Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu sepoleńskiego

Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim ogłasza przetarg

  • Adres: 89400 Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 881 300 , fax. 523 881 303
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim
    ul. Kościuszki 11
    89400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 881 300, fax. 523 881 303
    REGON: 9236152200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu sepoleńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu sępoleńskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. 1. część I – budynek Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Sępólnie Kraj. Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót stanowiących bieżącą konserwację w ramach termomodernizacji budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Sępólnie Kraj. Zakres robót obejmuje m.in.: - wymianę stolarki okiennej 22 okien PCV z obróbkami i montażem parapetów wewnętrznych PCV i zewnętrznych stalowych - izolację cieplną i akustyczną z wełny mineralnej gr. 18 cm na folii paroprzepuszczalnej ułożonej na stropie poddasza nieużytkowego 2. część II – budynek administracyjny Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku Przedmiotem postępowania jest termomodernizacja budynku administracji Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku. Zakres robót obejmuje m.in.: - docieplenie ścian - docieplenie stropu piwnicy - wymianę stolarki z montażem parapetów - instalację odgromową - izolację murów fundamentowych przed wilgocią - płukanie chemiczne instalacji co. wraz z grzejnikami 3. część III – budynek laboratorium Szpitala Powiatowego w Więcborku Przedmiotem postępowania jest termomodernizacja budynku Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Powiatowego w Więcborku. Zakres prac obejmuje m.in.: - remont dachu (wymiana dachówki, wykonanie warstwy izolacyjnej, wymiana okien połaciowych, wymiana rynien i rur spustowych, instalacja odgromowa); - wymianę stolarki - docieplenie elewacji - docieplenie stropu piwnicy - remont wiatrołapu 4. część IV – budynek anatomii patologicznej Szpitala Powiatowego w Więcborku Przedmiotem postępowania jest termomodernizacja budynku anatomii patologicznej Szpitala Powiatowego w Więcborku. Zakres robót obejmuje m.in.: - docieplenie elewacji - docieplenie dachu - prace dekarsko – blacharskie - wymianę stolarki - wykonanie opaski - remont rampy najazdowej. 3. Szczegółowy zakres robót określa: - dla części I specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i inne udostępnione dokumenty. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w ich oszacowaniu. - dla części II projekt budowlano – wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i inne udostępnione dokumenty. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w ich oszacowaniu. - dla części III projekt budowlano – wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i inne udostępnione dokumenty. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w ich oszacowaniu. - dla części IV projekt budowlano – wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i inne udostępnione dokumenty. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w ich oszacowaniu. 4. Zamawiający zaleca, aby każdy z wykonawców przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych pomiarów w celu przygotowania prawidłowej oferty i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. 5. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi: a) zapewnienie Kierownika budowy posiadającego uprawnienia ogólnobudowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; b) ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych; c) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac; d) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; e) uwzględnić w organizacji i prowadzeniu robót normalnego funkcjonowania obiektów będących przedmiotem postępowania przetargowego, zapewniając ciągłość funkcjonowania całości obiektów; f) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, itp.); g) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram robót, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym i użytkownikami obiektów, i będzie stanowił załącznik do umowy; h) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli prawo do zapoznania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: - część I - w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł) - część II - w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł). - część III- w wysokości 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł). - część IV - w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 3.Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie wymieniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Więcborku nr 91 8162 0003 0000 0114 2000 0450 z dopiskiem :Wadium – Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu sępoleńskiego dla części ………. 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wraz z pismem przewodnim należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj., ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Kraj. w pok. 38) lub dołączyć do oferty. 8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4 Ustawy.9. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach