Przetargi.pl
„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Janowiec Wielkopolski”

Gmina Janowiec Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-430 Janowiec Wielkopolski, Gnieźnieńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 023 034, , fax. 523 023 020
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec Wielkopolski
    Gnieźnieńska 3
    88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 023 034, , fax. 523 023 020
    REGON: 092351191
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Janowiec Wielkopolski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Janowiec Wielkopolski w tym: budynek Szkoły Podstawowej w Świątkowie i budynek Stacji Uzdatniania Wody w Janowcu Wielkopolskim obejmującą zakres prac: 1) Budynek Szkoły Podstawowej w Świątkowie: - ocieplenie ścian zewnętrznych; - ocieplenie poddasza ; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - remont schodów zewnętrznych i zadaszenia; - wymiana lamp oświetleniowych na lampy LED; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania ( wymiana kotła CO, rur i grzejników); 2) Budynek Stacji Uzdatniania Wody w Janowcu Wielkopolskim: - ocieplenie ścian budynku; - ocieplenie dachu; - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej; - okładzina schodów zewnętrznych i chodnik; - wymiana lamp oświetleniowych na lampy LED; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania ( wymiana kotła CO, rur i grzejników,); II. Zamówienie w zakresie wykonania termomodernizacji obiektów budynków użyteczności publicznej podzielone jest na dwie części, w tym: 1. Część 1 - Roboty budowlane i elektryczne Zakres 1 - Budynek Szkoły Podstawowej w Świątkowie: Zakres robót obejmuje: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu grafitowego gr. 15 cm z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego, dwukrotnie malowaną, wymiana parapetów z blachy powlekanej, chodnik z kostki brukowej, 2) ocieplenie poddasza warstwą wełny mineralnej gr. 20 cm, podłoga z płyty OSB gr. 22 mm 3) demontaż rur spustowych z ponownym ich montażem , 4) wymiana okien i drzwi zewnętrznych, 5) remont schodów zewnętrznych i zadaszenia : wymiana pokrycia dachu nad wejściem głównym z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę, wymiana pokrycia dachu nad wejściem do piwnicy wraz z montażem obróbek blacharskich, okładzina schodów i spoczników z płyt granitowych; 6) - Wymiana lamp oświetleniowych: a) demontaż opraw i montaż opraw świetlówkowych i żarówkowych LED; b) roboty wykończeniowe; Zakres 2: Budynek Stacji Uzdatniania Wody w Janowcu Wielkopolskim: Zakres robót obejmuje: 1) ocieplenie ścian budynku warstwą styropianu grafitowego gr. 15cm z wykonaniem elewacji tynku cienkowarstwowego mineralnego z malowaniem farbami silikonowymi; wykonanie chodnika z kostki brukowej; 2) ocieplenie stropodachu warstwą styropianu gr. 20 cm, pokrycie papą termozgrzewalną; 3) przemurowanie kominów; 4) obróbki blacharskie, demontaż i montaż rynien i rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej; 5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 6) okładzina schodów zewnętrznych i chodnik z kostki brukowej; 7) - Wymiana lamp oświetleniowych: a) demontaż opraw i montaż opraw świetlówkowych i żarówkowych LED; b) roboty wykończeniowe; 2. Część 2 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania Zakres 1: Budynek Szkoły Podstawowej w Świątkowie: Zakres robót obejmuje: 1) wymiana rur centralnego ogrzewania na miedziane, 2) wymiana grzejników żeliwnych na stalowe dwupłytowe z zaworami termostatycznymi, 3) montaż zaworów termostatycznych, odpowietrzników automatycznych i zaworów kulowych przelotowych, 4) wymiana kotła stalowego na kocioł z automatycznym podajnikiem na ekogroszek o mocy 70KW wraz z instalacją AKPiA zgodny z wymaganiami normy PN EN 303-5:2012, 5) montaż naczynia wzbiorczego o pojemności całkowitej 500 dm3, 6) montaż bojlera o poj. 200 dm3 z grzałką elektryczną, 7) wykonanie robót remontowych kotłowni, 8) wymiana drzwi w kotłowni o odporności pożarowej EI 60. Zakres 2: Budynek Stacji Uzdatniania Wody w Janowcu Wielkopolskim: Zakres robót obejmuje: 1) wymiana rur centralnego ogrzewania na miedziane; 2) wymiana grzejników żeliwnych na stalowe dwupłytowe z zaworami termostatycznymi; 3) montaż zaworów termostatycznych i odpowietrzników; 4) wymiana kotła żeliwnego na kocioł z automatycznym podajnikiem na ekogroszek o nominalnej mocy 25 kW wraz z instalacją AKPiA zgodny z wymaganiami normy PN EN 303-5:2012; 5) montaż naczynia wzbiorczego o pojemności 100 dm3; 6) montaż bojlera elektrycznego o pojemności 100 dm3; 7) wykonanie robót remontowych kotłowni, Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Załącznik nr 1 – projekt budowlany; Zakres1 -„Termomodernizacja obiektów szkolnych w Gminie Janowiec Wielkopolski – Budynek Szkoły Podstawowej w Świątkowie Zakres 2 – „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Janowiec Wielkopolski” - Budynek Stacji Uzdatniania Wody w Janowcu Wielkopolskim Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: Zakres 1 - Termomodernizacja obiektów szkolnych w Janowcu Wielkopolskim Roboty budowlane budynku Szkoły Podstawowej w Świątkowie. ST – NR 1 – branża budowlana; ST – NR 2 – Wymiana instalacji Centralnego Ogrzewania: branża - instalacje sanitarne; ST - NR 3 –Wymiana lamp oświetleniowych; branża – instalacja elektryczna; Zakres 2 - Termomodernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Janowcu Wielkopolskim ST – NR 1 – branża budowlana; ST – NR 2 –Wymiana instalacji centralnego ogrzewania: branża - instalacje sanitarne; ST - NR 3 – Wymiana lamp oświetleniowych: branża – instalacja elektryczna; Załącznik nr 3 - przedmiar robót: Część1 – Roboty budowlane i elektryczne - zakres 1 – budynek Szkoły Podstawowej w Świątkowie - zakres 2 – budynek Stacji uzdatniania Wody w Janowcu Wielkopolskim Część 2 – Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - zakres 1 – budynek Szkoły Podstawowej w Świątkowie - zakres 2 – budynek Stacji uzdatniania Wody w Janowcu Wielkopolskim III. Informacja o wymaganiach zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności przy realizacji zamówienia: 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ww ustawy, przy realizacji robót budowlanych wskazanych w ust. 2.1 przedmiotu zamówienia w szczególności: Część 1 – Roboty budowlane i elektryczne: dla zakresu 1 i 2 a) wykonanie robót ogólnobudowlanych: ocieplenie ścian zewnętrznych; dachu budynków; ocieplenie stropu; wykonanie wyprawy elewacyjnej i malowanie ścian; ułożenie nawierzchni chodnika; b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; c) wymiana lam oświetleniowych: demontaż opraw i montaż opraw LED, roboty wykończeniowe; Część 2 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania: dla zakresu 1 i 2 a) wykonanie robót instalacji centralnego ogrzewania: b) uzupełnienie tynków i malowanie ścian; c) wymiana kotła CO wraz z instalacją AKPiA 2) Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia przystąpienia do wykonania robót budowlanych – przedłoży Zamawiającemu: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w punkcie 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1 dla danej części. Wykonawca, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w punkcie 1; b) oświadczenia osób wykonujących w/w czynności, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1 - zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może żądać poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika lub zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. IV. Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie (formularz nr 1) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 4) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych o których mowa wyżej w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu są zgodne z wymaganiami ustawy pzp i winny określać: a) Wykonawca w umowie z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcom robót budowlanych ma obowiązek określić szczegółowo zakres robót przewidzianych do wykonania, termin realizacji robót, wynagrodzenie i zasady płatności za wykonanie robót, terminy zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy zakresu zamówienia; b) umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień uzależniających uzyskanie przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę zapłaty od Wykonawcy lub Podwykonawcy od otrzymania zapłaty odpowiednio od Zamawiającego, Wykonawcy lub Podwykonawcy; c) nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy na roboty budowlane. Wyłączenie, o którym mowa nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości powyżej 50 tys. zł brutto. 7) Szczegółowe zasady i warunki zawierania umów o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciw określone są w § 6 wzoru umowy- (formularz nr 7 do SIWZ). V. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych. 2) W odniesieniu do warunków kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp - musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów tj. zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: - zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( według formularza nr 4). 4) Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia z postępowania. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania dla nich braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – dla każdego z tych podmiotów: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – według formularza nr 2; b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmiotu składa dokumenty o których mowa w ust. 6.4 pkt 2 lit. „a” SIWZ tj.: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 6) W celu oceny, dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać informacji, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7) Jeżeli zasoby innego podmiotu, na które powołuje się Wykonawca, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub wobec tych podmiotów zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w określonym przez zamawiającego terminie: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności o których mowa w pkcie 1. VI. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, o których mowa art. 23 ustawy, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, określające dokładnie zakres umocowania, należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają określone w niniejszej specyfikacji warunki udziału w postępowaniu oraz każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia . 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą w swojej treści co najmniej postanowienia: określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia, czas trwania umowy ( okres realizacji zamówienia, postanowienia dotyczące okresu gwarancji i rękojmi). 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) W formularzu oferty oraz pozostałych załącznikach jako dane Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. VII. Dokumenty lub oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp oraz wykonawców występujących wspólnie o których mowa w art. 23 ustawy pzp- składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. VIII. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. IX. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, wyłącznie gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. X. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty - sporządzonej według formularza nr 1 dołącza : a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do SIWZ; b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 22a ustawy pzp ) – dołącza do oferty zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według formularza nr 4 – jeśli dotyczy ( zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale); c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania dla nich braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – dla każdego z tych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – według formularza nr 2; d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – oświadczenie o którym mowa pod lit „a„ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia – formularz nr 2; Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; ( pełnomocnictwo, winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu: - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, - według formularza nr 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.4 pkt 2 lit. „a” SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów o których mowa w ust. 6.4 i 6.5 SIWZ potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm. ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach