W przypadku składania oferty wspólnie przez kilku wykonawców (konsorcjum), w treści gwarancji musi być zawarty pełny skład wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wniesienie wadium w takim przypadku tylko przez jednego z wykonawców będzie podstawą do wykluczenia wykonawców z postępowania. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach