Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny, Szkoły Podstawowej w Zgórzu oraz Szkoły Podstawowej w Brzegach współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Gmina Miastków Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 08-420 Miastków Kościelny, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7511286 w. 32 , fax. 257 544 007
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastków Kościelny
    Rynek 6
    08-420 Miastków Kościelny, woj. mazowieckie
    tel. 025 7511286 w. 32, fax. 257 544 007
    REGON: 71158232200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny, Szkoły Podstawowej w Zgórzu oraz Szkoły Podstawowej w Brzegach współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ 1: ETAP 1: Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny – część budowlana Lokalizacja: ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny. Działka Nr 135/8. Zakres prac:  Docieplenie ścian zewnętrznych w systemie BSO styropianem gr 14cm o współczynniku przenikania min. 0,32 W/(m*K)  Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją nad budynkiem urzędu i kotłowni wełną mineralną gr. 24 cm o współczynniku przenikania min 0,04 W/(m*K)  Docieplenie stropodachu nad łącznikiem styropianem laminowanym papą gr. 24cm o współczynniku min. 0,04 W/(m*K)  Wymianę drzwi zewnętrznych stalowych na drzwi z profili aluminiowych „ciepłych” o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/(m*K) – przed zamawianiem stolarki wymiary należy sprawdzić w świetle ścian konstrukcyjnych z uwzględnieniem ościeży zewnętrznych i wewnętrznych ETAP 2: Rozbudowa budynku Urzędu Gminy polegająca na dobudowie portyku wejściowego, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, wymiana pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem konstrukcji, termomodernizacja budynku – ETAP I Lokalizacja: ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny. Działka Nr 135/8. Zakres prac:  Roboty przygotowawcze  Fundamenty  Roboty żelbetowe  Roboty murowe  Wykucie z muru ościeżnic drewnianych i montaż drzwi balkonowych oraz okien nietypowych łukowych z PCV  Docieplenie stropu płytami styropianowymi jedna warstwa EPS 100 frez 15cm  Elewacje  Wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych  Roboty nawierzchniowe Rozbudowa budynku Urzędu Gminy polegająca na dobudowie portyku wejściowego, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, wymiana pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem konstrukcji, termomodernizacja budynku – ETAP II Lokalizacja: ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny. Działka Nr 135/8. Zakres prac:  Rozbiórka pokrycia dachowego, rynien, elementów więźby dachowej, obróbek blacharskich  Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu  Ołacenie połaci dachowej i położenie folii wstępnego krycia  Deskowanie  Pokrycie dachu blachą  Roboty remontowo/naprawcze istniejących kominów CZĘŚĆ 2: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny. Lokalizacja: ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny. Działka Nr 135/8. Zakres prac:  Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, system ten będzie pracował na potrzeby sieci wewnętrznej budynku, energia produkowana z instalacji fotowoltaicznej (48 sztuk paneli każdy o mocy 250W) będzie wykorzystana na potrzeby własne. Układ zostanie wyposażony w układ zapobiegający transmisji mocy do sieci elektroenergetycznej. Szacunkowa wartość energii uzyskanej z instalacji fotowoltaicznej: 10 297,76 kWh Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny – część elektryczna: Zakres prac: - przebudowa zasilania budynku Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym - oświetlenie wejść do budynku - instalacja odgromowa - elementy dodatkowe CZĘŚĆ 3: Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny – część sanitarna Lokalizacja: ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny. Działka Nr 135/8. Zakres prac:  Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polegająca na wymianie grzejników stalowych kolumnowych na grzejniki aluminiowe wykorzystaniem grzejników wcześniej wymienionych  Demontaż istniejących zaworów grzejnikowych kulowych z montażem nowych zaworów termoregulacyjnych z głowicami termicznymi gazowymi  Wymianę kotła gazowego kocioł kondensacyjny o mocy 75kW przy parametrach czynnika grzejnego 75/55 oC  Dla usprawnienia kotłowni przewiduje się montaż kotła kondensacyjnego z palnikiem gazowym wentylatorowym z ustawieniem spalania na moc czynną 55kW oraz niezbędnego osprzętu hydraulicznego i automatyki sterującej do prawidłowej jego pracy Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej w Zgórzu – część sanitarna. Lokalizacja: Zgórze. Działka Nr 612. Zakres prac:  Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polegająca na demontażu istniejących zaworów grzejnikowych kulowych oraz zdewastowanych i niekompletnych zaworów termoregulacyjnych w instalacji centralnego ogrzewania i montaż nowych zaworów termoregulacyjnych z głowicami termicznymi gazowymi  Demontaż obudów drewnianych grzejników z indywidualnym płukaniem montaż zaworów grzejnikowych zasilających i powrotnych, dopasowanie gałązek przyłączanych do stanowisk dotychczasowych grzejników, ponowny montaż obudów drewnianych na grzejnikach oraz napuszczenie wody z próbami i rozruchem Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej w Brzegach – część sanitarna. Lokalizacja: Brzegi. Działka Nr 113/1. Zakres prac:  Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polegająca na demontażu istniejących zaworów grzejnikowych kulowych w instalacji centralnego ogrzewania i montaż nowych zaworów termoregulacyjnych z głowicami termicznymi UWAGA: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, projektach stanowiących załącznik nr 10, specyfikacji technicznej wykonania i odbio-ru robót stanowiącej załącznik nr 12. Do zadań Wykonawcy należy również w szczególności: 1. Obsługa geodezyjna oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym 2. Wykonanie zdjęć z realizacji inwestycji min. 20 sztuk w formacie 15 cm x 21 cm – dla każdej części 3. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych min. 1 raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część 2: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 3: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359/ 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 27 9210 0008 0056 4834 2000 0030 Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium z dopiskiem: wadium na: CZĘŚĆ 1: Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny. Rozbudowa budynku Urzędu Gminy polegająca na dobudowie portyku wejściowego, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, wymiana pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem konstrukcji, termomodernizacja budynku. CZĘŚĆ 2: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny. Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny – część elektryczna. CZĘŚĆ 3: Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Gminy Miastków Kościelny, Szkoły Podstawowej w Zgórzu, Szkoły Podstawowej w Brzegach. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 19.03.2020r. do godz. 10:30. 6. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć /w formie oryginału/ w pokoju nr 12 tutejszego Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym przed upływem terminu składania ofert a kserokopię dokumentu załączyć do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 9. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.13. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty (oryginał) UWAGA: kosztorys ofertowy zostanie złożony przez oferenta, którego oferta zostanie najwyżej oceniona b) pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub poświadczona kopia ) - załącznik Wykonawcy, c) oświadczenia potwierdzające wstępne spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik Nr 4 i załącznik Nr 5 d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy. e) oświadczenie Wykonawcy według załącznika Nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach